08-Aug-2023, 09:25 PM
(08-Aug-2023, 08:52 PM)Wim -de roetsende schreef:Nou Wim jij zegt zelf dat je graag liever praat in mijn QV topic, dan in dit topic. En aangezien ik verder geen aanpassingen kan doen aan de opties. Is het de periode gekomen van kijken hoe ik de VM thuis krijg. En dus dit dat nieuwe stof voor in dat QV topic.(08-Aug-2023, 08:41 AM)Hardloper schreef: Maar Wim je mag je ervaringen delen van je oa je Milan ophalen delen.
Ik begrijp dit verzoek niet helemaal Het ging toch over het fietsrijbewijs hier?
(08-Aug-2023, 08:55 PM)Tom Fekkes schreef:Nog nooit. Maar Tom ik denk eigenlijk dat Wim gelijk heeft, er zijn nuttigere topics dan dit topic.(06-Aug-2023, 10:34 PM)Hardloper schreef: https://manly.nl/rijbewijs-elektrische-fiets
Wat een van de pot gerukte idee zeg. Een rijbewijs voor de elektrische fiets. Straks heb je ook ook nog een rijbewijs nodig voor een snelle ligfiets. Ik zou eerder helm plicht invoeren voor elektrische bukkers, dan rijbewijs
Heb je wel eens over de Veluwe gefietst nadat de kerk uitgekomen is? Dan heb JIJ een helm nodig!!!
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.