|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 2.562
Topics: 15
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 1353
5054 x bedankt in 2402 berichten
Nee hoor niks mis met Frutsels, er zijn ook een heleboel leuke Frutsels. Ik heb een tas vol nuttige frutsels in de Velomobiel liggen. Je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Jeroen S - 01-Jun-2023, 10:15 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 19 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|