30-Dec-2022, 12:04 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 30-Dec-2022, 12:07 PM door 365cycle.)
(30-Dec-2022, 09:38 AM)Wim -de roetsende schreef: Ik vind die Unit op de smurfenmuts zo ontzettend lelijk. Sorry PietAAls je op slagbomen doelt, dan gaat dat nog steeds. Die hebben een redelijk standaard hoogte. Een GT is bijna 8cm hoger dan een SL, de Bülk zit er tussenin.
Ook niet zo handig. Soms kan ik ergens net onderdoor, dan dus niet.
We hadden het hier voor ons vertrek over omdat HT Life Style zo’n safety module op z’n muts heeft voor de dashcam. Als je in de eerste paar minuten van zijn video kijkt zie je hem er bij Ballast Nedam onderdoor glippen
(30-Dec-2022, 09:50 AM)pietandringa schreef: Ik vind het juist wel een mooi lampje Wim. Voor de zichtbaarheid volgens mij de beste oplossing.Voor zichtbaarheid kan je ook een DaCannon pakken, die heeft m’n vriendin erop zitten. Vind ik een stuk mooier.
(30-Dec-2022, 10:08 AM)Jan van Ochten schreef: Nog een verschil is dat de groene geen spiegels heeft... ... zelfs op mij open ligger had ik die al en nu met de velomobiel zijn ze voor mij helemaal onmisbaar.Jan Wijnen reed in de groene, maar het is de fiets van z’n vader, daarom zitten de spiegels er nog niet op. Ze worden standaard niet gemonteerd, ik heb ze op de mijne eigenlijk ook te laag zitten.
(30-Dec-2022, 10:59 AM)Wim -de roetsende schreef: Ik heb bij een Milan nog nooit iemand met zijn hoofd boven de muts uit zien komen.Als ik in een Milan SL ga zitten steek ik meer uit de Bülk is een kleinere fiets dan de GT, en ik heb gewoon een groot hoofd. Helpt allebei niet wat dit betreft.
Iedereen zit verhoudingsgewijs wat dieper in een Milan denk ik.
Overigens vertekent de muts ook nog wel behoorlijk; die loopt naar voren toe meer af dan bij de Milan.
Ik heb me er mentaal al wel op voorbereid dat ik m’n racekap een stukje moet aanpassen.