Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
(28-Dec-2022, 07:48 PM)Willeke_IGKT schreef: Niels, ik had je al gemist, al ken ik je nog niet persoonlijk.
Ik hoop dat die breuk repareerbaar is. 

Je bericht was in een verkeerd topic gekomen en daarom heb ik hem even verplaatst.

Had hem ook eerst hier gezet, maar vond bij 'niet blij" passender.
En ik had er heel graag bij willen zijn om ook iedereen die ik hier lees te spreken. Helaas......

Reparatie volgt morgen; ik denk aan een 16 mm draadeind (past precies) in het stuur en 2-4 klemmen om het stuur om het geheel vast te zetten en 2 schroeven (parkertjes) om torsie tegen te gaan.

Oorzaak is waarschijnlijk metaalmoeheid. Moet als ik thuis kom een krappe bocht van 180* maken. Het wiel komt dan tegen de body, er staat kracht op het stuur en de vibratie geeft scheurtjes.
Nu een krappe 5 jaar scheurt het geheel. Gelukkig vlak bij huis, (wel om 00.20ur),. dus geen gesleep met een onbestuurbare fiets. Dit wil ik echter niet nogmaals, dus zal wat sterks proberen te maken. Een draadeind is volgens mij sterk, wel zwaar materiaal, maar ben geen grammenjager.

Lekker tocht geweest? Het regende na 16.00 uur hier.

Niels, stuurloos, van der Wal
Antwoord }


Berichten in dit topic
Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lopopodium - 07-Mar-2020, 07:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 07-Mar-2020, 09:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 07-Mar-2020, 10:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 07-Mar-2020, 11:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 18-Apr-2020, 01:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door voodoo - 20-May-2020, 11:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 20-May-2020, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 21-May-2020, 11:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door voodoo - 21-May-2020, 01:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 21-May-2020, 08:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 21-May-2020, 10:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 21-May-2020, 11:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-May-2020, 12:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door amararock - 22-May-2020, 05:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-May-2020, 07:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 06-Jun-2020, 07:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 06-Jun-2020, 07:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 12-Jun-2020, 11:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door amararock - 13-Jun-2020, 09:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door voodoo - 13-Jun-2020, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 13-Jun-2020, 11:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 31-Aug-2020, 09:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door amararock - 14-Sep-2020, 04:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 16-Sep-2020, 07:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 14-Oct-2020, 08:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 14-Oct-2020, 09:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 14-Oct-2020, 09:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 14-Oct-2020, 10:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 14-Oct-2020, 12:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 14-Oct-2020, 01:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 14-Oct-2020, 04:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 14-Oct-2020, 04:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 14-Oct-2020, 07:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door amararock - 07-Nov-2020, 01:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Nov-2020, 08:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 07-Nov-2020, 11:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 07-Nov-2020, 11:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 19-Nov-2020, 01:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Nov-2020, 01:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Nov-2020, 09:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 20-Nov-2020, 11:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 20-Nov-2020, 12:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 20-Nov-2020, 12:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-Nov-2020, 04:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 20-Nov-2020, 06:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Nov-2020, 10:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Nov-2020, 01:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Dec-2020, 09:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 02-Dec-2020, 09:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Dec-2020, 11:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Dec-2020, 05:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Dec-2020, 08:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 29-Dec-2020, 05:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 21-Feb-2021, 11:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Feb-2021, 02:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 25-Mar-2021, 08:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 25-Mar-2021, 09:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 25-Mar-2021, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 26-Mar-2021, 01:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Mar-2021, 01:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Apr-2021, 02:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 02-Apr-2021, 09:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 26-Apr-2021, 07:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Thijs OO - 27-Apr-2021, 07:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 29-Apr-2021, 03:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 29-Apr-2021, 11:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 30-Apr-2021, 06:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 30-Apr-2021, 08:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 30-Apr-2021, 09:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-May-2021, 06:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 03-May-2021, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 06-May-2021, 06:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 11-May-2021, 11:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 11-May-2021, 12:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 11-May-2021, 02:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 06-May-2021, 08:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 06-May-2021, 08:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 06-May-2021, 09:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 06-May-2021, 09:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 07-May-2021, 09:20 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 10-May-2021, 06:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-May-2021, 09:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 08-Jun-2021, 10:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 08-Jun-2021, 10:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 08-Jun-2021, 10:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 09-Jun-2021, 06:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 09-Jun-2021, 01:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 09-Jun-2021, 05:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Theo Mol - 10-Jun-2021, 11:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Theo Mol - 11-Jun-2021, 09:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 10-Jun-2021, 11:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 10-Jun-2021, 11:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Amadee - 24-Jun-2021, 12:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 24-Jun-2021, 09:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Amadee - 24-Jun-2021, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 02-Jul-2021, 05:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 08-Sep-2021, 07:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 08-Sep-2021, 09:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 09-Sep-2021, 09:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 09-Sep-2021, 02:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 09-Sep-2021, 04:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 09-Sep-2021, 05:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 09-Sep-2021, 06:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 17-Sep-2021, 02:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 17-Sep-2021, 06:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 17-Sep-2021, 07:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 21-Sep-2021, 09:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Sep-2021, 11:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 23-Sep-2021, 09:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Sep-2021, 08:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 30-Sep-2021, 01:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 30-Sep-2021, 01:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-Sep-2021, 02:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-Sep-2021, 04:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Victor - 30-Sep-2021, 04:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 30-Sep-2021, 06:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 30-Sep-2021, 06:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 30-Sep-2021, 07:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 03-Oct-2021, 11:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Oct-2021, 03:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 11-Oct-2021, 04:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Oct-2021, 10:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 11-Oct-2021, 04:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 01-Nov-2021, 01:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Nov-2021, 01:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 09-Nov-2021, 04:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 09-Nov-2021, 08:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 09-Nov-2021, 08:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Nov-2021, 10:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 12-Nov-2021, 10:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Nov-2021, 12:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 11-Nov-2021, 10:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Nov-2021, 10:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Nov-2021, 10:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 11-Nov-2021, 11:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Nov-2021, 11:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Nov-2021, 10:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Ssas DFXL - 12-Nov-2021, 12:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Nov-2021, 12:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 12-Nov-2021, 12:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 12-Nov-2021, 11:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 12-Nov-2021, 12:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Nov-2021, 02:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 12-Nov-2021, 03:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 15-Nov-2021, 12:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2021, 12:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 12-Jan-2022, 10:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jan-2022, 11:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 21-Jan-2022, 03:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jan-2022, 02:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Jan-2022, 12:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 24-Jan-2022, 01:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 24-Jan-2022, 02:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jan-2022, 03:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 24-Jan-2022, 07:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jan-2022, 08:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 24-Jan-2022, 10:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 26-Jan-2022, 12:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 26-Jan-2022, 01:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 26-Jan-2022, 02:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Feb-2022, 10:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 06-Feb-2022, 09:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 07-Feb-2022, 08:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Feb-2022, 08:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 09-Feb-2022, 01:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 09-Feb-2022, 08:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 09-Feb-2022, 04:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 28-Feb-2022, 01:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 14-Mar-2022, 01:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 20-Mar-2022, 06:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Mar-2022, 01:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Mar-2022, 07:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 31-Mar-2022, 07:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 03-Apr-2022, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Apr-2022, 02:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 04-Apr-2022, 01:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 05-Apr-2022, 09:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Apr-2022, 12:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 06-Apr-2022, 08:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Apr-2022, 10:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 10-Apr-2022, 02:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 10-Apr-2022, 07:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Apr-2022, 10:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 10-Apr-2022, 09:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 12-Apr-2022, 12:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 14-Apr-2022, 10:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 15-Apr-2022, 01:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 14-Apr-2022, 10:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 15-Apr-2022, 07:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Apr-2022, 10:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 15-Apr-2022, 11:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Apr-2022, 11:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Apr-2022, 12:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 15-Apr-2022, 02:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 15-Apr-2022, 02:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-Apr-2022, 08:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 18-Apr-2022, 12:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 18-Apr-2022, 01:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 19-Apr-2022, 01:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 19-Apr-2022, 11:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 20-Apr-2022, 08:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 22-Apr-2022, 11:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-Apr-2022, 07:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-Apr-2022, 09:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 22-Apr-2022, 09:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Apr-2022, 10:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 22-Apr-2022, 03:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 22-Apr-2022, 07:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 24-Apr-2022, 12:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Apr-2022, 01:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 06-May-2022, 09:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-May-2022, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 10-May-2022, 08:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 10-May-2022, 09:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 10-May-2022, 10:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-May-2022, 02:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-May-2022, 11:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Piet K - 19-May-2022, 08:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-May-2022, 10:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 20-May-2022, 09:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2022, 09:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 20-May-2022, 08:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2022, 08:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Jun-2022, 05:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 08-Jun-2022, 10:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jun-2022, 12:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 09-Jun-2022, 10:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jun-2022, 02:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Jun-2022, 07:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jun-2022, 09:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Jun-2022, 10:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 10-Jun-2022, 12:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 13-Jun-2022, 02:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Jun-2022, 04:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Jun-2022, 01:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Jun-2022, 07:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 28-Jun-2022, 12:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 28-Jun-2022, 11:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 29-Jun-2022, 09:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Jun-2022, 01:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 05-Jul-2022, 12:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Jul-2022, 12:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Jul-2022, 02:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 08-Jul-2022, 10:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 09-Jul-2022, 12:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jul-2022, 09:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 09-Jul-2022, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 11-Jul-2022, 05:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Jul-2022, 12:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Jul-2022, 08:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 12-Jul-2022, 09:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 12-Jul-2022, 09:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Jul-2022, 12:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Jul-2022, 03:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Jul-2022, 02:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Jul-2022, 10:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 13-Jul-2022, 11:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Jul-2022, 03:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Jul-2022, 11:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jul-2022, 08:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Jul-2022, 06:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Aug-2022, 10:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 03-Aug-2022, 08:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 03-Aug-2022, 09:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Aug-2022, 08:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Aug-2022, 10:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Aug-2022, 12:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Aug-2022, 12:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Aug-2022, 04:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Aug-2022, 05:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Aug-2022, 09:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 21-Aug-2022, 11:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Aug-2022, 12:05 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-Aug-2022, 08:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Aug-2022, 09:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Aug-2022, 11:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Aug-2022, 12:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Aug-2022, 02:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Aug-2022, 09:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Aug-2022, 02:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 23-Aug-2022, 08:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 23-Aug-2022, 11:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 23-Aug-2022, 11:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Aug-2022, 12:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Victor - 23-Aug-2022, 11:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Aug-2022, 09:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Aug-2022, 09:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Aug-2022, 11:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Aug-2022, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Aug-2022, 09:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Aug-2022, 10:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 24-Aug-2022, 01:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 24-Aug-2022, 07:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 24-Aug-2022, 09:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roefie - 24-Aug-2022, 12:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 25-Aug-2022, 02:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 31-Aug-2022, 07:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 31-Aug-2022, 07:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 31-Aug-2022, 11:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 03-Sep-2022, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Sep-2022, 01:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 09-Sep-2022, 04:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 10-Sep-2022, 12:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 10-Sep-2022, 07:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 10-Sep-2022, 08:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 10-Sep-2022, 09:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Sep-2022, 04:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 11-Sep-2022, 08:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 10-Sep-2022, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 10-Sep-2022, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 10-Sep-2022, 04:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 11-Sep-2022, 09:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 12-Sep-2022, 07:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Sep-2022, 07:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 12-Sep-2022, 08:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 12-Sep-2022, 10:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Sep-2022, 11:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 12-Sep-2022, 12:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Thijs OO - 13-Sep-2022, 11:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Sep-2022, 10:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 13-Sep-2022, 07:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 13-Sep-2022, 11:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 21-Sep-2022, 09:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 21-Sep-2022, 10:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 21-Sep-2022, 01:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Sep-2022, 02:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 21-Sep-2022, 02:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Sep-2022, 04:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 26-Sep-2022, 05:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Sep-2022, 05:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Sep-2022, 01:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 21-Sep-2022, 05:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 22-Sep-2022, 09:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Sep-2022, 03:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 26-Sep-2022, 05:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 26-Sep-2022, 06:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Sep-2022, 07:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Sep-2022, 09:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 26-Sep-2022, 09:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Sep-2022, 10:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 29-Sep-2022, 10:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Sep-2022, 05:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Sep-2022, 07:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 06-Oct-2022, 08:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 13-Oct-2022, 05:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Oct-2022, 06:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 13-Oct-2022, 06:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 13-Oct-2022, 07:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 13-Oct-2022, 07:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Oct-2022, 08:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 14-Oct-2022, 06:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 14-Oct-2022, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 18-Oct-2022, 07:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 19-Oct-2022, 12:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 20-Oct-2022, 04:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 18-Oct-2022, 08:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 18-Oct-2022, 08:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 18-Oct-2022, 08:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 18-Oct-2022, 09:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 18-Oct-2022, 09:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 18-Oct-2022, 10:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Oct-2022, 10:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Oct-2022, 11:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Oct-2022, 11:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 19-Oct-2022, 08:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 19-Oct-2022, 10:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 19-Oct-2022, 02:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 20-Oct-2022, 01:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 10-Nov-2022, 09:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Nov-2022, 10:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Nov-2022, 02:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Nov-2022, 02:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Nov-2022, 03:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Nov-2022, 05:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2022, 06:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 15-Nov-2022, 06:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Nov-2022, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2022, 07:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2022, 10:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 15-Nov-2022, 11:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Nov-2022, 04:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 16-Nov-2022, 10:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 17-Nov-2022, 10:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 17-Nov-2022, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 17-Nov-2022, 11:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 17-Nov-2022, 12:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Nov-2022, 02:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 17-Nov-2022, 02:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Nov-2022, 02:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Nov-2022, 03:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Nov-2022, 04:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Nov-2022, 05:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 17-Nov-2022, 11:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Nov-2022, 10:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Dec-2022, 12:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 04-Dec-2022, 08:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Dec-2022, 11:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 03-Dec-2022, 11:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 13-Dec-2022, 09:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 13-Dec-2022, 09:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 14-Dec-2022, 10:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 14-Dec-2022, 02:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 16-Dec-2022, 10:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Dec-2022, 11:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Dec-2022, 12:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 16-Dec-2022, 12:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roefie - 16-Dec-2022, 12:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 16-Dec-2022, 02:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 16-Dec-2022, 02:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Dec-2022, 04:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 16-Dec-2022, 06:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Dec-2022, 06:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 20-Dec-2022, 07:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door John70 - 20-Dec-2022, 07:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 20-Dec-2022, 07:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 20-Dec-2022, 07:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 20-Dec-2022, 08:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 20-Dec-2022, 09:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 20-Dec-2022, 10:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 21-Dec-2022, 09:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 21-Dec-2022, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 21-Dec-2022, 11:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Dec-2022, 01:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 23-Dec-2022, 01:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 23-Dec-2022, 03:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 23-Dec-2022, 04:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 23-Dec-2022, 07:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 23-Dec-2022, 08:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Dec-2022, 03:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Dec-2022, 03:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 27-Dec-2022, 03:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 27-Dec-2022, 03:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 27-Dec-2022, 05:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Dec-2022, 06:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 27-Dec-2022, 06:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 27-Dec-2022, 07:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 27-Dec-2022, 05:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 27-Dec-2022, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 27-Dec-2022, 09:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 27-Dec-2022, 09:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Dec-2022, 12:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Niels van der Wal - 28-Dec-2022, 08:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Dec-2022, 09:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 29-Dec-2022, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-Jan-2023, 09:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-Jan-2023, 09:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Jan-2023, 01:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Jan-2023, 02:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Jan-2023, 11:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Jan-2023, 08:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jan-2023, 06:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jan-2023, 09:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 28-Jan-2023, 09:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jan-2023, 10:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 29-Jan-2023, 11:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 29-Jan-2023, 12:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 30-Jan-2023, 07:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jan-2023, 08:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 30-Jan-2023, 08:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 30-Jan-2023, 08:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jan-2023, 09:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 30-Jan-2023, 09:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jan-2023, 10:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 30-Jan-2023, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 30-Jan-2023, 11:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Feb-2023, 12:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Feb-2023, 02:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Feb-2023, 12:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 22-Feb-2023, 10:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 22-Feb-2023, 11:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-Feb-2023, 11:05 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 22-Feb-2023, 12:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 22-Feb-2023, 02:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 22-Feb-2023, 03:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 22-Feb-2023, 08:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 22-Feb-2023, 09:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 22-Feb-2023, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Feb-2023, 12:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Mar-2023, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Mar-2023, 12:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 19-Mar-2023, 09:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-Mar-2023, 09:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 22-Mar-2023, 02:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 23-Mar-2023, 12:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 27-Mar-2023, 11:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Mar-2023, 11:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Mar-2023, 11:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 28-Mar-2023, 11:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 28-Mar-2023, 08:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Mar-2023, 09:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 29-Mar-2023, 12:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Mar-2023, 10:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 30-Mar-2023, 11:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinR - 31-Mar-2023, 11:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 31-Mar-2023, 09:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 01-Apr-2023, 09:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Apr-2023, 11:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 01-Apr-2023, 11:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 02-Apr-2023, 02:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Apr-2023, 02:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 01-Apr-2023, 11:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 01-Apr-2023, 07:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 01-Apr-2023, 09:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roefie - 01-Apr-2023, 10:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Apr-2023, 01:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 02-Apr-2023, 09:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 07-Apr-2023, 06:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 07-Apr-2023, 06:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Apr-2023, 06:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Apr-2023, 10:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Apr-2023, 10:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Apr-2023, 11:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Apr-2023, 11:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Apr-2023, 11:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Apr-2023, 12:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 15-Apr-2023, 02:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Apr-2023, 05:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 19-Apr-2023, 07:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Apr-2023, 12:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-Apr-2023, 06:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 27-Apr-2023, 09:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Apr-2023, 03:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Apr-2023, 05:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 29-Apr-2023, 07:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 29-Apr-2023, 06:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Apr-2023, 10:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 01-May-2023, 10:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-May-2023, 10:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 01-May-2023, 10:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-May-2023, 05:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 02-May-2023, 10:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-May-2023, 03:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 04-May-2023, 08:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-May-2023, 10:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 03-May-2023, 03:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 03-May-2023, 06:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 05-May-2023, 08:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 05-May-2023, 09:05 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-May-2023, 10:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-May-2023, 03:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-May-2023, 10:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 09-May-2023, 09:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 09-May-2023, 09:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-May-2023, 10:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-May-2023, 10:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-May-2023, 06:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-May-2023, 07:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-May-2023, 08:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-May-2023, 08:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-May-2023, 09:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-May-2023, 09:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 20-May-2023, 04:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-May-2023, 10:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-May-2023, 04:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-May-2023, 05:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 20-May-2023, 05:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-May-2023, 06:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-May-2023, 09:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-May-2023, 09:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-May-2023, 11:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-May-2023, 10:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 26-May-2023, 10:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-May-2023, 10:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 26-May-2023, 10:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-May-2023, 11:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-May-2023, 09:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 27-May-2023, 11:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Jun-2023, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Jun-2023, 10:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Jun-2023, 11:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Jun-2023, 11:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Jun-2023, 12:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 12-Jun-2023, 08:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Jun-2023, 09:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 12-Jun-2023, 09:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Jun-2023, 10:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roefie - 12-Jun-2023, 10:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 13-Jun-2023, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Jun-2023, 12:57 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Jun-2023, 01:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Jun-2023, 09:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Jun-2023, 09:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 15-Jun-2023, 09:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Jun-2023, 11:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 15-Jun-2023, 12:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Jun-2023, 12:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Jun-2023, 08:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Jun-2023, 10:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jun-2023, 01:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Jun-2023, 06:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 19-Jun-2023, 08:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jun-2023, 08:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Jun-2023, 09:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jun-2023, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Jun-2023, 01:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 27-Jun-2023, 07:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 27-Jun-2023, 10:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Jun-2023, 12:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Jul-2023, 07:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Jul-2023, 08:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 01-Jul-2023, 09:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Jul-2023, 11:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 01:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 03:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 05:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Jul-2023, 06:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 05:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Jul-2023, 06:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 08-Jul-2023, 09:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 10-Jul-2023, 11:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Jul-2023, 12:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Jul-2023, 12:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Jul-2023, 10:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jul-2023, 12:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jul-2023, 10:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jul-2023, 06:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jul-2023, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Victor - 22-Jul-2023, 08:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jul-2023, 11:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Joop99 - 23-Jul-2023, 06:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 23-Jul-2023, 07:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-Jul-2023, 06:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Jul-2023, 06:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Aug-2023, 06:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 04-Aug-2023, 08:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Aug-2023, 11:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Aug-2023, 12:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Aug-2023, 08:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 04-Aug-2023, 10:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Aug-2023, 10:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Aug-2023, 01:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Aug-2023, 06:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Aug-2023, 11:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Aug-2023, 11:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 04-Aug-2023, 11:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 04-Aug-2023, 02:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 05-Aug-2023, 10:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Aug-2023, 01:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 07-Aug-2023, 05:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Aug-2023, 05:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 11-Aug-2023, 11:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 14-Aug-2023, 11:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Aug-2023, 05:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 24-Aug-2023, 09:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 24-Aug-2023, 10:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Aug-2023, 11:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 24-Aug-2023, 11:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Aug-2023, 11:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 28-Aug-2023, 10:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Aug-2023, 10:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-Aug-2023, 04:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 31-Aug-2023, 04:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 04-Sep-2023, 12:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 31-Aug-2023, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Aug-2023, 07:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Sep-2023, 01:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Sep-2023, 02:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 09-Sep-2023, 11:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Sep-2023, 11:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 12-Sep-2023, 08:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 12-Sep-2023, 11:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Sep-2023, 08:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 16-Sep-2023, 09:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Sep-2023, 10:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 16-Sep-2023, 11:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 17-Sep-2023, 10:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 17-Sep-2023, 11:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 20-Sep-2023, 01:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Sep-2023, 04:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 22-Sep-2023, 08:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 22-Sep-2023, 09:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Sep-2023, 07:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Sep-2023, 08:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 28-Sep-2023, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Sep-2023, 10:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Oct-2023, 11:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 01-Oct-2023, 11:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Oct-2023, 04:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 13-Oct-2023, 10:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Oct-2023, 12:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Oct-2023, 09:50 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Oct-2023, 02:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 17-Oct-2023, 03:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Oct-2023, 11:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Oct-2023, 01:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Oct-2023, 01:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Oct-2023, 04:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Oct-2023, 09:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Oct-2023, 09:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Oct-2023, 11:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Oct-2023, 05:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Oct-2023, 09:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 23-Oct-2023, 08:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 23-Oct-2023, 12:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Oct-2023, 01:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Oct-2023, 02:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 23-Oct-2023, 09:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Oct-2023, 12:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 23-Oct-2023, 01:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 23-Oct-2023, 02:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Oct-2023, 02:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 23-Oct-2023, 03:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Oct-2023, 04:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Oct-2023, 06:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Oct-2023, 08:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Oct-2023, 11:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 04:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 05:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 05:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 06:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 08:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 08:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Oct-2023, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 28-Oct-2023, 09:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 10:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Oct-2023, 11:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 29-Oct-2023, 10:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 29-Oct-2023, 12:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 29-Oct-2023, 01:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 29-Oct-2023, 03:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-Oct-2023, 01:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Oct-2023, 09:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Oct-2023, 11:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Thijs OO - 31-Oct-2023, 04:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Oct-2023, 12:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Oct-2023, 12:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Oct-2023, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-Oct-2023, 04:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 31-Oct-2023, 04:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Oct-2023, 05:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 31-Oct-2023, 08:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Oct-2023, 08:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 31-Oct-2023, 10:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Nov-2023, 10:26 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Nov-2023, 03:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Nov-2023, 05:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Nov-2023, 06:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Nov-2023, 09:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Nov-2023, 12:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Nov-2023, 01:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Nov-2023, 02:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Nov-2023, 04:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Nov-2023, 02:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Nov-2023, 07:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2023, 02:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 16-Nov-2023, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Nov-2023, 10:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Nov-2023, 10:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Nov-2023, 11:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Nov-2023, 04:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Nov-2023, 07:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 25-Nov-2023, 12:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Nov-2023, 08:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Nov-2023, 02:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Nov-2023, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Nov-2023, 03:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Dec-2023, 04:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Dec-2023, 05:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 06-Dec-2023, 10:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Victor - 07-Dec-2023, 07:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 09-Dec-2023, 01:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Dec-2023, 01:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Dec-2023, 11:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 10-Dec-2023, 12:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 10-Dec-2023, 01:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 10-Dec-2023, 02:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Dec-2023, 02:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 10-Dec-2023, 02:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 10-Dec-2023, 03:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Dec-2023, 05:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Dec-2023, 09:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Dec-2023, 02:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Dec-2023, 12:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Dec-2023, 09:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Dec-2023, 11:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 11-Dec-2023, 12:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 11-Dec-2023, 09:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Dec-2023, 06:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Dec-2023, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Dec-2023, 07:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Dec-2023, 07:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Dec-2023, 10:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Dec-2023, 01:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 15-Dec-2023, 10:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 15-Dec-2023, 10:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 15-Dec-2023, 12:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 18-Dec-2023, 09:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 11:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 18-Dec-2023, 12:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 01:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 01:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 18-Dec-2023, 02:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Dec-2023, 02:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 02:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 02:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 18-Dec-2023, 02:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Dec-2023, 03:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 05:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 18-Dec-2023, 06:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Dec-2023, 07:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Dec-2023, 08:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Dec-2023, 09:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Dec-2023, 10:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 10:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Dec-2023, 12:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2023, 12:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Dec-2023, 04:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Dec-2023, 09:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 18-Dec-2023, 11:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 19-Dec-2023, 12:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 19-Dec-2023, 12:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2023, 12:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 19-Dec-2023, 05:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Dec-2023, 06:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2023, 06:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 19-Dec-2023, 07:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 20-Dec-2023, 01:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-Dec-2023, 01:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 20-Dec-2023, 04:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Dec-2023, 02:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Dec-2023, 11:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Dec-2023, 02:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 30-Dec-2023, 11:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Jan-2024, 10:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Jan-2024, 02:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Jan-2024, 03:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Jan-2024, 06:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Jan-2024, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 21-Jan-2024, 05:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Jan-2024, 07:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 21-Jan-2024, 08:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Jan-2024, 09:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jan-2024, 11:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-Jan-2024, 09:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 22-Jan-2024, 11:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jan-2024, 12:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jan-2024, 01:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 22-Jan-2024, 01:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jan-2024, 02:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jan-2024, 02:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jan-2024, 02:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-Jan-2024, 02:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Jan-2024, 04:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jan-2024, 03:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-Jan-2024, 04:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 22-Jan-2024, 08:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jan-2024, 08:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jan-2024, 09:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jan-2024, 10:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jan-2024, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jan-2024, 10:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Jan-2024, 08:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 22-Jan-2024, 08:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 24-Jan-2024, 02:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Jan-2024, 09:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 25-Jan-2024, 09:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Jan-2024, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Jan-2024, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Jan-2024, 09:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 29-Jan-2024, 10:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 29-Jan-2024, 03:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 29-Jan-2024, 07:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Jan-2024, 02:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Jan-2024, 05:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 31-Jan-2024, 11:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 01-Feb-2024, 11:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 01-Feb-2024, 02:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 01-Feb-2024, 12:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Feb-2024, 05:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Feb-2024, 10:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Feb-2024, 10:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 02-Feb-2024, 11:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 02-Feb-2024, 11:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Feb-2024, 10:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 01-Feb-2024, 11:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Feb-2024, 11:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 02-Feb-2024, 10:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 02-Feb-2024, 11:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 02-Feb-2024, 12:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Feb-2024, 12:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Feb-2024, 03:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 02-Feb-2024, 02:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door voodoo - 02-Feb-2024, 03:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Feb-2024, 02:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 07-Feb-2024, 12:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Feb-2024, 04:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 07-Feb-2024, 04:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 07-Feb-2024, 07:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 07-Feb-2024, 10:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 11-Feb-2024, 01:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Feb-2024, 03:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 11-Feb-2024, 06:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 11-Feb-2024, 10:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Feb-2024, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Feb-2024, 11:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 12-Feb-2024, 12:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Feb-2024, 01:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Feb-2024, 04:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 13-Feb-2024, 02:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 15-Feb-2024, 06:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 15-Feb-2024, 05:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 15-Feb-2024, 09:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 17-Feb-2024, 06:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 09:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 22-Feb-2024, 03:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Feb-2024, 04:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Feb-2024, 06:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Feb-2024, 07:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-Feb-2024, 07:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Mar-2024, 12:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 02-Mar-2024, 06:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 02-Mar-2024, 11:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 02-Mar-2024, 11:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 03-Mar-2024, 12:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 04-Mar-2024, 12:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Mar-2024, 01:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Mar-2024, 01:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 04-Mar-2024, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Mar-2024, 08:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Mar-2024, 01:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 06-Mar-2024, 09:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Mar-2024, 12:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 06-Mar-2024, 01:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Mar-2024, 01:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Mar-2024, 01:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Mar-2024, 02:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Mar-2024, 11:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Mar-2024, 02:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Merijn - 06-Mar-2024, 05:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 13-Mar-2024, 11:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 19-Mar-2024, 07:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door HugoW1975 - 21-Mar-2024, 09:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Mar-2024, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Mar-2024, 11:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 22-Mar-2024, 03:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 22-Mar-2024, 12:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Mar-2024, 12:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Mar-2024, 03:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Mar-2024, 08:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 24-Mar-2024, 08:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 24-Mar-2024, 09:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Mar-2024, 04:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 28-Mar-2024, 12:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Mar-2024, 02:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 29-Mar-2024, 05:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 30-Mar-2024, 11:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Mar-2024, 09:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 30-Mar-2024, 11:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Mar-2024, 11:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 31-Mar-2024, 12:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-Mar-2024, 06:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 31-Mar-2024, 10:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 31-Mar-2024, 11:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 31-Mar-2024, 01:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 31-Mar-2024, 09:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Apr-2024, 01:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Apr-2024, 04:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Apr-2024, 10:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 02-Apr-2024, 10:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Apr-2024, 02:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Apr-2024, 01:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Merijn - 03-Apr-2024, 10:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 15-Apr-2024, 08:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 15-Apr-2024, 09:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 15-Apr-2024, 09:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Apr-2024, 09:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 15-Apr-2024, 09:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Apr-2024, 09:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 16-Apr-2024, 06:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 16-Apr-2024, 10:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Apr-2024, 06:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 16-Apr-2024, 07:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Apr-2024, 07:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 16-Apr-2024, 07:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Apr-2024, 07:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Victor - 16-Apr-2024, 09:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-Apr-2024, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 16-Apr-2024, 10:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 17-Apr-2024, 10:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 17-Apr-2024, 02:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Apr-2024, 08:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Apr-2024, 08:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Apr-2024, 09:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Apr-2024, 09:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 17-Apr-2024, 09:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 24-Apr-2024, 12:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 24-Apr-2024, 08:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Apr-2024, 09:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Apr-2024, 05:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Apr-2024, 10:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Apr-2024, 11:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Apr-2024, 12:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 25-Apr-2024, 12:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Apr-2024, 01:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Apr-2024, 06:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Apr-2024, 07:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Apr-2024, 08:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 25-Apr-2024, 08:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 26-Apr-2024, 01:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Apr-2024, 01:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Apr-2024, 02:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Apr-2024, 09:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 26-Apr-2024, 08:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Apr-2024, 09:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Apr-2024, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 27-Apr-2024, 02:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Apr-2024, 07:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-Apr-2024, 08:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Apr-2024, 09:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 27-Apr-2024, 11:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Apr-2024, 08:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 30-Apr-2024, 08:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 30-Apr-2024, 10:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-May-2024, 10:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 03-May-2024, 10:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-May-2024, 10:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 03-May-2024, 02:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 03-May-2024, 04:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 05-May-2024, 08:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 05-May-2024, 09:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 05-May-2024, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-May-2024, 10:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 06-May-2024, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 06-May-2024, 05:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-May-2024, 07:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door karimov - 07-May-2024, 07:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-May-2024, 07:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 08-May-2024, 04:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 08-May-2024, 05:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-May-2024, 08:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-May-2024, 08:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-May-2024, 08:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-May-2024, 10:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 11-May-2024, 08:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-May-2024, 10:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-May-2024, 11:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 12-May-2024, 08:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 12-May-2024, 10:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-May-2024, 04:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 13-May-2024, 08:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 13-May-2024, 08:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 15-May-2024, 05:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-May-2024, 06:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 15-May-2024, 06:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-May-2024, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 16-May-2024, 02:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-May-2024, 05:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 16-May-2024, 08:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 16-May-2024, 09:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 16-May-2024, 06:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-May-2024, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-May-2024, 03:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 22-May-2024, 02:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 22-May-2024, 07:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 22-May-2024, 08:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-May-2024, 10:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 22-May-2024, 10:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 22-May-2024, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 23-May-2024, 07:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-May-2024, 10:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-May-2024, 11:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-May-2024, 12:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 23-May-2024, 08:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 23-May-2024, 09:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-May-2024, 04:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 23-May-2024, 04:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 23-May-2024, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-May-2024, 05:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 23-May-2024, 09:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 23-May-2024, 09:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-May-2024, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 23-May-2024, 05:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-May-2024, 08:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-May-2024, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 23-May-2024, 10:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Merijn - 23-May-2024, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-May-2024, 01:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 24-May-2024, 07:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-May-2024, 10:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 24-May-2024, 12:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 24-May-2024, 11:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-May-2024, 06:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-May-2024, 07:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-May-2024, 09:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 29-May-2024, 10:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 30-May-2024, 07:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-May-2024, 10:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-May-2024, 04:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 30-May-2024, 06:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 30-May-2024, 11:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-May-2024, 04:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-May-2024, 07:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-May-2024, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 30-May-2024, 10:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 31-May-2024, 08:50 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-May-2024, 09:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 31-May-2024, 09:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-May-2024, 10:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-May-2024, 11:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door voodoo - 31-May-2024, 07:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 31-May-2024, 08:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-May-2024, 09:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 01-Jun-2024, 03:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door charhof - 03-Jun-2024, 07:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 03-Jun-2024, 11:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 08-Jun-2024, 09:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 08-Jun-2024, 09:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 08-Jun-2024, 09:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 08-Jun-2024, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 09-Jun-2024, 11:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 09-Jun-2024, 12:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jun-2024, 12:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 11-Jun-2024, 02:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Jun-2024, 02:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 11-Jun-2024, 02:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Jun-2024, 02:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 11-Jun-2024, 03:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Jun-2024, 03:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 12-Jun-2024, 12:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 12-Jun-2024, 05:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Jun-2024, 11:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Jun-2024, 04:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 19-Jun-2024, 04:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jun-2024, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 19-Jun-2024, 05:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 20-Jun-2024, 10:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-Jun-2024, 01:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Jun-2024, 07:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Jun-2024, 10:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 20-Jun-2024, 07:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Jun-2024, 01:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jun-2024, 04:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 25-Jun-2024, 01:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 25-Jun-2024, 09:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Jun-2024, 10:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Jun-2024, 02:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Jun-2024, 02:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Jun-2024, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Jun-2024, 07:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Jun-2024, 08:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Jun-2024, 08:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Jun-2024, 08:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Jun-2024, 01:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jun-2024, 07:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jun-2024, 11:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 30-Jun-2024, 11:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Merijn - 02-Jul-2024, 07:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Jul-2024, 04:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 05-Jul-2024, 01:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Jul-2024, 03:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 05-Jul-2024, 03:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 06-Jul-2024, 11:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Jul-2024, 05:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Jul-2024, 05:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 10-Jul-2024, 06:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Jul-2024, 06:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Jul-2024, 02:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Jul-2024, 01:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Jul-2024, 10:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Jul-2024, 12:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Jul-2024, 04:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jul-2024, 12:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Jul-2024, 02:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jul-2024, 02:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Jul-2024, 02:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jul-2024, 03:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jul-2024, 06:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 22-Jul-2024, 06:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 23-Jul-2024, 05:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 23-Jul-2024, 07:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 23-Jul-2024, 08:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 23-Jul-2024, 09:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jul-2024, 03:26 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 24-Jul-2024, 07:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jul-2024, 08:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 24-Jul-2024, 09:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jul-2024, 12:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 24-Jul-2024, 12:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jul-2024, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 26-Jul-2024, 11:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Jul-2024, 05:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 26-Jul-2024, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Jul-2024, 03:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 26-Jul-2024, 03:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Jul-2024, 07:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Jul-2024, 07:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 26-Jul-2024, 08:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-Jul-2024, 11:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 27-Jul-2024, 12:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 27-Jul-2024, 02:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-Jul-2024, 07:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jul-2024, 12:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jul-2024, 02:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 30-Jul-2024, 05:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jul-2024, 07:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Jul-2024, 08:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jul-2024, 08:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Jul-2024, 10:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jul-2024, 10:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Jul-2024, 10:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Jul-2024, 03:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 30-Jul-2024, 04:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 30-Jul-2024, 05:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 30-Jul-2024, 06:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 30-Jul-2024, 09:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 30-Jul-2024, 08:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Jul-2024, 07:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 31-Jul-2024, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Jul-2024, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 31-Jul-2024, 07:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 31-Jul-2024, 07:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-Jul-2024, 11:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 01-Aug-2024, 08:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Aug-2024, 06:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 01-Aug-2024, 07:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Aug-2024, 08:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 01-Aug-2024, 10:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Aug-2024, 08:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door charhof - 06-Aug-2024, 09:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Aug-2024, 08:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 09-Aug-2024, 05:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 09-Aug-2024, 05:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door charhof - 12-Aug-2024, 03:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Aug-2024, 05:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 12-Aug-2024, 05:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 12-Aug-2024, 06:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 12-Aug-2024, 06:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 15-Aug-2024, 03:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Aug-2024, 12:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Merijn - 16-Aug-2024, 10:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 28-Aug-2024, 09:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Aug-2024, 10:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Aug-2024, 10:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 28-Aug-2024, 08:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Aug-2024, 01:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Sep-2024, 08:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Sep-2024, 09:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Aug-2024, 05:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Aug-2024, 09:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 30-Aug-2024, 10:11 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 30-Aug-2024, 10:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 30-Aug-2024, 03:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 30-Aug-2024, 12:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Aug-2024, 01:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 30-Aug-2024, 01:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-Aug-2024, 03:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Aug-2024, 04:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 30-Aug-2024, 02:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Aug-2024, 06:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Aug-2024, 06:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Aug-2024, 07:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 30-Aug-2024, 10:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 02-Sep-2024, 06:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 03-Sep-2024, 09:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 02-Sep-2024, 06:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 02-Sep-2024, 08:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 02-Sep-2024, 08:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 02-Sep-2024, 07:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Sep-2024, 10:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 03-Sep-2024, 12:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 03-Sep-2024, 11:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 03-Sep-2024, 04:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Sep-2024, 06:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Sep-2024, 12:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Sep-2024, 06:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Sep-2024, 07:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Sep-2024, 09:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 10-Sep-2024, 09:20 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Sep-2024, 09:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Sep-2024, 10:50 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Sep-2024, 10:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 10-Sep-2024, 11:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Sep-2024, 08:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Sep-2024, 11:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Aernout - 11-Sep-2024, 01:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Sep-2024, 02:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 14-Sep-2024, 10:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 14-Sep-2024, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-Sep-2024, 07:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 17-Sep-2024, 02:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 18-Sep-2024, 07:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Sep-2024, 08:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Sep-2024, 09:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Sep-2024, 10:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 18-Sep-2024, 09:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 19-Sep-2024, 10:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Sep-2024, 05:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Sep-2024, 11:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 19-Sep-2024, 12:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 22-Sep-2024, 10:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 22-Sep-2024, 06:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Sep-2024, 11:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 23-Sep-2024, 03:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 22-Sep-2024, 08:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Sep-2024, 01:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Sep-2024, 10:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Sep-2024, 09:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Sep-2024, 09:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Sep-2024, 05:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 25-Sep-2024, 09:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 25-Sep-2024, 07:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 29-Sep-2024, 07:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 29-Sep-2024, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Sep-2024, 09:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Sep-2024, 02:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-Sep-2024, 03:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Sep-2024, 06:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Sep-2024, 06:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 30-Sep-2024, 06:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Sep-2024, 06:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 30-Sep-2024, 09:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Oct-2024, 06:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 03-Oct-2024, 07:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Piet K - 04-Oct-2024, 01:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 04-Oct-2024, 10:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Oct-2024, 02:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 04-Oct-2024, 03:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Oct-2024, 03:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 04-Oct-2024, 07:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Oct-2024, 04:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 04-Oct-2024, 11:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 04-Oct-2024, 03:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 04-Oct-2024, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 04-Oct-2024, 08:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 04-Oct-2024, 08:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Oct-2024, 10:11 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 06-Oct-2024, 01:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 07-Oct-2024, 07:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Victor - 07-Oct-2024, 08:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 07-Oct-2024, 10:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Oct-2024, 09:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Oct-2024, 04:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Oct-2024, 03:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Oct-2024, 05:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 07-Oct-2024, 06:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Oct-2024, 09:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 15-Oct-2024, 06:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 20-Oct-2024, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Oct-2024, 02:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 21-Oct-2024, 04:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Oct-2024, 04:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Oct-2024, 10:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 22-Oct-2024, 11:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Oct-2024, 07:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 24-Oct-2024, 10:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Oct-2024, 01:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Oct-2024, 12:20 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Oct-2024, 04:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Nov-2024, 02:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Nov-2024, 04:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 10-Nov-2024, 06:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Nov-2024, 06:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Nov-2024, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Nov-2024, 09:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 12-Nov-2024, 10:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Nov-2024, 02:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 13-Nov-2024, 09:05 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 13-Nov-2024, 11:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 15-Nov-2024, 08:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 13-Nov-2024, 11:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 14-Nov-2024, 11:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 14-Nov-2024, 01:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Nov-2024, 09:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 14-Nov-2024, 09:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 14-Nov-2024, 10:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 15-Nov-2024, 09:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Nov-2024, 11:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2024, 02:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 15-Nov-2024, 02:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 15-Nov-2024, 03:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 15-Nov-2024, 03:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2024, 04:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 15-Nov-2024, 04:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 15-Nov-2024, 05:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 15-Nov-2024, 08:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 15-Nov-2024, 11:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Nov-2024, 12:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 16-Nov-2024, 01:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Nov-2024, 07:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Nov-2024, 09:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Mar-2025, 12:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 13-Mar-2025, 05:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 15-Nov-2024, 05:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 16-Nov-2024, 12:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-Nov-2024, 03:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Nov-2024, 01:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Nov-2024, 07:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 19-Nov-2024, 12:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Nov-2024, 06:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 21-Nov-2024, 08:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Nov-2024, 08:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Nov-2024, 09:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-Dec-2024, 11:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 21-Nov-2024, 09:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Nov-2024, 01:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Nov-2024, 09:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Nov-2024, 10:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 22-Nov-2024, 03:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Nov-2024, 02:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Dec-2024, 09:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Dec-2024, 06:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 02-Dec-2024, 09:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Dec-2024, 11:20 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Dec-2024, 03:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Dec-2024, 10:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Dec-2024, 11:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Dec-2024, 03:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 03-Dec-2024, 03:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Dec-2024, 05:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Dec-2024, 08:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 13-Dec-2024, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 13-Dec-2024, 07:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 13-Dec-2024, 08:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Dec-2024, 08:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 17-Dec-2024, 09:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Dec-2024, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 17-Dec-2024, 09:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 18-Dec-2024, 05:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 18-Dec-2024, 07:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2024, 02:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 19-Dec-2024, 11:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2024, 11:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 19-Dec-2024, 12:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 18-Dec-2024, 11:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2024, 01:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 19-Dec-2024, 01:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 19-Dec-2024, 02:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2024, 04:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 20-Dec-2024, 01:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Dec-2024, 09:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Dec-2024, 12:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Dec-2024, 12:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-Dec-2024, 06:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 01-Jan-2025, 11:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jan-2025, 06:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jan-2025, 08:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Jan-2025, 10:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Jan-2025, 11:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 02-Jan-2025, 11:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 02-Jan-2025, 09:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 02-Jan-2025, 11:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 03-Jan-2025, 12:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Jan-2025, 12:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Jan-2025, 04:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 08-Jan-2025, 05:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Jan-2025, 05:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 08-Jan-2025, 10:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 09-Jan-2025, 01:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Jan-2025, 12:57 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 09-Jan-2025, 03:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Jan-2025, 03:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 09-Jan-2025, 07:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 10-Jan-2025, 01:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 10-Jan-2025, 01:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 10-Jan-2025, 09:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 12-Jan-2025, 10:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Jan-2025, 05:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-Jan-2025, 06:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 01-Feb-2025, 12:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Feb-2025, 12:50 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Feb-2025, 04:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Feb-2025, 09:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Feb-2025, 11:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 02-Feb-2025, 05:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Feb-2025, 09:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 02-Feb-2025, 11:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 03-Feb-2025, 12:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 02-Feb-2025, 10:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 03-Feb-2025, 02:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Feb-2025, 02:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 03-Feb-2025, 07:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 07-Feb-2025, 03:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Feb-2025, 11:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 09-Feb-2025, 09:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 07-Feb-2025, 11:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 07-Feb-2025, 11:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Feb-2025, 11:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 07-Feb-2025, 11:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 08-Feb-2025, 09:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Feb-2025, 07:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 10-Feb-2025, 08:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Feb-2025, 08:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Feb-2025, 09:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 10-Feb-2025, 08:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 10-Feb-2025, 09:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Feb-2025, 10:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Feb-2025, 12:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 11-Feb-2025, 11:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Feb-2025, 09:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Feb-2025, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 12-Feb-2025, 08:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 12-Feb-2025, 11:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 12-Feb-2025, 12:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 12-Feb-2025, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Feb-2025, 11:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 12-Feb-2025, 11:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Feb-2025, 01:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Feb-2025, 06:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Feb-2025, 06:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 17-Feb-2025, 09:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Feb-2025, 09:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Feb-2025, 10:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 19-Feb-2025, 01:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Feb-2025, 10:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Feb-2025, 10:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 24-Feb-2025, 11:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Feb-2025, 11:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 24-Feb-2025, 01:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 27-Feb-2025, 11:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 27-Feb-2025, 03:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Feb-2025, 11:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door tiemen - 27-Feb-2025, 02:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 28-Feb-2025, 12:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Mar-2025, 01:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Mar-2025, 02:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Mar-2025, 08:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Mar-2025, 01:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Mar-2025, 12:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 11-Mar-2025, 01:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Mar-2025, 01:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 12-Mar-2025, 10:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 12-Mar-2025, 01:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 12-Mar-2025, 03:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 12-Mar-2025, 03:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Mar-2025, 03:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 12-Mar-2025, 09:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Mar-2025, 09:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Mar-2025, 06:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 13-Mar-2025, 09:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Mar-2025, 05:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 14-Mar-2025, 10:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 14-Mar-2025, 11:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 14-Mar-2025, 11:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Mar-2025, 08:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Mar-2025, 09:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Mar-2025, 12:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door _Peter - 18-Mar-2025, 12:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Mar-2025, 01:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Mar-2025, 02:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Mar-2025, 02:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 18-Mar-2025, 08:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Mar-2025, 03:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Mar-2025, 04:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Mar-2025, 05:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 21-Mar-2025, 09:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Mar-2025, 09:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 21-Mar-2025, 10:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 21-Mar-2025, 01:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Mar-2025, 01:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Mar-2025, 01:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 21-Mar-2025, 11:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 22-Mar-2025, 10:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 22-Mar-2025, 11:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Mar-2025, 12:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Mar-2025, 02:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 22-Mar-2025, 02:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 22-Mar-2025, 03:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 22-Mar-2025, 05:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Mar-2025, 06:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bakkertje - 22-Mar-2025, 06:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Mar-2025, 06:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Mar-2025, 07:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-Mar-2025, 05:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 24-Mar-2025, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Mar-2025, 12:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Mar-2025, 02:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Mar-2025, 08:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Mar-2025, 10:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 28-Mar-2025, 09:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Mar-2025, 02:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 28-Mar-2025, 04:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Mar-2025, 12:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 30-Mar-2025, 10:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 31-Mar-2025, 09:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-Mar-2025, 12:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 28-Mar-2025, 09:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 29-Mar-2025, 10:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 29-Mar-2025, 12:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 31-Mar-2025, 09:50 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 09-Apr-2025, 09:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Apr-2025, 09:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 09-Apr-2025, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 09-Apr-2025, 09:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Apr-2025, 01:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 09-Apr-2025, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 11-Apr-2025, 09:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Apr-2025, 09:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Apr-2025, 10:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 19-Apr-2025, 10:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 19-Apr-2025, 11:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 20-Apr-2025, 01:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-Apr-2025, 12:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Apr-2025, 09:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 29-Apr-2025, 08:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-May-2025, 01:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-May-2025, 02:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-May-2025, 04:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 02-May-2025, 05:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-May-2025, 06:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 02-May-2025, 05:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JarnoH - 02-May-2025, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-May-2025, 07:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JarnoH - 02-May-2025, 07:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-May-2025, 07:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 02-May-2025, 08:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-May-2025, 11:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 03-May-2025, 09:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-May-2025, 10:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 03-May-2025, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-May-2025, 09:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 04-May-2025, 10:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 06-May-2025, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-May-2025, 07:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 06-May-2025, 09:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-May-2025, 09:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-May-2025, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-May-2025, 07:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 11-May-2025, 09:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-May-2025, 09:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 15-May-2025, 09:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-May-2025, 09:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 15-May-2025, 10:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-May-2025, 11:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 12:11 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-May-2025, 12:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 08:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 20-May-2025, 10:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 10:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-May-2025, 03:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-May-2025, 09:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-May-2025, 02:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 20-May-2025, 07:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 05:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-May-2025, 05:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 20-May-2025, 10:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 21-May-2025, 11:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 21-May-2025, 09:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-May-2025, 06:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-May-2025, 07:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Merijn - 22-May-2025, 04:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 22-May-2025, 07:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LowJob - 26-May-2025, 09:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 26-May-2025, 10:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LowJob - 26-May-2025, 11:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-May-2025, 11:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LowJob - 27-May-2025, 08:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-May-2025, 10:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 26-May-2025, 11:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 27-May-2025, 11:05 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-May-2025, 04:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LowJob - 27-May-2025, 11:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-May-2025, 01:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-May-2025, 05:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-May-2025, 05:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-May-2025, 06:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 27-May-2025, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-May-2025, 06:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-May-2025, 07:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-May-2025, 07:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-May-2025, 09:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 27-May-2025, 06:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 27-May-2025, 07:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 27-May-2025, 07:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-May-2025, 07:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 27-May-2025, 10:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Joop99 - 28-May-2025, 09:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Joop99 - 28-May-2025, 10:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 29-May-2025, 11:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 30-May-2025, 07:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 08-Jan-2026, 05:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 08-Jan-2026, 11:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 08-Jan-2026, 01:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Jun-2025, 07:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jun-2025, 08:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 02-Jun-2025, 11:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jun-2025, 07:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Jun-2025, 08:57 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 02-Jun-2025, 11:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Jun-2025, 02:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Jun-2025, 03:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Jun-2025, 04:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Jun-2025, 04:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Jun-2025, 08:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 03-Jun-2025, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Jun-2025, 07:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 03-Jun-2025, 07:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 06-Jun-2025, 07:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 06-Jun-2025, 07:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Jun-2025, 11:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Jun-2025, 10:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 06-Jun-2025, 11:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Jun-2025, 01:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 11-Jun-2025, 10:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Jun-2025, 09:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 11-Jun-2025, 10:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 12-Jun-2025, 12:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 12-Jun-2025, 05:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Jun-2025, 11:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Jun-2025, 06:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jun-2025, 10:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Jun-2025, 02:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 15-Jun-2025, 02:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Jun-2025, 03:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 15-Jun-2025, 03:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Jun-2025, 03:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Jun-2025, 05:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Jun-2025, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Jun-2025, 06:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Jun-2025, 08:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Jun-2025, 09:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Jun-2025, 10:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Jun-2025, 01:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 19-Jun-2025, 02:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 19-Jun-2025, 02:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 19-Jun-2025, 02:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 19-Jun-2025, 02:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 19-Jun-2025, 02:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jun-2025, 03:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 19-Jun-2025, 04:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Jun-2025, 04:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 19-Jun-2025, 05:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Jun-2025, 07:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 20-Jun-2025, 08:05 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Jun-2025, 10:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jun-2025, 03:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jun-2025, 05:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jun-2025, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 22-Jun-2025, 06:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 22-Jun-2025, 06:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jun-2025, 07:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jun-2025, 06:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 22-Jun-2025, 07:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jun-2025, 09:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 22-Jun-2025, 08:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 22-Jun-2025, 09:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-Jun-2025, 11:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jun-2025, 11:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Jun-2025, 07:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Jun-2025, 04:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 23-Jun-2025, 07:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 23-Jun-2025, 06:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Jun-2025, 04:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Jun-2025, 06:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Jun-2025, 09:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jun-2025, 04:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 28-Jun-2025, 04:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 28-Jun-2025, 05:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jun-2025, 06:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jun-2025, 06:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 28-Jun-2025, 06:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jun-2025, 10:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 28-Jun-2025, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Jun-2025, 10:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Jul-2025, 04:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Jul-2025, 04:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Jul-2025, 08:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Jul-2025, 09:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Jul-2025, 05:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Jul-2025, 06:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Jul-2025, 06:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Jul-2025, 10:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Jul-2025, 12:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Jul-2025, 09:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 06-Jul-2025, 06:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Jul-2025, 04:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Jul-2025, 12:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Jul-2025, 12:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Jul-2025, 05:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 11-Jul-2025, 02:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Jul-2025, 02:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 11-Jul-2025, 04:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 11-Jul-2025, 09:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Jul-2025, 10:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 17-Jul-2025, 09:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Jul-2025, 09:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 17-Jul-2025, 10:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 17-Jul-2025, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Jul-2025, 02:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Jul-2025, 09:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 20-Jul-2025, 07:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 21-Jul-2025, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jul-2025, 10:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Joop99 - 22-Jul-2025, 05:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 21-Jul-2025, 03:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Jul-2025, 10:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jul-2025, 06:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 23-Jul-2025, 03:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 24-Jul-2025, 01:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-Jul-2025, 02:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 24-Jul-2025, 04:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jul-2025, 10:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 25-Jul-2025, 08:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 25-Jul-2025, 09:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Jul-2025, 10:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 25-Jul-2025, 10:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 25-Jul-2025, 10:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Jul-2025, 11:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 25-Jul-2025, 01:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Jul-2025, 11:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Jul-2025, 01:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Jul-2025, 03:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 26-Jul-2025, 11:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 27-Jul-2025, 01:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-Jul-2025, 10:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Jul-2025, 12:11 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 28-Jul-2025, 12:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Jul-2025, 12:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 28-Jul-2025, 12:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Jul-2025, 12:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 28-Jul-2025, 01:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 28-Jul-2025, 08:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Jul-2025, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 25-Jul-2025, 02:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Jul-2025, 03:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Jul-2025, 08:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 25-Jul-2025, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Jul-2025, 02:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 26-Jul-2025, 10:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Jul-2025, 11:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 26-Jul-2025, 11:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Jul-2025, 09:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 26-Jul-2025, 03:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Jul-2025, 04:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 26-Jul-2025, 06:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 26-Jul-2025, 06:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 27-Jul-2025, 02:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Jul-2025, 07:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 27-Jul-2025, 08:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Jul-2025, 10:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Jul-2025, 11:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jul-2025, 09:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 29-Jul-2025, 12:20 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Jul-2025, 12:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door baron062 - 29-Jul-2025, 10:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 01-Aug-2025, 11:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Aug-2025, 11:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 01-Aug-2025, 11:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 01-Aug-2025, 11:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Aug-2025, 12:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Aug-2025, 02:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 01-Aug-2025, 06:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Aug-2025, 06:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 01-Aug-2025, 08:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Aug-2025, 12:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 02-Aug-2025, 01:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Aug-2025, 01:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 02-Aug-2025, 01:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Aug-2025, 01:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 02-Aug-2025, 01:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 01-Aug-2025, 11:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 02-Aug-2025, 01:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Aug-2025, 02:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 02-Aug-2025, 06:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 02-Aug-2025, 09:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Aug-2025, 11:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 03-Aug-2025, 12:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Aug-2025, 11:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Aug-2025, 11:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Aug-2025, 08:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Aug-2025, 09:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Aug-2025, 10:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Aug-2025, 12:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 12-Aug-2025, 12:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Aug-2025, 05:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 16-Aug-2025, 06:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Aug-2025, 06:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 16-Aug-2025, 06:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 16-Aug-2025, 07:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Aug-2025, 08:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 17-Aug-2025, 01:26 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Aug-2025, 01:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Aug-2025, 06:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 19-Aug-2025, 06:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 27-Aug-2025, 02:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ligvogel - 08-Sep-2025, 04:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 08-Sep-2025, 06:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 09-Sep-2025, 10:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Sep-2025, 09:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Sep-2025, 10:11 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 12-Sep-2025, 02:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Sep-2025, 05:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 13-Sep-2025, 02:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Sep-2025, 04:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 13-Sep-2025, 05:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Sep-2025, 10:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 18-Sep-2025, 10:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Sep-2025, 11:57 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 18-Sep-2025, 05:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door -Nico- - 18-Sep-2025, 10:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 13-Sep-2025, 05:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 13-Sep-2025, 06:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 13-Sep-2025, 08:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Sep-2025, 11:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Sep-2025, 12:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 18-Sep-2025, 12:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 18-Sep-2025, 03:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 18-Sep-2025, 09:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 20-Sep-2025, 08:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 20-Sep-2025, 09:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 20-Sep-2025, 09:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door -Nico- - 20-Sep-2025, 11:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door -Nico- - 21-Sep-2025, 03:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 21-Sep-2025, 10:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 21-Sep-2025, 06:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 21-Sep-2025, 06:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 26-Sep-2025, 04:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Sep-2025, 06:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 26-Sep-2025, 07:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 26-Sep-2025, 07:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Oct-2025, 02:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Oct-2025, 02:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Oct-2025, 04:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Oct-2025, 04:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 01-Oct-2025, 05:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Oct-2025, 06:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Oct-2025, 08:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 01-Oct-2025, 09:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 02-Oct-2025, 02:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Oct-2025, 07:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Chepap - 02-Oct-2025, 07:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Oct-2025, 02:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Oct-2025, 12:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 04-Oct-2025, 01:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ligvogel - 10-Oct-2025, 10:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Oct-2025, 11:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Oct-2025, 10:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Oct-2025, 08:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Oct-2025, 04:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Oct-2025, 02:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Oct-2025, 12:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Oct-2025, 07:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 25-Oct-2025, 12:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Oct-2025, 04:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 29-Oct-2025, 10:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 29-Oct-2025, 09:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 29-Oct-2025, 12:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 29-Oct-2025, 09:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 30-Oct-2025, 06:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door NielsKo - 31-Oct-2025, 10:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 31-Oct-2025, 02:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door NielsKo - 01-Nov-2025, 11:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 02-Nov-2025, 01:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 04:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 05:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Nov-2025, 05:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 05:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 06:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 04-Nov-2025, 06:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 04-Nov-2025, 06:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Nov-2025, 07:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Nov-2025, 09:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 10:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Nov-2025, 10:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Nov-2025, 11:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 05-Nov-2025, 02:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Nov-2025, 12:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Nov-2025, 12:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 05-Nov-2025, 01:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 05-Nov-2025, 01:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Nov-2025, 04:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Nov-2025, 05:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Piet K - 07-Nov-2025, 12:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 07-Nov-2025, 01:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 05-Nov-2025, 06:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Nov-2025, 11:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 05-Nov-2025, 11:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 09:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 06-Nov-2025, 09:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 06-Nov-2025, 10:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 10:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Nov-2025, 12:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 07-Nov-2025, 11:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Piet K - 07-Nov-2025, 03:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Nov-2025, 10:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 07-Nov-2025, 11:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Nov-2025, 03:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 08-Nov-2025, 05:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 07-Nov-2025, 11:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door baron062 - 08-Nov-2025, 10:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 08-Nov-2025, 12:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 08-Nov-2025, 12:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Nov-2025, 01:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 09-Nov-2025, 08:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Nov-2025, 12:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 11-Nov-2025, 01:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 11-Nov-2025, 01:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 20-Nov-2025, 05:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Nov-2025, 10:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Nov-2025, 10:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Nov-2025, 11:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Nov-2025, 12:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Nov-2025, 05:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Nov-2025, 07:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Nov-2025, 07:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Nov-2025, 10:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Nov-2025, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Nov-2025, 02:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 22-Nov-2025, 04:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 21-Nov-2025, 03:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Nov-2025, 03:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 21-Nov-2025, 03:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 21-Nov-2025, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-Nov-2025, 12:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Nov-2025, 11:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Nov-2025, 12:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Nov-2025, 04:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Nov-2025, 09:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 23-Nov-2025, 12:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Nov-2025, 12:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Nov-2025, 08:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Nov-2025, 11:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 25-Nov-2025, 06:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Nov-2025, 08:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Nov-2025, 10:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 26-Nov-2025, 11:20 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Nov-2025, 11:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Nov-2025, 11:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 26-Nov-2025, 07:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 26-Nov-2025, 08:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 26-Nov-2025, 09:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Nov-2025, 09:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Nov-2025, 08:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bobslee - 26-Nov-2025, 10:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Nov-2025, 10:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 27-Nov-2025, 11:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 27-Nov-2025, 11:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 27-Nov-2025, 03:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Nov-2025, 03:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 27-Nov-2025, 03:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door NielsKo - 27-Nov-2025, 03:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door tiemen - 27-Nov-2025, 05:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Nov-2025, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 27-Nov-2025, 04:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 27-Nov-2025, 06:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Nov-2025, 08:57 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 28-Nov-2025, 12:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Dec-2025, 04:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Dec-2025, 08:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 02-Dec-2025, 09:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Dec-2025, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Dec-2025, 01:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 17-Dec-2025, 10:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 03-Dec-2025, 11:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Dec-2025, 12:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Dec-2025, 01:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 13-Dec-2025, 04:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 16-Dec-2025, 10:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 17-Dec-2025, 01:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Dec-2025, 03:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 23-Dec-2025, 04:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 23-Dec-2025, 04:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Dec-2025, 07:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Dec-2025, 07:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Dec-2025, 07:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 23-Dec-2025, 07:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Dec-2025, 02:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Dec-2025, 02:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 23-Dec-2025, 04:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 23-Dec-2025, 04:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Dec-2025, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 23-Dec-2025, 06:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Dec-2025, 08:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Dec-2025, 08:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 23-Dec-2025, 08:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Dec-2025, 11:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 24-Dec-2025, 02:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Dec-2025, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 23-Dec-2025, 09:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Dec-2025, 11:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Dec-2025, 04:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Dec-2025, 04:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Dec-2025, 12:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 25-Dec-2025, 12:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 25-Dec-2025, 12:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 25-Dec-2025, 11:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Dec-2025, 10:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 25-Dec-2025, 02:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Dec-2025, 03:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Dec-2025, 03:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Dec-2025, 09:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 06-Jan-2026, 10:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 06-Jan-2026, 01:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Jan-2026, 03:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 06-Jan-2026, 07:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Jan-2026, 08:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 09-Jan-2026, 12:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jan-2026, 04:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door NielsKo - 09-Jan-2026, 08:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Jan-2026, 04:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Jan-2026, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door NielsKo - 09-Jan-2026, 10:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 10-Jan-2026, 12:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bobslee - 11-Jan-2026, 02:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Jan-2026, 04:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 11-Jan-2026, 06:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 11-Jan-2026, 09:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 11-Jan-2026, 09:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 11-Jan-2026, 10:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Jan-2026, 10:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door NielsKo - 12-Jan-2026, 11:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 13-Jan-2026, 01:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 13-Jan-2026, 10:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 13-Jan-2026, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 13-Jan-2026, 11:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 13-Jan-2026, 11:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 13-Jan-2026, 12:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 13-Jan-2026, 12:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 13-Jan-2026, 01:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Jan-2026, 01:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 13-Jan-2026, 01:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 13-Jan-2026, 02:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 13-Jan-2026, 10:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Jan-2026, 09:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Jan-2026, 11:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 19-Jan-2026, 09:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jan-2026, 12:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Piet K - 19-Jan-2026, 06:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jan-2026, 04:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Jan-2026, 06:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jan-2026, 02:11 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Jan-2026, 11:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Jan-2026, 10:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jan-2026, 10:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Jan-2026, 10:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jan-2026, 10:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Jan-2026, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jan-2026, 11:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 22-Jan-2026, 01:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jan-2026, 07:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-Jan-2026, 10:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 28-Jan-2026, 05:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Jan-2026, 08:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 29-Jan-2026, 08:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 02-Feb-2026, 11:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Feb-2026, 09:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Feb-2026, 08:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 04-Feb-2026, 09:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 04-Feb-2026, 09:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Feb-2026, 12:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 04-Feb-2026, 07:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Feb-2026, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 05-Feb-2026, 12:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-Feb-2026, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-Feb-2026, 07:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-Feb-2026, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Feb-2026, 08:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Feb-2026, 09:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Feb-2026, 08:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Feb-2026, 06:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Mar-2026, 03:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Mar-2026, 07:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Mar-2026, 08:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 05-Mar-2026, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Mar-2026, 11:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 05-Mar-2026, 12:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Mar-2026, 02:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Mar-2026, 02:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Mar-2026, 06:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 05-Mar-2026, 06:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Mar-2026, 07:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 05-Mar-2026, 07:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Mar-2026, 07:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Mar-2026, 09:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 13-Mar-2026, 09:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 13-Mar-2026, 11:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 13-Mar-2026, 11:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 13-Mar-2026, 11:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 13-Mar-2026, 11:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 13-Mar-2026, 11:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 16-Mar-2026, 11:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door charhof - 24-Mar-2026, 04:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Mar-2026, 05:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door charhof - 25-Mar-2026, 08:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Apr-2026, 03:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Apr-2026, 11:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Apr-2026, 02:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Vlechtje - 06-Apr-2026, 10:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 06-Apr-2026, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Vlechtje - 06-Apr-2026, 10:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Apr-2026, 06:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 06-Apr-2026, 10:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 07-Apr-2026, 12:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 07-Apr-2026, 01:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 07-Apr-2026, 07:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 07-Apr-2026, 07:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 07-Apr-2026, 08:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 08-Apr-2026, 01:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 08-Apr-2026, 05:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Apr-2026, 09:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 07-Apr-2026, 11:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 08-Apr-2026, 01:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 08-Apr-2026, 09:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 08-Apr-2026, 12:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 08-Apr-2026, 01:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 09-Apr-2026, 02:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bobslee - 10-Apr-2026, 06:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Apr-2026, 06:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 13-Apr-2026, 03:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Apr-2026, 05:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 13-Apr-2026, 05:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Apr-2026, 09:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 14-Apr-2026, 03:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Apr-2026, 05:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Apr-2026, 07:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Apr-2026, 08:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Apr-2026, 09:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 14-Apr-2026, 10:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Apr-2026, 10:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 15-Apr-2026, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 15-Apr-2026, 06:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 15-Apr-2026, 09:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-Apr-2026, 07:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 24-Apr-2026, 07:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 24-Apr-2026, 10:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Apr-2026, 01:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 25-Apr-2026, 03:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Apr-2026, 03:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Apr-2026, 07:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 25-Apr-2026, 08:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 26-Apr-2026, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 27-Apr-2026, 12:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 27-Apr-2026, 10:57 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 27-Apr-2026, 07:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 29-Apr-2026, 06:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 29-Apr-2026, 06:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Apr-2026, 10:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 29-Apr-2026, 08:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 30-Apr-2026, 07:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-May-2026, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 18-May-2026, 01:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-May-2026, 03:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-May-2026, 10:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-May-2026, 11:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-May-2026, 06:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-May-2026, 12:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-May-2026, 11:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 23-May-2026, 08:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-May-2026, 10:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-May-2026, 02:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-May-2026, 06:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-May-2026, 07:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 29-May-2026, 10:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 29-May-2026, 11:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Jun-2026, 12:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bjscharp - 01-Jun-2026, 09:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Jun-2026, 10:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Jun-2026, 12:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Jun-2026, 09:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Jun-2026, 07:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Jun-2026, 09:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 07-Jun-2026, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 08-Jun-2026, 08:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 08-Jun-2026, 08:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 09-Jun-2026, 07:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jun-2026, 09:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Jun-2026, 02:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Jun-2026, 09:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 13-Jun-2026, 10:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Jun-2026, 01:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door arnovelo - 16-Jun-2026, 06:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Jun-2026, 01:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 15-Jun-2026, 03:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Jun-2026, 10:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 16-Jun-2026, 10:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Jun-2026, 11:26 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-Jun-2026, 08:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 17-Jun-2026, 02:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Marten - 20-Jun-2026, 05:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Jun-2026, 04:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 20-Jun-2026, 04:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Jun-2026, 05:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Jun-2026, 11:26 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Jun-2026, 12:05 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 09:49 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Bart Verbeek - 29-Dec-2022, 10:52 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 16 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
En als je dat gaat d...Arend-Jan — 10:45 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Met gas lassen is be...melle z — 10:40 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Ik wil gewoon staal/...Jeroen S — 10:18 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Maar advies blijft, ...melle z — 10:16 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft...Hardloper — 09:54 AM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de f...Wim -de roetsende — 09:27 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Mijn vader heeft e...Wim -de roetsende — 09:24 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Welk materiaal wil j...Hardloper — 09:07 AM
Banden, banden en nog eens banden
4000 vind ik nog...TimSch — 08:43 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Een MIG lasapparaat ...melle z — 08:39 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM