06-May-2023, 07:48 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-May-2023, 07:51 PM door GerDilven.)
De strada heeft een nauwkeurige instelmogelijkheden op de teller. De teller van de Trike heeft slechts 20 inch instelmogelijkheid, niet de wielomtrek in mm's; daar zit een grote onnauwkeurigheid in, waarmee ik weinig kan.
Gevoelsmatig klopt die snelheid wel aardig.
Het verbaasde me dat ik de dag erna in de strada zo langzaam reed smorgens, smiddags zag ik aan de vlaggen dat ik in de ochtend tegenwind had, waardoor het snelheidsverschil verklaarbaar werd.
Op de Fujin rijd ik ook aanzienlijk langzamer dan in de strada, maar dit komt mede dat ik me heel onveilig voel met inklikpedalen.
Maar zonder inklikpedalen hou ik niet vol op zo'n lange rit.
Er is nog aardig wat te verbeteren aan de Trike, zo hobbelt het rechter wiel. Volgens mij is het wiel ovaal, of de as krom.
Alleen kruissnelheid op het lange stuk vind ik interessant.
Da's ook de kick.
Door het centrum (3× per rit) geldt veiligheid of een hobbel/ stuiterweg, waardoor hard rijden geen optie is.
Gevoelsmatig klopt die snelheid wel aardig.
Het verbaasde me dat ik de dag erna in de strada zo langzaam reed smorgens, smiddags zag ik aan de vlaggen dat ik in de ochtend tegenwind had, waardoor het snelheidsverschil verklaarbaar werd.
Op de Fujin rijd ik ook aanzienlijk langzamer dan in de strada, maar dit komt mede dat ik me heel onveilig voel met inklikpedalen.
Maar zonder inklikpedalen hou ik niet vol op zo'n lange rit.
Er is nog aardig wat te verbeteren aan de Trike, zo hobbelt het rechter wiel. Volgens mij is het wiel ovaal, of de as krom.
Alleen kruissnelheid op het lange stuk vind ik interessant.
Da's ook de kick.
Door het centrum (3× per rit) geldt veiligheid of een hobbel/ stuiterweg, waardoor hard rijden geen optie is.