19-Jan-2023, 11:48 PM
(19-Jan-2023, 10:25 PM)Bob Hagendijk schreef:(19-Jan-2023, 10:00 PM)Wim -de roetsende schreef:(19-Jan-2023, 07:11 PM)Bob Hagendijk schreef: Vanmiddag rond kwart voor vijf een quattrovelo tussen Nijverdal en wierden. Oranje van onder, wit van boven. Net buiten Nijverdal zag ik m in de verte en de 3 km erna kwam ik er steeds dichterbij maar niet snel genoeg, toen ik op ca 50m was genaderd ging hij linksaf richting het buitengebied van Wierden. Hij fietste met een e-bike mee tot dat kruispunt, anders was hij vast sneller geweest dan ik.
Kan Johan zijn geweest. De filmer van Mooi Twente en ook regelmatig van LOL.
Zou kunnen, ik ben eerder zo'n zelfde quattrovelo tegengekomen daar. Misschien kan ik het zaterdag vragen, ik twijfel of ik een keer met mooi Twente mee ga. Het weer ziet er wel goed uit, in ieder geval droog.
Ik zal er helaas niet bij zijn.
Zaterdag mag ik onze oudste dochter helpen verhuizen van haar studentenkamer naar een 'echt-grote-mensen-appartement' waar ze gaat samenwonen met haar vriend
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler