|
Medeliggers onderweg
|
Berichten: 402
Topics: 27
Lid sinds: Sep 2023
Bedankt: 1457
861 x bedankt in 382 berichten
Vandaag rond 12:15 uur, een gele velomobiel op de Madijk, tussen Eelde en Groningen, reed hard richting noorden.
Je kon mij herkennen aan een krant onder de arm en een witte anjer in het knoopsgat.
Nee, grapje, ik was die meneer in een fluorescerend geel jack, die tegen de wind instampte op een lichtblauwe fixie.
Lig: Taifun (2x20"), Furai (2x24") | Fixie: OnOne (2x28") | Vouw: Dahon Bullhead (2x20")
|
| Berichten in dit topic |
RE: Medeliggers onderweg - door PieterTrapt - 07-Nov-2023, 03:03 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 33 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|
Nieuwe berichten
|
|
wat ze zeggen
|
|
Mijn net nieuwe Sn...365cycle — 09:53 PM |
|
wat ze zeggen
|
|
Was het een zangfi...Niels van der Wal — 07:46 PM |
|
wat ze zeggen
|
| Misschien was ze een...datakneder — 07:33 PM |
|
Vlechtje hoe en wat.
|
|
Deze doet me den...Bob Hagendijk — 07:31 PM |
|
wat ze zeggen
|
| Was het een zangfiet...Lopopodium — 06:53 PM |
|
Vlechtje hoe en wat.
|
| Gesprek over de golf...melle z — 06:14 PM |
|
Optimalisatie van een WAW.
|
| Bij een oude Waw zit...Gideonaut — 05:47 PM |
|
wat ze zeggen
|
| Gister avond over de...Niels van der Wal — 05:44 PM |
|
Optimalisatie van een WAW.
|
|
Is het een idee om...datakneder — 05:41 PM |
|
Optimalisatie van een WAW.
|
| Is het een idee om d...Hardloper — 05:30 PM |
|
Optimalisatie van een WAW.
|
| Naar aanleiding van ...datakneder — 05:20 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Daar zou ik mee ui...datakneder — 04:39 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Daar zou ik mee uitk...qv-tester — 03:51 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
|
Smurfenmuts smalle...datakneder — 03:28 PM |
|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
| Smurfenmuts smaller?...LigfietsWilsum — 02:31 PM |
|
Optimalisatie van een WAW.
|
| ik gisteren eens mij...datakneder — 02:25 PM |
|
As voorwiel draait mee.
|
|
Loctite lijkt me h...datakneder — 11:04 AM |
|