18-Oct-2023, 04:42 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-Oct-2023, 04:43 PM door Hardloper.)
(18-Oct-2023, 01:55 PM)ZoefZoef schreef: Volgens mij zit je in het verkeerde topic.
En om je vraag te beantwoorden: ik neem aan dat je de omgeving wel enigzins kent. Dan kun je op elk me moment wel beslissen een andere route te nemen als ej het naar je zin hebt in de velomobiel. Je zult het ding toch moeten leren kennen dus elke situatie ermee is goed genoeg. Of het nou veel of weinig bochten zijn, lange rechte stukken of bochtige wegen, als je het naar je zin hebt maakt het je helemaal niks uit
De afstand zal het probleem niet zijn. Gewoon een lekkere cadans vinden en gaan met de bana..QV.
(18-Oct-2023, 03:54 PM)Bob Hagendijk schreef: Zulke afstanden lijken me geen probleem, je moet toch een keer gaan fietsen. Ik zou vooral letten op wat voor wegen het zijn en hoe krap de bochten zijn. Je wil niet je eerste rit door een onoverzichtelijk centrum met een smal fietspad plannen denk ik.
Ik heb maar eens deze navigatie gebruikt:
bikerouter.de (m11n.de)
Met ingesteld op Velomobil. Heb nu 3 routes geladen op de fiets computer. De grootste is 21 km. Allen zijn vrij vlak. De langste heeft bv ook vrij lange stukken door een natuurgebied. Ga ze even proberen te controleren met Komoot, zodat ik de ondergrond zie.
Maar ik ben ook blij, de batterijen zullen lekker vol geladen zijn. Allert zou ze voor mij opladen.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.