20-May-2023, 06:32 PM
(20-May-2023, 05:10 PM)Hardloper schreef: Had Elan ook niet eerst Df’s of is dat een andere dealer daar in de buurt? Ergens bij Nijmegen zag ik dus toevallige een dealer met Velomobielen. De Df dacht ik. En deze verhuurde ze ook waarbij mij Pluim (cadeaubon) voor geldig was. En hiermee ben ik paar maanden over gaan nadenken is zo’n Velomobiel iets voor mij. Maar eerlijk gezegd is voor mij niet zo duidelijk waar de verschilletjes zitten van die Alpha’s, Milan’s, Snoek, Tuna/Df (Ja weet dat de DF kleine bandjes voor heeft) en de Bülk. Maar dit is misschien iets voor een eigen topic.
Elan had vroeger ook altijd een rode DF in de zaak staan. Je kunt ze er waarschijnlijk wel kopen.
Nu stonden er een rode Alpha 7, een oranje Alpha 9 en een witte Alpha M9.
Ik zou echter naar Dronten gaan als je een DF/Tuna wilt of eentje uit de stal van velomobiel.nl.
Daar zitten de ontwikkelaars. Of is Nijmegen/Wijchen voor jou veel gunstiger?
Een Alpha maakt trouwens misschien niet eens zoveel uit. Daar hebben de mannen van velomobiel.nl en Ymte niets zelf aan ontwikkeld. Dat doet meneer DF zelf.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler