19-Jun-2023, 01:48 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 19-Jun-2023, 01:49 AM door 365cycle.)
(18-Jun-2023, 08:52 PM)ZoefZoef schreef: 365cycle had zo'n Duitse hoes in gebruik voor zn Milan GT. Meen me te herinneren dat ie qua levensduur wat tegen leek te vallen en dat er toch wel wat slijtage optrad. Kan daar ook helemaal naastzitten, maar dat zal ie zelf wel vertellenKlopt. Bij mij werd ie vrij zwaar gebruikt; iedere dag thuis in weer en wind, en bij klanten ook in weer en wind. Er heeft een aantal keer flink water in gestaan en dan slijt het vrij snel. Aan de andere kant; een lichtere, compactere hoes ga je echt niet vinden. Ik durf 'm zeker wel aan te raden.
(18-Jun-2023, 09:10 PM)Wim -de roetsende schreef: Klopt, het is een Zweed maar via het Duitse forum.Ehh... Nee, Burkhard is een Duitser die in Zweden woont, maar dus wel via het Duitse forum zaken doet
Dat zaken doen loopt soms een beetje knullig - hij is handiger met stof en planten dan met computers. Maar het is een betrouwbare kerel.
Misschien leuk om te weten: Hij is ook de eigenaar van mijn vroegere QV+. En heeft volgens mij nog een QuestXS en een Milan SL.