13-May-2023, 11:13 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-May-2023, 11:34 PM door Martin van Mourik.)
(12-May-2023, 12:33 AM)365cycle schreef:Ik twijfel een beetje of het die QV geweest kan zijn die je op 0:26 vooraan ziet rijden in die video. Kwa kleurstelling komt het wel overeen, met geel onder en wit boven. Ik herinner me dat van voren een vrij scherp gesneden middenuitsparing te zien was met daaronder een lamp in het midden. Het vooraanzicht van een snoek komt het best overeen met wat ik me herinner. Maar een naca duct herinner ik me niet. Het zag er in ieder geval nieuw en strak in de lak uit. Het was iemand die rustig aan reed.(12-May-2023, 12:00 AM)Martin van Mourik schreef: Vanavond om kwart over zes kwam ik rijdend op mijn vouwfiets een geel met witte velomobiel tegen ...de voorste denk ik Zit niet op het forum. Ik kwam 'm vroeger heel regelmatig tegen.
Ik zat zelf te pielen met mijn telefoon in mijn hand, want op rijden en navigeren op onbekend terrein was ik helemaal niet voorbereid. Waar ik reed was de weg tijdelijk ontoegankelijk gemaakt voor auto's.