09-Jun-2023, 09:14 AM
een pak melk niets meer weegt. Mijn hele leven ben ik mij er niet bewust van geweest dat een pak melk zwaar is. Tot ik tweeëneenhalf jaar terug gezondheidsproblemen kreeg. Vanaf toen moest ik echt moeite doen om een pak melk op te tillen. Maar sinds een week merk ik niet meer dat een pak melk gewicht heeft. Ook mijn accu's wegen nauwelijks meer iets en ik kan weer een gieter tillen met 13 liter water, net zoals vroeger.
Met mijn benen gaat het wat moeizamer. Als lopen of staan pijn doet, dan is zitten of liggen het enige alternatief. Van 16 uur zitten worden je benen niet sterker natuurlijk. Maar omdat ik inmiddels toch wel weer een paar keer in de week fiets, merk ik ook daar inmiddels wel weer enige progressie. Hoewel mijn benen nog lang niet de oude zijn.
Hoewel ik mijn Quest al een jaar heb, heb ik er nog niet in gereden. Misschien dat ik dat binnenkort toch maar eens moet proberen. Ik heb al wel besloten om er ondersteuning in te laten bouwen.
Met mijn benen gaat het wat moeizamer. Als lopen of staan pijn doet, dan is zitten of liggen het enige alternatief. Van 16 uur zitten worden je benen niet sterker natuurlijk. Maar omdat ik inmiddels toch wel weer een paar keer in de week fiets, merk ik ook daar inmiddels wel weer enige progressie. Hoewel mijn benen nog lang niet de oude zijn.
Hoewel ik mijn Quest al een jaar heb, heb ik er nog niet in gereden. Misschien dat ik dat binnenkort toch maar eens moet proberen. Ik heb al wel besloten om er ondersteuning in te laten bouwen.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan