08-Sep-2023, 06:34 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 08-Sep-2023, 06:37 PM door Lopopodium.)
Door de moeheid kan je soms ook gewoon heen fietsen. Dat heb ik wel eens. Een hongerklop, die ene flinke die ik had, was niet meer op te lossen. Dat is als een zak aardappelen naar huis proberen te fietsen terwijl je enorm verlangt naar enorm zoete dingen om naar binnen te proppen. Dat laatste deed ik ook eenmaal thuis na een lange 15 kilometer: een flinke lepel met chocoladepasta smaakte nog nooit zo goed.
Overigens, in een tocht van 152 kilometer zag ik vandaag 1 ligfietsers. Op de Van Brienenoordbrug in Rotterdam zag ik in mijn spiegel een velomobiel nabij sluipen. Op de klim hielden we gelijke tred en ik deed mijn best vooruit te blijven, in de (best gevaarlijke afdaling met een linke bocht) werd de afstand snel kleiner. Maar ik werd niet ingehaald, temeer ik linksaf sloeg naar IJsselmonde. De Velomobiel zoefte mij zo'n beetje in mijn afslaande bocht voorbij. Maar ik ben niet ingehaald, ha!
Overigens, in een tocht van 152 kilometer zag ik vandaag 1 ligfietsers. Op de Van Brienenoordbrug in Rotterdam zag ik in mijn spiegel een velomobiel nabij sluipen. Op de klim hielden we gelijke tred en ik deed mijn best vooruit te blijven, in de (best gevaarlijke afdaling met een linke bocht) werd de afstand snel kleiner. Maar ik werd niet ingehaald, temeer ik linksaf sloeg naar IJsselmonde. De Velomobiel zoefte mij zo'n beetje in mijn afslaande bocht voorbij. Maar ik ben niet ingehaald, ha!