12-Dec-2022, 12:57 AM
het me gelukt is met te trein te reizen van Lelystad naar Castricum en terug. Ik had er wel zeven treinen voor nodig. Regelmatig werd er omgeroepen in de trein waarin ik zat dat de rit gecanceld was. Met daarbij het advies de reisplannerapp te gebruiken. Op het perron werd dan weer omgeroepen dat de informatie op de borden en in de reisplanner niet betrouwbaar was. Tenminste, de zeldzame keren dat ik het kon verstaan. De conducteurs bleken alleen te weten waar hun eigen trein heen ging, en dat was meestal niet waar ik moest wezen. Ik heb dus heel wat perrontrappen op en af gezeuld. De nieuwe zakelijkheid maakt dat er vrijwel nergens voldoende zitplaatsen op de perrons aanwezig zijn, en als ze er wel zijn zijn ze op dusdanig grote afstand staan dat je nooit op tijd bent om een zitplaats in de trein te bemachtigen. Voor iemand die slecht ter been is zoals ik, betekent dit dat je op de grond moet zitten. Hetgeen best wel koud is met dit weer. Ik heb ook twee keer naar het restaurant moeten bellen waar ik gereserveerd had.
Toen ik thuis was ben ik eerst maar een paar uur gaan slapen, want ik was volledig afgepeigerd. Nu zit ik met forse spierpijn weer een beetje onder de mensen te komen. Die overigens al naar bed zijn.
Het stuk met de trike op en neer naar het station was toch wel het fijnste deel van de reis.
Toen ik thuis was ben ik eerst maar een paar uur gaan slapen, want ik was volledig afgepeigerd. Nu zit ik met forse spierpijn weer een beetje onder de mensen te komen. Die overigens al naar bed zijn.
Het stuk met de trike op en neer naar het station was toch wel het fijnste deel van de reis.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan