23-Dec-2022, 03:23 PM
Die 2/3 maanden voor de kerstvakantie zijn altijd druk.
In oktober kind-oudergesprekken met groep 6.
Na schooltijd 2 of 3 gesprekken van 20 minuten per gesprek en ook nog mijn gewone werk/taken.
In november idem met groep 7.
In december idem met groep 8.
Ik heb 27 kinderen in mijn klas en ik heb niet iedere dag na schooltijd tijd voor gesprekken.
Dan het Sinterklaasfeest, verslagen schrijven voor groep 8 en het kerstdiner.
Erg leuke tijd en we houden op onze school alle vieringen eenvoudig. Toch kost het veel energie.
Ik vermoed dit jaar iets meer dan andere jaren. Veel zieke collega's en dus invallers opvangen en instrueren of extra kinderen in de groep.
Dus wie wil er ook de mooiste baan die er bestaat?
Doe een zij-instroom traject en wordt leerkracht basisonderwijs.
Was je ooit leerkracht van een basischool? Overweeg dan om weer terug te komen.
Het is echt geweldig om te doen, ondanks of juist dankzij datgene dat ik hierboven schreef.
In oktober kind-oudergesprekken met groep 6.
Na schooltijd 2 of 3 gesprekken van 20 minuten per gesprek en ook nog mijn gewone werk/taken.
In november idem met groep 7.
In december idem met groep 8.
Ik heb 27 kinderen in mijn klas en ik heb niet iedere dag na schooltijd tijd voor gesprekken.
Dan het Sinterklaasfeest, verslagen schrijven voor groep 8 en het kerstdiner.
Erg leuke tijd en we houden op onze school alle vieringen eenvoudig. Toch kost het veel energie.
Ik vermoed dit jaar iets meer dan andere jaren. Veel zieke collega's en dus invallers opvangen en instrueren of extra kinderen in de groep.
Dus wie wil er ook de mooiste baan die er bestaat?
Doe een zij-instroom traject en wordt leerkracht basisonderwijs.
Was je ooit leerkracht van een basischool? Overweeg dan om weer terug te komen.
Het is echt geweldig om te doen, ondanks of juist dankzij datgene dat ik hierboven schreef.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler