26-May-2023, 09:01 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 26-May-2023, 09:04 PM door Bob Hagendijk.)
Omdat dinsdag mijn linker traparm los ging zitten. Helaas was het schroefdraad naar z'n grootje dus niet meer vast te zetten. Gelukkig was ik vlakbij werk en de fietsenmaker, dus lopend erheen. Hij zou een nieuw boutje bestellen, waarschijnlijk dag later binnen. Leenfiets mee omdat ik anders 16km moest lopen, een Cortina U4 transportfiets . Woensdag geen onderdelen, donderdag geen onderdelen. Wel iedere dag op die fiets heen en weer en hoewel het me niet eens tegenviel qua snelheid, stelt het niks voor in vergelijking met mijn eigen fiets. En zadelpijn en niet lekker zitten, ik had geen plezier in het fietsen en keek uit wanneer ik de volgende 25% van de route af had... Vandaag wel onderdeel binnen, maar er bleek meer stuk te zijn dus moet nieuw crankstel op. Die wil ik zelf gaan bestellen zodat ik weet wat ik krijg. Ze hebben me netjes geholpen, maar het is vooral een stadsfietsenmaker, niet MTB/racers. Degene die er er vandaag was kon het ook nog niet bestellen want wist niet precies wat erop moest. Liever zelf dus. Maar vandaag redde ik het niet om de fiets voor sluitingstijd op te halen en morgen zijn ze dicht vanwege het pinksterweekend. Dinsdag dus pas ophalen, valt me vies tegen omdat ik niet precies weet wat erop zit aan onderdelen, dus niet al op zoek kan. En geen rondje kan fietsen dit weekend als ik daar zin in zou hebben.