05-Aug-2023, 10:40 AM
Gisteren was ik blij, kon iets eerder weg op het werk, omdat we vanwege de vakantieperiode in de middag dicht zijn. Mooi even op de terugweg lang Rose fietsen voor 2 kleine dingetjes. Een nieuwe Spokey spakenspanner en een vulbusje voor een stuurpen. Bij elkaar nog minder euro's als de verzendkosten. Het was zowaar eens droog. Rustig onderweg, nauwelijks wachten in de winkel, keurig geholpen. Wel enige twijfel of ik wel het juiste vulbusje had. Maar het stond er echt 1 inch naar 1 1/8. Onderweg nog even langs de Duitse Bouwmarkt op verzoek van mijn vrouw. Dan wel eerst even een broodje halen, de maag was bijna leeg. In de Bouwmarkt met een aanwezige keukentrap het laatste artikel van het bovenste schap kunnen vissen. Om 16.00 uur uit het werk, 18,20 uur thuis en iets meer dan 50 km op de teller, waar het normaal 10 is. Precies op tijd om nog aan te schuiven met eten.
Allemaal heerlijk, tot ik de vulbus ging nameten en het er een blijkt voor A head terwijl ik er 1 voor de ouderwetse pen moest hebben. Kan ik nog een keer terug...
Allemaal heerlijk, tot ik de vulbus ging nameten en het er een blijkt voor A head terwijl ik er 1 voor de ouderwetse pen moest hebben. Kan ik nog een keer terug...