Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[split] Northern Lights Motors velomobiel?
#26
Ik gok dat ik er wel een sprint mee zou kunnen trekken naar ergens rond die 64, mits de kettinglijn niet gigantisch veel verliezen heeft en de motor een echte vrijloop heeft.

Maar dat is dan wel wat het is; een sprint. En dan moet ik alles geven wat ik heb.
Met al die onderdelen buiten de carrosserie en die luchthapper die een dakje voor moet stellen kan dit ding gewoon niet echt snel zijn. Ik denk dat een constante kruissnelheid van 50 km/h (~30 mph) mij al niet gaat lukken.

Maar goed, tot nu toe is het speculeren, dus...

zojuist gemaild schreef:Beste,
er is op het forum een levendige discussie ontstaan over de Northern Light 557 die u aanbiedt, de meeste ervaren velonauten twijfelen sterk aan de rijkwaliteiten.
Ik ook, maar ik ben wel nieuwsgierig. Vermoedelijk heb ik geen koopinteresse, maar ik wil het toch even vragen; zou een testrit eventueel mogelijk zijn?
Ik vernam volgens mij dat u zelf een Milan wilde proberen, als u nog geen ervaring heeft met dit soort velomobielen kan ik (naar keus) m'n Bülk of DF XL meenemen, zodat we er allebei wat aan hebben.
hartelijke groet,
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Hoekie , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
RE: [split] Northern Lights Motors velomobiel? - door 365cycle - 09-Nov-2023, 02:28 PM
RE: vm-en te koop - door Bob Hagendijk - 08-Nov-2023, 04:04 PM
RE: vm-en te koop - door Roepers - 08-Nov-2023, 04:11 PM
RE: vm-en te koop - door TimSch - 08-Nov-2023, 04:39 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 08-Nov-2023, 04:59 PM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 08-Nov-2023, 07:03 PM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 08-Nov-2023, 08:00 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 08-Nov-2023, 08:13 PM
RE: vm-en te koop - door Tom Fekkes - 08-Nov-2023, 08:22 PM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 08-Nov-2023, 08:43 PM
RE: vm-en te koop - door Roepers - 08-Nov-2023, 09:19 PM
RE: vm-en te koop - door Tom Fekkes - 08-Nov-2023, 09:25 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 08-Nov-2023, 09:42 PM
RE: vm-en te koop - door Tom Fekkes - 08-Nov-2023, 09:44 PM
RE: vm-en te koop - door Lopopodium - 08-Nov-2023, 09:51 PM
RE: vm-en te koop - door Gideonaut - 08-Nov-2023, 09:59 PM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 08-Nov-2023, 10:32 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 08-Nov-2023, 11:11 PM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 08-Nov-2023, 11:18 PM
RE: vm-en te koop - door Willeke_IGKT - 09-Nov-2023, 07:16 AM
RE: vm-en te koop - door Wim -de roetsende - 09-Nov-2023, 07:16 AM
RE: vm-en te koop - door ZoefZoef - 09-Nov-2023, 02:56 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 09-Nov-2023, 06:45 PM
RE: vm-en te koop - door 365cycle - 09-Nov-2023, 09:53 AM
RE: vm-en te koop - door Hoekie - 09-Nov-2023, 01:20 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Regen  :huh: :huh: :...Wim -de roetsende — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Terug naar blij.... ...Willeke_IGKT — 06:21 PM
VRAAG: Speling Veersysteem Challenge Fu...
Mooi verhaal, leer...TrapGast — 05:17 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Die Hollowtech cups ...Jeroen S — 04:49 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Veruit de meeste Hol...melle z — 03:54 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Als ik de vraag goed...Martin van Mourik — 03:07 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer ...Niels van der Wal — 03:03 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Toen was het weer oo...LigfietsWilsum — 02:18 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik kan me niet heuge...Lopopodium — 01:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik snap niet dat e...Wim -de roetsende — 01:29 PM
Andere trapas en crankstel monteren
Hollowtech is geen...ZoefZoef — 01:29 PM
Mijn "nieuwe fiets"
Haakse bochten, ...GHOOGEN — 12:23 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb van de 4de t/...Hardloper — 11:24 AM
Mijn "nieuwe fiets"
De Burley Canto met ...Wim -de roetsende — 11:10 AM
Handig voor in de velomobiel, snelle ac...
Ik heb er niet zo he...Jeroen S — 10:49 AM
Mijn "nieuwe fiets"
Mijn beperkte ervari...Jeroen S — 10:38 AM
Andere trapas en crankstel monteren
Ik gebruik altijd Sh...melle z — 10:32 AM