08-Sep-2023, 09:10 PM
(08-Sep-2023, 12:56 PM)datakneder schreef:(08-Sep-2023, 12:10 PM)Hardloper schreef: Jeroen wat is het verschil tussen heel erg moe zijn en de man met de hamer tegen zijn gekomen?
Het feit dat je de vraag stelt geeft aan dat je de man met de hamer nog niet tegengekomen bent.
De interval training van deze ochtend was gigantisch zwaar voor mij. Ook de derde officiële halve marathon vond ik best wel pittige (langzamer dan 1:45), pittiger dan de tweede hele onder de 4 uur. Ook bij afstanden tegen de 21km is het daarna even best wel herstellen. Maar ik nu zeggen ik ben de man met de hamer tegen gekomen. NEE. Ik heb de activiteit van een oud klasgenoot gezien voor zijn eerste halve marathon. Bij 18km ofzo ging hij naar rechts en route was links. Wat bleek, laatste stuk per ambulance afgevoerd zonder bewust zijn. Dat hem ook maximaal 10km lopen per keer. Echter heb ik maar 2x verder dan zo’n 23 a 24km gelopen. Eerste hele marathon en de tweede hele marathon. Scheelde zo’n 20 minuten eind tijd. Maar ik liep van te voren best wel vaak. Maar ik houd heel erg mijn hartslag bij. Dus man met de hamer blijft uit.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.