20-Jul-2023, 12:18 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 20-Jul-2023, 12:20 PM door Hardloper.)
Tja wat is dichtbij. In het gebied waar ik hem tegen kwam is binnen een straal van 21km waar ik woon. Maar het is niet dat ik 100 meter van dat punt vandaan woont. Echter is er wel iemand geweest die dichter bij mijn huis is geweest. Op mijn Strava heb ik een privacy regio ingesteld. Zo goed dat mijn loopmaatje in het begin echt niet wist waar ik woonde. Maar ik neem aan als het iemand van het forum is. En dan van een hardloper hoort roepen het medeligger, dat hij wel de link kan leggen met een gebruiker met de naam hardloper. Maar zolang je niet mijn track gaat bekijken. Is er nog behoorlijk wat gissen waar precies mijn thuis basis is.
Maar ik vond het hoe dan ook wel grappige om nu eindelijk een in het wild te spotten buiten Dronten. Tijdens proef rijden had ik trouwens geen liggende tegenliggers , ondanks de bedrijven daar
Maar ik vond het hoe dan ook wel grappige om nu eindelijk een in het wild te spotten buiten Dronten. Tijdens proef rijden had ik trouwens geen liggende tegenliggers , ondanks de bedrijven daar
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.