26-Oct-2023, 11:38 PM
Ik heb inmiddels weer wat kilometers met de (vorige) Pro One achter de kiezen, eigenlijk om te beoordelen of ik die nieuwe variant wil gaan proberen of niet.
Mijn conclusies t.o.v. de CCU:
- als de omstandigheden goed zijn lopen ze heel hard, maar behalve op strak asfalt bij mooie temperaturen zijn ze niet héél veel sneller;
- ze gaan véél sneller lek;
- de grip op vochtig wegdek is belabberd (en juist daar hoopte ik eigenlijk winst te hebben met zo'n zacht bandje).
Laatste stuk van m'n rit naar huis deed ik met een CCU op 7 bar links en een Pro One op 7 bar rechts; over de Pro One schuif ik weg, de CCU hoekt harder en stuur ik dan door, dan kiept de Bülk.
Conclusie: Terug naar m'n oude vertrouwde CCU. Dan maar "door de stroop rijden" als het echt koud is
Mijn conclusies t.o.v. de CCU:
- als de omstandigheden goed zijn lopen ze heel hard, maar behalve op strak asfalt bij mooie temperaturen zijn ze niet héél veel sneller;
- ze gaan véél sneller lek;
- de grip op vochtig wegdek is belabberd (en juist daar hoopte ik eigenlijk winst te hebben met zo'n zacht bandje).
Laatste stuk van m'n rit naar huis deed ik met een CCU op 7 bar links en een Pro One op 7 bar rechts; over de Pro One schuif ik weg, de CCU hoekt harder en stuur ik dan door, dan kiept de Bülk.
Conclusie: Terug naar m'n oude vertrouwde CCU. Dan maar "door de stroop rijden" als het echt koud is