Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 1.037
Topics: 17
Lid sinds: Apr 2021
Bedankt: 1251
1776 x bedankt in 890 berichten
(29-Apr-2023, 08:04 PM)TimSch schreef: En vandaag blij dat het gelukt is 
Het is me eigenlijk best meegevallen. Had mezelf een max hartslag bpm gegeven om zo mezelf niet te overbelasten. Die hartslag leverde een kruissnelheid van net boven de 30 op waardoor ik steeds rond 15:00 uur al de uitgezochte campings op rolde na 125-150 dagkilometers. Ik zou bijna denken dat het ook in 2 dagen te doen moet zijn 
Mooi! En altijd iets te wensen.  Is het een avontuur dat een wat langer verslagje waard is?
|
Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Bacchus - 29-Apr-2023, 10:50 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 14 gast(en)
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
Nieuwe berichten
|
Over de Roulandt
|
Is het handig om je ...Josligfiets — 08:02 AM |
Over de Roulandt
|
Ik doe deze op slot,...Bob Hagendijk — 06:30 AM |
Over de Roulandt
|
Mijn naam is Wim Jan...wimjansen — 12:28 AM |
Over de Roulandt
|
Ik ben bezig met een...wimjansen — 12:24 AM |
Gratis 3D scan voeten
|
Ik heb een paar ja...Bart Verbeek — 12:21 AM |
Gratis 3D scan voeten
|
Ik heb een paar jaar...Martin van Mourik — 11:11 PM |
Zadelpijn is een keuze
|
Ik heb ook een B17 o...Tom Fekkes — 10:15 PM |
Zadelpijn is een keuze
|
Ik heb me laten vert...Fietsbennie — 09:13 PM |
Zadelpijn is een keuze
|
Nu zijn er tamelijk ...Tijanus — 07:44 PM |
Gratis 3D scan voeten
|
Wellicht handig vo...LigfietsWilsum — 07:37 PM |
Gratis 3D scan voeten
|
Een 3D scan op bas...Hoekie — 06:49 PM |
Gratis 3D scan voeten
|
Insert Jean-Luc Pica...Tijanus — 05:37 PM |
Gratis 3D scan voeten
|
Een 3D scan op basis...melle z — 05:00 PM |
Gratis 3D scan voeten
|
Wellicht handig voor...Hoekie — 04:03 PM |
Zadelpijn is een keuze
|
Iemand een zadel rui...Victor — 12:15 PM |
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
|
De slijtlaag bedoe...365cycle — 09:28 AM |
Ervaringen met de Tuna
|
Ik denk dat het al...365cycle — 09:04 AM |
|