22-Feb-2023, 12:30 PM
Ik heb wel even geaarzeld deze informatie hier te delen, want eigenlijk vind ik dat dit niet op een ligfietsforum thuishoort. Maar ik merkte vaak dat als ik iets wilde schrijven, het toch zijdelings ter sprake zou komen. En dan is het nog onverwachter en abrupter dan zoals ik het nu breng. Dus daarom maar zo.
Met name de benedenverdieping heeft schade. Ik had niet tien minuten later thuis moeten komen, want er zat al een barst in de ruit aan de voorkant. Als dat raam het begeven had was er zuurstof bij gekomen, en dan was het een uitslaande brand geweest.
Na een paar verhuizingen naar tijdelijke locaties ben ik inmiddels weer thuis. De bovenste twee verdiepingen zijn inmiddels weer bewoonbaar, en met een magnetron, een koelkast, een bed en wifi kom je een heel eind.
De schoonmakers zijn klaar, nu is het wachten op de aannemer.
Met name de benedenverdieping heeft schade. Ik had niet tien minuten later thuis moeten komen, want er zat al een barst in de ruit aan de voorkant. Als dat raam het begeven had was er zuurstof bij gekomen, en dan was het een uitslaande brand geweest.
Na een paar verhuizingen naar tijdelijke locaties ben ik inmiddels weer thuis. De bovenste twee verdiepingen zijn inmiddels weer bewoonbaar, en met een magnetron, een koelkast, een bed en wifi kom je een heel eind.
De schoonmakers zijn klaar, nu is het wachten op de aannemer.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan