23-Aug-2023, 10:53 PM
(23-Aug-2023, 10:39 PM)Lopopodium schreef: Tja, ook onder agenten heb je incompetente eikels.
Ik zou er een klacht over indienen. Jij als zwakke verkeersdeelnemer, die op een doorgaand pad door een afslaande auto bijna omver wordt gereden, bent hier het slachtoffer, niet een dader 'door eigen schuld'. En dan hoef je zeker niet nog een draai om de oren te krijgen. Dat mag deze bromsnor best van zijn leidinggevende te horen krijgen via jouw klacht.
Ik was van plan om morgen even naar Kleve te fietsen om een klacht neer te leggen. Heb er echter een hard hoofd in omdat ik een paar weken geleden erheen gereden was om te melden dat ik iemand over de telefoon in een slavische taal had horen praten bij de locale supermarkt. Meermaals viel daar het woord camera (dat was het enige dat ik kon verstaan) en terwijl hij dat zei keek hij naar de camera boven de ingang. Bovendien stond hij precies naast de ingang buiten het bereik van de camera.
Ik had verwacht dat ze zouden zeggen dat het goed was dat ik het meldde maar dat ze er verder niet veel mee konden. Echter kreeg ik de wind van voren waarom ik niet direct met 112 (110 in D) gebeld heb. Niet als advies maar echt als verwijt.