29-Oct-2023, 01:10 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-Oct-2023, 01:14 PM door Willeke_IGKT.)
De ringetjes horen bij de binnenband en als je een nieuwe band hebt liggen kunnen je het ringetje daarvan gebruiken. Ik bewaar altijd de ringetjes en ventieltjes als ik een band weggooi en heb er meestal meerdere liggen.
Ik heb geleerd dat je het ringetje aandraait tot handvast en dan een slag los.
En iedere keer dat je de band oppompt geef je het ringetje een slagje los en weer vast.
Tenzij je regelmatig velgdiep in de modder komt is dat genoeg. Als je wel vaak in de modder komt maak je waarschijnlijk je velgen regelmatig schoon, je draait dan bij het schoonmaken het ringetje even los en weer vast.
Bel even met Dronten en vraag wat ze aanraden wat betreft de velg, de service van de beide VM zaken is erg goed.
Ik heb geleerd dat je het ringetje aandraait tot handvast en dan een slag los.
En iedere keer dat je de band oppompt geef je het ringetje een slagje los en weer vast.
Tenzij je regelmatig velgdiep in de modder komt is dat genoeg. Als je wel vaak in de modder komt maak je waarschijnlijk je velgen regelmatig schoon, je draait dan bij het schoonmaken het ringetje even los en weer vast.
Bel even met Dronten en vraag wat ze aanraden wat betreft de velg, de service van de beide VM zaken is erg goed.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)