11-Jul-2023, 01:52 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 11-Jul-2023, 02:03 PM door Hardloper.)
(11-Jul-2023, 01:47 PM)365cycle schreef: Ik schreef het net in een ander topic Ik ging er een keer nogal onbehouwen vandoor bij velomobiel.nl voor de deur, dat is hem bijgebleven. Maar ik rijd niet altijd als een totaalmalloot
De keer dat ik m'n spider krom trapte had ik m'n zoontje achterin + bagage, en moest ik snel optrekken om uit een vervelende verkeerssituatie te komen (er kwam een horde wielrenners aan denderen op een smalle dijk, die gingen een stuk harder dan ik verwacht had en ik stond bijna stil).
Ja las ik al dat je behoorlijk energie rijk optrok in Dronten. Maar bij kapot rijden van zeker de adrenaline de overhand???
MAAR die witte laag maakt het zeker ook weer de meerprijs? Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat. En ik heb een extra kleur overwogen. Maar ik was er gewoon niet over uit. En daarbij heb ik een kleur gekozen waar ik achter, bijzonder is voor Velomobielen en ik sta en metallic. Dus ik denk dat het bijzonder genoeg is. Het bespaarde geld voor twee kleuren. Kan ik eventueel inzetten voor mooie (zwarte) reflectie.
En nog even over die wachtlijst. Gaat niet iedere Velomobiel(.nl) even langs Dronten voor hij de wereld over gaat??? En iedere Df/Tuna even langs de andere zaak in Dronten voor deze de wereld over gaat?? Maar kwa bundelen bedoel ik dus. Wanneer een Velomobiel voor de Zwitserse markt is. Dat deze samen geproduceerd wordt en geleverd. Dus dat het niet helemaal volgens FIFO (software engineering term voor First In First Out) gaat bij Velomobiel.NL
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.