10-Apr-2023, 07:10 PM
Vrijdag op de heenweg naar Otterlo net na Amsterdam in het Diemerpark een zit/lig tandem met (ik denk) een vader en zoon die langs kwamen terwijl ik wat at. Daarna stonden zij stil, toen ik weer, en daarna spraken we elkaar bij de visboer die in Muiden bij het Muizenfort stond.
Ergens in het Gooi een sociable (twee naast elkaar tandem) en kort voor aankomst een Rode VM, met nogal wat tekst op de buitenkant. Deze persoon is niet naar het Paastreffen gekomen.
In Otterlo 45 of meer ligfietsers, (een deel was er een deel van het weekend en ik weet niet wie er wanneer geteld heeft.
Op de terugweg geen enkele ligfiets.
Ergens in het Gooi een sociable (twee naast elkaar tandem) en kort voor aankomst een Rode VM, met nogal wat tekst op de buitenkant. Deze persoon is niet naar het Paastreffen gekomen.
In Otterlo 45 of meer ligfietsers, (een deel was er een deel van het weekend en ik weet niet wie er wanneer geteld heeft.
Op de terugweg geen enkele ligfiets.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)