08-Sep-2023, 12:00 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-Sep-2023, 12:07 PM door Hardloper.)
Ik denk dat je de Max snelheid eerder op 45km/u zetten. 25km/u is best wel heel laag. Het is niet eens 2x zo snel als ik deze ochtend als top snelheid had met hardlopen (interval training, ben niet zo heel extreem snel). Maar dat de auto’s lichter moeten worden is een goede zaak rondom energie beperking.
En dat er iets komt wat zonder al die APK / onderhoud etc komt tegen een lage prijs lijkt me sterk. De markt is te beperkt voor massa productie. De jeugd die de toekomst heeft voor deze voertuigen worden al voor 95% (natte vinger werk) verkeerd gevormd door de ouders die ze ophalen van school met auto’s en naar de middelbare school gaan met elektrische fietsen zodat ze weinig zelf hoeven in te spannen.
En dat er iets komt wat zonder al die APK / onderhoud etc komt tegen een lage prijs lijkt me sterk. De markt is te beperkt voor massa productie. De jeugd die de toekomst heeft voor deze voertuigen worden al voor 95% (natte vinger werk) verkeerd gevormd door de ouders die ze ophalen van school met auto’s en naar de middelbare school gaan met elektrische fietsen zodat ze weinig zelf hoeven in te spannen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.