13-Jul-2023, 07:53 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 13-Jul-2023, 07:56 PM door 365cycle.)
(13-Jul-2023, 05:35 PM)ZoefZoef schreef: Is er al een flowerbike ligfiets? Of, zullen we er met zn allen eentje kopen voor 'm ter promotie van het ligfietsen? Zal wel lekker opvallen.He da's eigenlijk wel een strak plan. Ik ga 'm direct ff een bericht sturen!
Hou wel van dit soort excentriekelingen
(13-Jul-2023, 06:41 PM)Roepers schreef: Ik denk dat Jeroen gelijk heeft. Het ding is niet vooruit te branden, tenzij je ook op een niet ondersteunde bakfiets met kind erin met 38 km/h kruist.Kruist? Da's teveel eer hoor
Nu was ik ook wel benieuwd naar hoe sterk m'n verhaal precies was, en met VeloViewer heb je zo'n rit zo terug gevonden, dus bij deze:
Piekje @ 40 km/h Ukkie begon ik-zie-ik-zie-wat-jij-niet-ziet net beu te raken dus dit was een welkome afwisseling
Overigens is zelfs mijn bakfiets niet onbruikbaar als je niet sterk bent. M'n vriendin kon er prima mee uit de voeten (ze kan best goed hardlopen maar sterk is ze niet), het gaat dan alleen niet hard. Zelfs de Zwaan oversteken in Rotterdam lukte haar met dat ding, en 25 km op een dag ging ook prima.
Met zo'n Veloschmitt wordt het dus vooral de vraag: wat verwacht je qua snelheid? Als je vooral droog wil zitten en op wil vallen is het echt een leuk ding.