15-Oct-2023, 09:31 PM
ik vandaag vier kilometer gelopen heb in totaal. Een aantal maanden geleden was dat nog twee kilometer. Trainen gaat wel wat anders dan vroeger. Vroeger probeerde ik altijd iedere keer wat sneller te lopen of wat verder. Of een combinatie daarvan. Maar nu de (biologische) accu kleiner is geworden, vind ik het al een prestatie als ik twee dagen achter elkaar dezelfde inspanning kan leveren. Te veel inspanning is gewoon niet zo slim, want als de accu leeg raakt ben je zo weer een of twee weken verder voordat die weer opgeladen is. Maar na weken achtereen twee kilometer te hebben gelopen, met regelmatig een of meer dagen rust ertussen, voelde ik me vandaag zo goed dat ik er nog maar een keer op uit ben gegaan.
Nu moeten mijn benen nog wat sterker worden, want dat blijft nog steeds wat achter. Maar er zit vooruitgang in!
Het is een vicieuze cirkel. Heb je geen puf dan train je niet, en train je niet dan krijg je geen puf.
Nu moeten mijn benen nog wat sterker worden, want dat blijft nog steeds wat achter. Maar er zit vooruitgang in!
Het is een vicieuze cirkel. Heb je geen puf dan train je niet, en train je niet dan krijg je geen puf.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan