01-Oct-2023, 11:56 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-Oct-2023, 12:26 AM door ZoefZoef.)
(01-Oct-2023, 11:07 PM)Bob Hagendijk schreef: Omdat mijn M-racer een week of 2 geleden een verbogen frame heeft opgelopen. Gelukkig op marktplaats een mooi alternatief gevonden, een raptobike midracer. Zou ik vandaag naar gaan kijken, maar omdat zaterdag een nieuwe schutting werd geplaatst en ik vandaag iets met de kinderen wilde doen (het is bijna 3 uur rijden enkele reis dus de dag is dan wel weg) vroeg ik of het afgelopen donderdag of vrijdag kon (verkoper kon niet) of anders maandag. Maandag was prima. Vandaag krijg ik bericht dat er iemand anders is geweest die de fiets heeft gekocht. Ik heb nog gezegd dat als ik dat had geweten ik alsnog vandaag was gekomen en dat ik er vanuit ging met duidelijke interesse van mijn kant, en een afspraak om langs te komen, dat de fiets er in ieder geval tot maandag zou staan. Helaas nog geen reactie. Zou helaas ook niks veranderen.
Even de persoon taggen. Hij heeft 2 uur geleden hier nog rondgehangen op het forum @JarnoH, kom er maar in
Dit soort verhalen zijn trouwens de reden dat ik vaak telefonisch contact wil hebben als ik wat wil kopen.Het is net wat serieuser dan heen en weer mailen.