10-Dec-2022, 12:09 AM
365cycle schreef:En verder zitten er dan wat pareltjes tussen:
Uit de reacties gegrepen schreef:"Nou weer een redenen om niet af te reizen naar de Randstad. Lekker simpel hoef ik daar ook meer over na te denken."
"Idem in Brussel. Lijkt wel een nieuwe trend te worden in grote steden. En dan zullen de kleinere steden en gemeenten ook volgen. Voor je het weet wordt je als automobilist geflitst omdat je aan een camera net door een elektrische fiets werd ingehaald."
"Wat ben ik blij dat ik daar niet meer woon. De onkunde in het bestuur is bijna lachwekkend als het niet zo stuitend was."
"Voor iedere auto een man of vrouw met een rode vlag laten lopen.....
The Red flag Locomotive Act uit 1865 was zo gek nog niet..."
"Ik zou auto’s gewoon helemaal verbieden. Alle wegen eruit en daar bloemenlanen voor in de plaats gaan maken. Dan kun je in de zomer voor je deur met een bloem in je haar gaan genieten van zon. Met allemaal liefde en anti oorlogsbuttons op je jas. En een groot hek om de stad zetten. Kunnen al die vervelende toeristen en dagjesmensen er ook niet meer in. Amsterdam voor de Amsterdammers. En wie er in wil die moet zich maar aanpassen. Dat is pas een mooie GroenLinks eh extreem rechtse gedachte."
Ik mis deze nog:
Citaat:[font="PT Sans", sans-serif]Lijkt wel doorgeslagen tegenwoordig. In de auto wordt je nu langs links en rechts voorbij gestoken door fietsers en iedereen rijd overal, je ziet ook dat het aantal zware ongevallen tussen auto’s en speedelec’s significant toeneemt.[/font]
Vroeger waren er nooit ongelukken met speedelec’s...
Jan van Ochten
Quest 147 (3×20") , Sinner Mango+, Flevo-Racer 28"
Quest 147 (3×20") , Sinner Mango+, Flevo-Racer 28"