|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 165
Topics: 6
Lid sinds: Apr 2017
Bedankt: 1
235 x bedankt in 129 berichten
Vandaag ben ik blij omdat ik een hersenspinsel heb weten om te zetten naar een tastbaar resultaat. Van een gordijnroede naar een adapter voor een cadansopnemer gemaakt. Met een proefopstelling werkt het. Nu nog in de verf zetten.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Joop99 - 25-Oct-2023, 07:07 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: Geboelders, 16 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|