22-Aug-2023, 01:15 PM
Dank voor het gewicht van de pendel, had gezocht op bandentest en niet op pendel. Verder snap ik het "gedram" even niet, met "Marathon" heb je al een bepekte hoeveelheid banden en met HS420 kun je dan gericht zoeken, staat bij elke band en deze code is binnen Schwalbe uniek. Dus ja het is de band op bladzijde 24. En? Verder had jij als ultieme bandenkenner natuurlijk al moeten weten dat het de klassieker was vanwege het streepje groen waarover ik schreef, de andere Marathons hebben blauw of rood als anti lek laag. Wil je voortaan bij iedereen zo reageren die de naam van de band naar jouw mening niet volledig intikt?, dank je wel. En dan nog wat over druk, het is geen aan/uit schakelaar of een niveau indicator dat je al na een paar meter kunt zeggen dat de druk anders is. Zo werkt dat niet. Verder, banden lopen bij stilstand sneller leeg dan als ze elke dag worden gebruikt, dat scheelt enorm. Daar ben ik wel eens over verbaasd geweest, het waarom ben ik nog niet achter. Sommige weetjes zijn erg weerbarstig en moeilijk te achterhalen. En verder is het bij mij meten is weten. Op mijn drukmeter staat alleen Schwalbe en het ventiel wat ik gebruik is het "autoventiel". Dank voor de kennisgeving dat bij een Frans "ventieldingetje" er lucht ontsnapt bij opendraaien, zal vragen of op de nog voor mij te bouwen open ligger weer autoventielen kunnen komen.
e-Orca 0099, ICE Adventure HD