Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandaag ben ik niet blij omdat.....
Grrr...

...ik moet een nieuwe cassette hebben voor de Bülk. Of de ketting of de cassette als eerste opgegeven heeft weet ik niet, maar beide zijn stuk.
Nu stoorde ik me sowieso al aan de Rotor 11-39, want naast dat ze idioot duur zijn is de vertanding: 11-12-13-14-15-17-19-21-24-28-33-39

Die 39 is heerlijk met een 60T tandwiel vooraan; ik kan prima klimmen, vlot wegrijden vanuit stilstand en op 60-11 kan ik (in de zomer) comfortabel hele forse snelheden rijden. Op zich mag het kettingblad iets kleiner (een 57T zou eigenlijk ideaal zijn, als deze versleten is zal er dus wel een 56T komen), maar goed.
Nu rijd ik behoorlijk vaak zo rond de 44 km/h; voor een ontspannen ritje is de cadans dan nét te hoog op 60-17, maar behoorlijk te laag op 60-15.
Komt die zoektocht naar een cassette met een eerste tandwiel ergens in de 30 en een 11-12-13-14-15-16-17.

Als er iemand is die een partij kent die niet al te slap en licht uitgevoerde cassettes weet voor Shimano HG die zelf samen te stellen zijn én waar een 16T voor leverbaar is....  Heart
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lopopodium - 07-Mar-2020, 07:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 07-Mar-2020, 09:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 07-Mar-2020, 10:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 07-Mar-2020, 11:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 18-Apr-2020, 01:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door voodoo - 20-May-2020, 11:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 20-May-2020, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 21-May-2020, 11:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door voodoo - 21-May-2020, 01:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 21-May-2020, 08:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 21-May-2020, 10:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 21-May-2020, 11:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-May-2020, 12:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door amararock - 22-May-2020, 05:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-May-2020, 07:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 06-Jun-2020, 07:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 06-Jun-2020, 07:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 12-Jun-2020, 11:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door amararock - 13-Jun-2020, 09:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door voodoo - 13-Jun-2020, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 13-Jun-2020, 11:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 31-Aug-2020, 09:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door amararock - 14-Sep-2020, 04:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 16-Sep-2020, 07:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 14-Oct-2020, 08:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 14-Oct-2020, 09:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 14-Oct-2020, 09:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 14-Oct-2020, 10:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 14-Oct-2020, 12:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 14-Oct-2020, 01:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 14-Oct-2020, 04:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 14-Oct-2020, 04:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 14-Oct-2020, 07:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door amararock - 07-Nov-2020, 01:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Nov-2020, 08:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 07-Nov-2020, 11:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 07-Nov-2020, 11:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 19-Nov-2020, 01:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Nov-2020, 01:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Nov-2020, 09:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 20-Nov-2020, 11:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 20-Nov-2020, 12:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 20-Nov-2020, 12:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-Nov-2020, 04:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 20-Nov-2020, 06:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Nov-2020, 10:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Nov-2020, 01:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Dec-2020, 09:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 02-Dec-2020, 09:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Dec-2020, 11:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Dec-2020, 05:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Dec-2020, 08:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 29-Dec-2020, 05:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 21-Feb-2021, 11:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Feb-2021, 02:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 25-Mar-2021, 08:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 25-Mar-2021, 09:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 25-Mar-2021, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 26-Mar-2021, 01:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Mar-2021, 01:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Apr-2021, 02:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 02-Apr-2021, 09:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 26-Apr-2021, 07:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Thijs OO - 27-Apr-2021, 07:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 29-Apr-2021, 03:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 29-Apr-2021, 11:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 30-Apr-2021, 06:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 30-Apr-2021, 08:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 30-Apr-2021, 09:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-May-2021, 06:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 03-May-2021, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 06-May-2021, 06:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 11-May-2021, 11:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 11-May-2021, 12:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 11-May-2021, 02:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 06-May-2021, 08:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 06-May-2021, 08:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 06-May-2021, 09:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 06-May-2021, 09:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 07-May-2021, 09:20 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 10-May-2021, 06:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-May-2021, 09:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 08-Jun-2021, 10:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 08-Jun-2021, 10:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 08-Jun-2021, 10:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ErikvanD - 09-Jun-2021, 06:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 09-Jun-2021, 01:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 09-Jun-2021, 05:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Theo Mol - 10-Jun-2021, 11:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Theo Mol - 11-Jun-2021, 09:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 10-Jun-2021, 11:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 10-Jun-2021, 11:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Amadee - 24-Jun-2021, 12:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 24-Jun-2021, 09:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Amadee - 24-Jun-2021, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 02-Jul-2021, 05:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 08-Sep-2021, 07:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 08-Sep-2021, 09:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 09-Sep-2021, 09:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 09-Sep-2021, 02:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 09-Sep-2021, 04:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 09-Sep-2021, 05:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 09-Sep-2021, 06:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 17-Sep-2021, 02:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 17-Sep-2021, 06:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 17-Sep-2021, 07:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 21-Sep-2021, 09:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Sep-2021, 11:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 23-Sep-2021, 09:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Sep-2021, 08:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 30-Sep-2021, 01:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 30-Sep-2021, 01:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-Sep-2021, 02:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-Sep-2021, 04:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Victor - 30-Sep-2021, 04:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 30-Sep-2021, 06:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 30-Sep-2021, 06:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 30-Sep-2021, 07:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 03-Oct-2021, 11:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Oct-2021, 03:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 11-Oct-2021, 04:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Oct-2021, 10:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 11-Oct-2021, 04:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 01-Nov-2021, 01:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Nov-2021, 01:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 09-Nov-2021, 04:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 09-Nov-2021, 08:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 09-Nov-2021, 08:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Nov-2021, 10:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 12-Nov-2021, 10:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Nov-2021, 12:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 11-Nov-2021, 10:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Nov-2021, 10:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Nov-2021, 10:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 11-Nov-2021, 11:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Nov-2021, 11:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Nov-2021, 10:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Ssas DFXL - 12-Nov-2021, 12:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Nov-2021, 12:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 12-Nov-2021, 12:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 12-Nov-2021, 11:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 12-Nov-2021, 12:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Nov-2021, 02:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 12-Nov-2021, 03:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 15-Nov-2021, 12:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2021, 12:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 12-Jan-2022, 10:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jan-2022, 11:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 21-Jan-2022, 03:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jan-2022, 02:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Jan-2022, 12:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 24-Jan-2022, 01:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 24-Jan-2022, 02:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jan-2022, 03:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 24-Jan-2022, 07:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jan-2022, 08:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 24-Jan-2022, 10:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 26-Jan-2022, 12:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 26-Jan-2022, 01:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 26-Jan-2022, 02:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Feb-2022, 10:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 06-Feb-2022, 09:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 07-Feb-2022, 08:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Feb-2022, 08:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 09-Feb-2022, 01:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 09-Feb-2022, 08:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 09-Feb-2022, 04:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 28-Feb-2022, 01:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 14-Mar-2022, 01:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 20-Mar-2022, 06:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Mar-2022, 01:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Mar-2022, 07:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 31-Mar-2022, 07:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 03-Apr-2022, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Apr-2022, 02:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 04-Apr-2022, 01:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 05-Apr-2022, 09:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Apr-2022, 12:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 06-Apr-2022, 08:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Apr-2022, 10:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 10-Apr-2022, 02:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 10-Apr-2022, 07:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Apr-2022, 10:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 10-Apr-2022, 09:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 12-Apr-2022, 12:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 14-Apr-2022, 10:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 15-Apr-2022, 01:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 14-Apr-2022, 10:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 15-Apr-2022, 07:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Apr-2022, 10:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 15-Apr-2022, 11:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Apr-2022, 11:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Apr-2022, 12:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 15-Apr-2022, 02:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 15-Apr-2022, 02:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-Apr-2022, 08:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 18-Apr-2022, 12:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 18-Apr-2022, 01:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 19-Apr-2022, 01:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 19-Apr-2022, 11:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 20-Apr-2022, 08:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 22-Apr-2022, 11:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-Apr-2022, 07:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-Apr-2022, 09:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 22-Apr-2022, 09:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Apr-2022, 10:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 22-Apr-2022, 03:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 22-Apr-2022, 07:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 24-Apr-2022, 12:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Apr-2022, 01:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 06-May-2022, 09:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-May-2022, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 10-May-2022, 08:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 10-May-2022, 09:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 10-May-2022, 10:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-May-2022, 02:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-May-2022, 11:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Piet K - 19-May-2022, 08:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-May-2022, 10:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 20-May-2022, 09:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2022, 09:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 20-May-2022, 08:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2022, 08:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Jun-2022, 05:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 08-Jun-2022, 10:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jun-2022, 12:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 09-Jun-2022, 10:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jun-2022, 02:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Jun-2022, 07:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jun-2022, 09:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Jun-2022, 10:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 10-Jun-2022, 12:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 13-Jun-2022, 02:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Jun-2022, 04:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Jun-2022, 01:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Jun-2022, 07:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 28-Jun-2022, 12:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 28-Jun-2022, 11:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 29-Jun-2022, 09:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Jun-2022, 01:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 05-Jul-2022, 12:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Jul-2022, 12:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Jul-2022, 02:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 08-Jul-2022, 10:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 09-Jul-2022, 12:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jul-2022, 09:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 09-Jul-2022, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 11-Jul-2022, 05:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Jul-2022, 12:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Jul-2022, 08:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 12-Jul-2022, 09:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 12-Jul-2022, 09:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Jul-2022, 12:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Jul-2022, 03:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Jul-2022, 02:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Jul-2022, 10:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 13-Jul-2022, 11:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Jul-2022, 03:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Jul-2022, 11:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jul-2022, 08:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Jul-2022, 06:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Aug-2022, 10:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 03-Aug-2022, 08:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 03-Aug-2022, 09:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Aug-2022, 08:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Aug-2022, 10:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Aug-2022, 12:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Aug-2022, 12:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Aug-2022, 04:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Aug-2022, 05:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Aug-2022, 09:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 21-Aug-2022, 11:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Aug-2022, 12:05 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-Aug-2022, 08:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Aug-2022, 09:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Aug-2022, 11:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Aug-2022, 12:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Aug-2022, 02:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Aug-2022, 09:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Aug-2022, 02:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 23-Aug-2022, 08:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 23-Aug-2022, 11:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 23-Aug-2022, 11:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Aug-2022, 12:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Victor - 23-Aug-2022, 11:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Aug-2022, 09:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Aug-2022, 09:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Aug-2022, 11:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Aug-2022, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Aug-2022, 09:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Aug-2022, 10:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 24-Aug-2022, 01:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 24-Aug-2022, 07:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 24-Aug-2022, 09:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roefie - 24-Aug-2022, 12:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 25-Aug-2022, 02:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 31-Aug-2022, 07:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 31-Aug-2022, 07:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 31-Aug-2022, 11:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 03-Sep-2022, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Sep-2022, 01:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 09-Sep-2022, 04:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 10-Sep-2022, 12:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 10-Sep-2022, 07:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 10-Sep-2022, 08:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 10-Sep-2022, 09:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Sep-2022, 04:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 11-Sep-2022, 08:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 10-Sep-2022, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 10-Sep-2022, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 10-Sep-2022, 04:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 11-Sep-2022, 09:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 12-Sep-2022, 07:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Sep-2022, 07:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 12-Sep-2022, 08:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 12-Sep-2022, 10:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Sep-2022, 11:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 12-Sep-2022, 12:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Thijs OO - 13-Sep-2022, 11:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Sep-2022, 10:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 13-Sep-2022, 07:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 13-Sep-2022, 11:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 21-Sep-2022, 09:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 21-Sep-2022, 10:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 21-Sep-2022, 01:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Sep-2022, 02:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 21-Sep-2022, 02:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Sep-2022, 04:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 26-Sep-2022, 05:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Sep-2022, 05:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Sep-2022, 01:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 21-Sep-2022, 05:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 22-Sep-2022, 09:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Sep-2022, 03:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 26-Sep-2022, 05:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 26-Sep-2022, 06:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Sep-2022, 07:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Sep-2022, 09:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 26-Sep-2022, 09:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Sep-2022, 10:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 29-Sep-2022, 10:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Sep-2022, 05:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Sep-2022, 07:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 06-Oct-2022, 08:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 13-Oct-2022, 05:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Oct-2022, 06:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 13-Oct-2022, 06:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 13-Oct-2022, 07:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 13-Oct-2022, 07:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Oct-2022, 08:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 14-Oct-2022, 06:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 14-Oct-2022, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 18-Oct-2022, 07:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 19-Oct-2022, 12:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door emgaron - 20-Oct-2022, 04:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 18-Oct-2022, 08:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 18-Oct-2022, 08:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 18-Oct-2022, 08:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 18-Oct-2022, 09:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 18-Oct-2022, 09:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door PietV* - 18-Oct-2022, 10:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Oct-2022, 10:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Oct-2022, 11:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Oct-2022, 11:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 19-Oct-2022, 08:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 19-Oct-2022, 10:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 19-Oct-2022, 02:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 20-Oct-2022, 01:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 10-Nov-2022, 09:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Nov-2022, 10:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Nov-2022, 02:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Nov-2022, 02:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Nov-2022, 03:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Nov-2022, 05:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2022, 06:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 15-Nov-2022, 06:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Nov-2022, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2022, 07:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2022, 10:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 15-Nov-2022, 11:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Nov-2022, 04:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 16-Nov-2022, 10:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 17-Nov-2022, 10:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 17-Nov-2022, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 17-Nov-2022, 11:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 17-Nov-2022, 12:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Nov-2022, 02:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 17-Nov-2022, 02:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Nov-2022, 02:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Nov-2022, 03:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Nov-2022, 04:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Nov-2022, 05:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door berth9999 - 17-Nov-2022, 11:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Nov-2022, 10:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Dec-2022, 12:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 04-Dec-2022, 08:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Dec-2022, 11:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 03-Dec-2022, 11:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 13-Dec-2022, 09:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 13-Dec-2022, 09:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 14-Dec-2022, 10:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 14-Dec-2022, 02:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 16-Dec-2022, 10:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Dec-2022, 11:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Dec-2022, 12:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 16-Dec-2022, 12:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roefie - 16-Dec-2022, 12:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 16-Dec-2022, 02:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 16-Dec-2022, 02:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Dec-2022, 04:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 16-Dec-2022, 06:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Dec-2022, 06:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 20-Dec-2022, 07:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door John70 - 20-Dec-2022, 07:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 20-Dec-2022, 07:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 20-Dec-2022, 07:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 20-Dec-2022, 08:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door vdbeemd - 20-Dec-2022, 09:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 20-Dec-2022, 10:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 21-Dec-2022, 09:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 21-Dec-2022, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 21-Dec-2022, 11:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Dec-2022, 01:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 23-Dec-2022, 01:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 23-Dec-2022, 03:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 23-Dec-2022, 04:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 23-Dec-2022, 07:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 23-Dec-2022, 08:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Dec-2022, 03:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Dec-2022, 03:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 27-Dec-2022, 03:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 27-Dec-2022, 03:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 27-Dec-2022, 05:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Dec-2022, 06:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 27-Dec-2022, 06:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 27-Dec-2022, 07:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 27-Dec-2022, 05:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 27-Dec-2022, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 27-Dec-2022, 09:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 27-Dec-2022, 09:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Dec-2022, 12:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Dec-2022, 09:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 29-Dec-2022, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-Jan-2023, 09:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-Jan-2023, 09:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Jan-2023, 01:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Jan-2023, 02:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Jan-2023, 11:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Jan-2023, 08:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jan-2023, 06:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jan-2023, 09:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 28-Jan-2023, 09:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jan-2023, 10:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 29-Jan-2023, 11:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 29-Jan-2023, 12:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 30-Jan-2023, 07:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jan-2023, 08:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 30-Jan-2023, 08:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 30-Jan-2023, 08:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jan-2023, 09:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 30-Jan-2023, 09:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jan-2023, 10:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 30-Jan-2023, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 30-Jan-2023, 11:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Feb-2023, 12:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Feb-2023, 02:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Feb-2023, 12:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 22-Feb-2023, 10:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 22-Feb-2023, 11:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-Feb-2023, 11:05 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 22-Feb-2023, 12:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 22-Feb-2023, 02:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 22-Feb-2023, 03:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 22-Feb-2023, 08:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 22-Feb-2023, 09:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 22-Feb-2023, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Feb-2023, 12:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Mar-2023, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Mar-2023, 12:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 19-Mar-2023, 09:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-Mar-2023, 09:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 22-Mar-2023, 02:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 23-Mar-2023, 12:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 27-Mar-2023, 11:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Mar-2023, 11:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Mar-2023, 11:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 28-Mar-2023, 11:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 28-Mar-2023, 08:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Mar-2023, 09:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 29-Mar-2023, 12:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Mar-2023, 10:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 30-Mar-2023, 11:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinR - 31-Mar-2023, 11:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 31-Mar-2023, 09:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 01-Apr-2023, 09:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Apr-2023, 11:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 01-Apr-2023, 11:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 02-Apr-2023, 02:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Apr-2023, 02:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 01-Apr-2023, 11:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 01-Apr-2023, 07:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 01-Apr-2023, 09:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roefie - 01-Apr-2023, 10:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Apr-2023, 01:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 02-Apr-2023, 09:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 07-Apr-2023, 06:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 07-Apr-2023, 06:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Apr-2023, 06:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Apr-2023, 10:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Apr-2023, 10:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Apr-2023, 11:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Apr-2023, 11:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Apr-2023, 11:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Apr-2023, 12:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door =oNNo= - 15-Apr-2023, 02:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Apr-2023, 05:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 19-Apr-2023, 07:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Apr-2023, 12:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-Apr-2023, 06:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 27-Apr-2023, 09:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Apr-2023, 03:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Apr-2023, 05:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 29-Apr-2023, 07:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 29-Apr-2023, 06:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Apr-2023, 10:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 01-May-2023, 10:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-May-2023, 10:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 01-May-2023, 10:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-May-2023, 05:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 02-May-2023, 10:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-May-2023, 03:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 04-May-2023, 08:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-May-2023, 10:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 03-May-2023, 03:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 03-May-2023, 06:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 05-May-2023, 08:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 05-May-2023, 09:05 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-May-2023, 10:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-May-2023, 03:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-May-2023, 10:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 09-May-2023, 09:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 09-May-2023, 09:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-May-2023, 10:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-May-2023, 10:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-May-2023, 06:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-May-2023, 07:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-May-2023, 08:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-May-2023, 08:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-May-2023, 09:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-May-2023, 09:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 20-May-2023, 04:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-May-2023, 10:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-May-2023, 04:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-May-2023, 05:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 20-May-2023, 05:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-May-2023, 06:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-May-2023, 09:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-May-2023, 09:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-May-2023, 11:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-May-2023, 10:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 26-May-2023, 10:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-May-2023, 10:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 26-May-2023, 10:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-May-2023, 11:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-May-2023, 09:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 27-May-2023, 11:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Jun-2023, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Jun-2023, 10:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Jun-2023, 11:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Jun-2023, 11:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Jun-2023, 12:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 12-Jun-2023, 08:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Jun-2023, 09:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 12-Jun-2023, 09:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Jun-2023, 10:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roefie - 12-Jun-2023, 10:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 13-Jun-2023, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Jun-2023, 12:57 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Jun-2023, 01:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Jun-2023, 09:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Jun-2023, 09:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 15-Jun-2023, 09:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Jun-2023, 11:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 15-Jun-2023, 12:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Jun-2023, 12:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Jun-2023, 08:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Jun-2023, 10:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jun-2023, 01:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Jun-2023, 06:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 19-Jun-2023, 08:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jun-2023, 08:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Jun-2023, 09:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jun-2023, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Jun-2023, 01:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 27-Jun-2023, 07:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 27-Jun-2023, 10:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Jun-2023, 12:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Jul-2023, 07:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Jul-2023, 08:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 01-Jul-2023, 09:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Jul-2023, 11:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 01:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 03:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 05:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Jul-2023, 06:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jul-2023, 05:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Jul-2023, 06:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 08-Jul-2023, 09:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ThijsR - 10-Jul-2023, 11:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Jul-2023, 12:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Jul-2023, 12:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Jul-2023, 10:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jul-2023, 12:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jul-2023, 10:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jul-2023, 06:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jul-2023, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Victor - 22-Jul-2023, 08:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jul-2023, 11:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Joop99 - 23-Jul-2023, 06:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 23-Jul-2023, 07:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-Jul-2023, 06:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Jul-2023, 06:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Aug-2023, 06:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 04-Aug-2023, 08:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Aug-2023, 11:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Aug-2023, 12:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Aug-2023, 08:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 04-Aug-2023, 10:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Aug-2023, 10:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Aug-2023, 01:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Aug-2023, 06:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Aug-2023, 11:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Aug-2023, 11:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 04-Aug-2023, 11:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 04-Aug-2023, 02:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 05-Aug-2023, 10:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Aug-2023, 01:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 07-Aug-2023, 05:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Aug-2023, 05:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 11-Aug-2023, 11:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 14-Aug-2023, 11:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Aug-2023, 05:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 24-Aug-2023, 09:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 24-Aug-2023, 10:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Aug-2023, 11:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 24-Aug-2023, 11:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Aug-2023, 11:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 28-Aug-2023, 10:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Aug-2023, 10:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-Aug-2023, 04:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door sjefke - 31-Aug-2023, 04:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 04-Sep-2023, 12:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 31-Aug-2023, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Aug-2023, 07:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Sep-2023, 01:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Sep-2023, 02:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 09-Sep-2023, 11:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Sep-2023, 11:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 12-Sep-2023, 08:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 12-Sep-2023, 11:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Sep-2023, 08:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 16-Sep-2023, 09:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Sep-2023, 10:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 16-Sep-2023, 11:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 17-Sep-2023, 10:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 17-Sep-2023, 11:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 20-Sep-2023, 01:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Sep-2023, 04:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 22-Sep-2023, 08:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 22-Sep-2023, 09:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Sep-2023, 07:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Sep-2023, 08:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 28-Sep-2023, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Sep-2023, 10:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Oct-2023, 11:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 01-Oct-2023, 11:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Oct-2023, 04:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 13-Oct-2023, 10:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Oct-2023, 12:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Oct-2023, 09:50 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Oct-2023, 02:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 17-Oct-2023, 03:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Oct-2023, 11:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Oct-2023, 01:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Oct-2023, 01:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Oct-2023, 04:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Oct-2023, 09:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Oct-2023, 09:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Oct-2023, 11:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Oct-2023, 05:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Oct-2023, 09:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 23-Oct-2023, 08:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 23-Oct-2023, 12:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Oct-2023, 01:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Oct-2023, 02:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 23-Oct-2023, 09:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Oct-2023, 12:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 23-Oct-2023, 01:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 23-Oct-2023, 02:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Oct-2023, 02:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 23-Oct-2023, 03:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Oct-2023, 04:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Oct-2023, 06:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Oct-2023, 08:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Oct-2023, 11:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 04:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 05:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 05:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 06:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 08:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 08:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Oct-2023, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 28-Oct-2023, 09:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Oct-2023, 10:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Oct-2023, 11:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door de Boer - 29-Oct-2023, 10:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 29-Oct-2023, 12:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 29-Oct-2023, 01:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 29-Oct-2023, 03:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-Oct-2023, 01:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Oct-2023, 09:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Oct-2023, 11:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Thijs OO - 31-Oct-2023, 04:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Oct-2023, 12:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Oct-2023, 12:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Oct-2023, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-Oct-2023, 04:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 31-Oct-2023, 04:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Oct-2023, 05:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 31-Oct-2023, 08:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Oct-2023, 08:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 31-Oct-2023, 10:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Nov-2023, 10:26 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Nov-2023, 03:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Nov-2023, 05:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Nov-2023, 06:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Nov-2023, 09:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Nov-2023, 12:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Nov-2023, 01:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Nov-2023, 02:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Nov-2023, 04:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Nov-2023, 02:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Nov-2023, 07:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2023, 02:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 16-Nov-2023, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Nov-2023, 10:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Nov-2023, 10:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Nov-2023, 11:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Nov-2023, 04:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Nov-2023, 07:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 25-Nov-2023, 12:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Nov-2023, 08:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Nov-2023, 02:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Nov-2023, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Nov-2023, 03:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Dec-2023, 04:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Dec-2023, 05:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 06-Dec-2023, 10:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Victor - 07-Dec-2023, 07:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 09-Dec-2023, 01:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Dec-2023, 01:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Dec-2023, 11:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 10-Dec-2023, 12:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 10-Dec-2023, 01:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 10-Dec-2023, 02:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Dec-2023, 02:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 10-Dec-2023, 02:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 10-Dec-2023, 03:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Dec-2023, 05:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Dec-2023, 09:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Dec-2023, 02:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Dec-2023, 12:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Dec-2023, 09:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Dec-2023, 11:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 11-Dec-2023, 12:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 11-Dec-2023, 09:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Dec-2023, 06:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Dec-2023, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Dec-2023, 07:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Dec-2023, 07:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Dec-2023, 10:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Dec-2023, 01:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 15-Dec-2023, 10:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 15-Dec-2023, 10:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 15-Dec-2023, 12:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 18-Dec-2023, 09:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 11:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 18-Dec-2023, 12:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 01:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 01:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 18-Dec-2023, 02:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Dec-2023, 02:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 02:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 02:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 18-Dec-2023, 02:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Dec-2023, 03:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 05:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 18-Dec-2023, 06:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Dec-2023, 07:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Dec-2023, 08:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Dec-2023, 09:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Dec-2023, 10:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Dec-2023, 10:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Dec-2023, 12:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2023, 12:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Dec-2023, 04:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Dec-2023, 09:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 18-Dec-2023, 11:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 19-Dec-2023, 12:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 19-Dec-2023, 12:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2023, 12:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 19-Dec-2023, 05:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Dec-2023, 06:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2023, 06:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 19-Dec-2023, 07:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 20-Dec-2023, 01:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-Dec-2023, 01:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 20-Dec-2023, 04:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Dec-2023, 02:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Dec-2023, 11:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Dec-2023, 02:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 30-Dec-2023, 11:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Jan-2024, 10:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Jan-2024, 02:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Jan-2024, 03:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Jan-2024, 06:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Jan-2024, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 21-Jan-2024, 05:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Jan-2024, 07:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 21-Jan-2024, 08:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Jan-2024, 09:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jan-2024, 11:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-Jan-2024, 09:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 22-Jan-2024, 11:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jan-2024, 12:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jan-2024, 01:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 22-Jan-2024, 01:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jan-2024, 02:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jan-2024, 02:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jan-2024, 02:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-Jan-2024, 02:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Jan-2024, 04:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jan-2024, 03:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-Jan-2024, 04:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 22-Jan-2024, 08:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jan-2024, 08:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jan-2024, 09:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jan-2024, 10:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jan-2024, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jan-2024, 10:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Jan-2024, 08:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 22-Jan-2024, 08:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 24-Jan-2024, 02:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Jan-2024, 09:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 25-Jan-2024, 09:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Jan-2024, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Jan-2024, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Jan-2024, 09:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 29-Jan-2024, 10:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 29-Jan-2024, 03:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 29-Jan-2024, 07:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Jan-2024, 02:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Jan-2024, 05:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 31-Jan-2024, 11:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 01-Feb-2024, 11:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 01-Feb-2024, 02:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 01-Feb-2024, 12:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Feb-2024, 05:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Feb-2024, 10:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Feb-2024, 10:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 02-Feb-2024, 11:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 02-Feb-2024, 11:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Feb-2024, 10:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 01-Feb-2024, 11:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Feb-2024, 11:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 02-Feb-2024, 10:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 02-Feb-2024, 11:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 02-Feb-2024, 12:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Feb-2024, 12:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Feb-2024, 03:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 02-Feb-2024, 02:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door voodoo - 02-Feb-2024, 03:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Feb-2024, 02:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 07-Feb-2024, 12:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Feb-2024, 04:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 07-Feb-2024, 04:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 07-Feb-2024, 07:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 07-Feb-2024, 10:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 11-Feb-2024, 01:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Feb-2024, 03:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 11-Feb-2024, 06:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 11-Feb-2024, 10:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Feb-2024, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Feb-2024, 11:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 12-Feb-2024, 12:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Feb-2024, 01:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Feb-2024, 04:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 13-Feb-2024, 02:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 15-Feb-2024, 06:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 15-Feb-2024, 05:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 15-Feb-2024, 09:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 17-Feb-2024, 06:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Feb-2024, 09:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 22-Feb-2024, 03:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Feb-2024, 04:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Feb-2024, 06:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Feb-2024, 07:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-Feb-2024, 07:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Mar-2024, 12:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 02-Mar-2024, 06:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 02-Mar-2024, 11:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 02-Mar-2024, 11:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 03-Mar-2024, 12:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 04-Mar-2024, 12:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Mar-2024, 01:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Mar-2024, 01:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 04-Mar-2024, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Mar-2024, 08:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Mar-2024, 01:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 06-Mar-2024, 09:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Mar-2024, 12:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Raymond - 06-Mar-2024, 01:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Mar-2024, 01:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Mar-2024, 01:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Mar-2024, 02:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Mar-2024, 11:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Mar-2024, 02:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Merijn - 06-Mar-2024, 05:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 13-Mar-2024, 11:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 19-Mar-2024, 07:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door HugoW1975 - 21-Mar-2024, 09:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Mar-2024, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Mar-2024, 11:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 22-Mar-2024, 03:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 22-Mar-2024, 12:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Mar-2024, 12:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Mar-2024, 03:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Mar-2024, 08:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 24-Mar-2024, 08:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 24-Mar-2024, 09:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Mar-2024, 04:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 28-Mar-2024, 12:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Mar-2024, 02:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 29-Mar-2024, 05:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 30-Mar-2024, 11:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Mar-2024, 09:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door GertBr - 30-Mar-2024, 11:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Mar-2024, 11:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 31-Mar-2024, 12:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-Mar-2024, 06:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 31-Mar-2024, 10:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 31-Mar-2024, 11:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 31-Mar-2024, 01:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 31-Mar-2024, 09:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Apr-2024, 01:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Apr-2024, 04:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Apr-2024, 10:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 02-Apr-2024, 10:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Apr-2024, 02:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Apr-2024, 01:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Merijn - 03-Apr-2024, 10:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 15-Apr-2024, 08:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 15-Apr-2024, 09:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 15-Apr-2024, 09:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Apr-2024, 09:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 15-Apr-2024, 09:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Apr-2024, 09:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 16-Apr-2024, 06:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 16-Apr-2024, 10:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Apr-2024, 06:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 16-Apr-2024, 07:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Apr-2024, 07:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 16-Apr-2024, 07:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Apr-2024, 07:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Victor - 16-Apr-2024, 09:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-Apr-2024, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 16-Apr-2024, 10:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 17-Apr-2024, 10:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 17-Apr-2024, 02:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Apr-2024, 08:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Apr-2024, 08:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Apr-2024, 09:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Apr-2024, 09:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 17-Apr-2024, 09:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 24-Apr-2024, 12:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 24-Apr-2024, 08:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Apr-2024, 09:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Apr-2024, 05:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Apr-2024, 10:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Apr-2024, 11:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Apr-2024, 12:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 25-Apr-2024, 12:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Apr-2024, 01:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Apr-2024, 06:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Apr-2024, 07:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Apr-2024, 08:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 25-Apr-2024, 08:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 26-Apr-2024, 01:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Apr-2024, 01:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Apr-2024, 02:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Apr-2024, 09:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 26-Apr-2024, 08:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Apr-2024, 09:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Apr-2024, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 27-Apr-2024, 02:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Apr-2024, 07:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-Apr-2024, 08:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Apr-2024, 09:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 27-Apr-2024, 11:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Apr-2024, 08:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 30-Apr-2024, 08:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 30-Apr-2024, 10:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-May-2024, 10:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 03-May-2024, 10:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-May-2024, 10:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 03-May-2024, 02:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 03-May-2024, 04:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 05-May-2024, 08:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 05-May-2024, 09:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 05-May-2024, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-May-2024, 10:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 06-May-2024, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 06-May-2024, 05:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-May-2024, 07:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door karimov - 07-May-2024, 07:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-May-2024, 07:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 08-May-2024, 04:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 08-May-2024, 05:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-May-2024, 08:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-May-2024, 08:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-May-2024, 08:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-May-2024, 10:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 11-May-2024, 08:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-May-2024, 10:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-May-2024, 11:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 12-May-2024, 08:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 12-May-2024, 10:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-May-2024, 04:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 13-May-2024, 08:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 13-May-2024, 08:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 15-May-2024, 05:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-May-2024, 06:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 15-May-2024, 06:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-May-2024, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 16-May-2024, 02:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-May-2024, 05:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 16-May-2024, 08:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 16-May-2024, 09:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 16-May-2024, 06:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-May-2024, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-May-2024, 03:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 22-May-2024, 02:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 22-May-2024, 07:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 22-May-2024, 08:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-May-2024, 10:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 22-May-2024, 10:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 22-May-2024, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 23-May-2024, 07:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-May-2024, 10:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-May-2024, 11:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-May-2024, 12:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 23-May-2024, 08:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 23-May-2024, 09:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-May-2024, 04:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 23-May-2024, 04:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 23-May-2024, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-May-2024, 05:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 23-May-2024, 09:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 23-May-2024, 09:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-May-2024, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 23-May-2024, 05:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-May-2024, 08:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-May-2024, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 23-May-2024, 10:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Merijn - 23-May-2024, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-May-2024, 01:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 24-May-2024, 07:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-May-2024, 10:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 24-May-2024, 12:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 24-May-2024, 11:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-May-2024, 06:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-May-2024, 07:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-May-2024, 09:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 29-May-2024, 10:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 30-May-2024, 07:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-May-2024, 10:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-May-2024, 04:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 30-May-2024, 06:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 30-May-2024, 11:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-May-2024, 04:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-May-2024, 07:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-May-2024, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 30-May-2024, 10:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 31-May-2024, 08:50 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-May-2024, 09:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 31-May-2024, 09:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-May-2024, 10:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-May-2024, 11:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door voodoo - 31-May-2024, 07:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 31-May-2024, 08:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-May-2024, 09:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 01-Jun-2024, 03:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door charhof - 03-Jun-2024, 07:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 03-Jun-2024, 11:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 08-Jun-2024, 09:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 08-Jun-2024, 09:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 08-Jun-2024, 09:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 08-Jun-2024, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 09-Jun-2024, 11:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 09-Jun-2024, 12:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jun-2024, 12:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 11-Jun-2024, 02:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Jun-2024, 02:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 11-Jun-2024, 02:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Jun-2024, 02:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 11-Jun-2024, 03:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Jun-2024, 03:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 12-Jun-2024, 12:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 12-Jun-2024, 05:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Jun-2024, 11:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Jun-2024, 04:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 19-Jun-2024, 04:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jun-2024, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 19-Jun-2024, 05:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 20-Jun-2024, 10:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-Jun-2024, 01:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Jun-2024, 07:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Jun-2024, 10:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 20-Jun-2024, 07:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Jun-2024, 01:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jun-2024, 04:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 25-Jun-2024, 01:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 25-Jun-2024, 09:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Jun-2024, 10:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Jun-2024, 02:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Jun-2024, 02:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Jun-2024, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Jun-2024, 07:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Jun-2024, 08:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Jun-2024, 08:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Jun-2024, 08:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Jun-2024, 01:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jun-2024, 07:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jun-2024, 11:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 30-Jun-2024, 11:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Merijn - 02-Jul-2024, 07:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Jul-2024, 04:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 05-Jul-2024, 01:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Jul-2024, 03:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 05-Jul-2024, 03:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 06-Jul-2024, 11:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Jul-2024, 05:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Jul-2024, 05:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 10-Jul-2024, 06:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Jul-2024, 06:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Jul-2024, 02:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Jul-2024, 01:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Jul-2024, 10:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Jul-2024, 12:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Jul-2024, 04:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jul-2024, 12:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Jul-2024, 02:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jul-2024, 02:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Jul-2024, 02:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jul-2024, 03:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Jul-2024, 06:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 22-Jul-2024, 06:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 23-Jul-2024, 05:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 23-Jul-2024, 07:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 23-Jul-2024, 08:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 23-Jul-2024, 09:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jul-2024, 03:26 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 24-Jul-2024, 07:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jul-2024, 08:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 24-Jul-2024, 09:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jul-2024, 12:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 24-Jul-2024, 12:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jul-2024, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 26-Jul-2024, 11:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Jul-2024, 05:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 26-Jul-2024, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Jul-2024, 03:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 26-Jul-2024, 03:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Jul-2024, 07:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Jul-2024, 07:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 26-Jul-2024, 08:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-Jul-2024, 11:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 27-Jul-2024, 12:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 27-Jul-2024, 02:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-Jul-2024, 07:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jul-2024, 12:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jul-2024, 02:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 30-Jul-2024, 05:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jul-2024, 07:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Jul-2024, 08:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jul-2024, 08:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Jul-2024, 10:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Jul-2024, 10:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Jul-2024, 10:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Jul-2024, 03:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 30-Jul-2024, 04:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 30-Jul-2024, 05:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 30-Jul-2024, 06:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 30-Jul-2024, 09:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 30-Jul-2024, 08:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Jul-2024, 07:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 31-Jul-2024, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 31-Jul-2024, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 31-Jul-2024, 07:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 31-Jul-2024, 07:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-Jul-2024, 11:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 01-Aug-2024, 08:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Aug-2024, 06:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bacchus - 01-Aug-2024, 07:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Aug-2024, 08:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 01-Aug-2024, 10:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Aug-2024, 08:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door charhof - 06-Aug-2024, 09:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Aug-2024, 08:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JanBurp - 09-Aug-2024, 05:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 09-Aug-2024, 05:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door charhof - 12-Aug-2024, 03:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Aug-2024, 05:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 12-Aug-2024, 05:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 12-Aug-2024, 06:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 12-Aug-2024, 06:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 15-Aug-2024, 03:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Aug-2024, 12:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Merijn - 16-Aug-2024, 10:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 28-Aug-2024, 09:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Aug-2024, 10:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Aug-2024, 10:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 28-Aug-2024, 08:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Aug-2024, 01:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Sep-2024, 08:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Sep-2024, 09:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Aug-2024, 05:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Aug-2024, 09:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 30-Aug-2024, 10:11 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 30-Aug-2024, 10:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Oliver - 30-Aug-2024, 03:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 30-Aug-2024, 12:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Aug-2024, 01:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 30-Aug-2024, 01:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-Aug-2024, 03:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Aug-2024, 04:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 30-Aug-2024, 02:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Aug-2024, 06:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Aug-2024, 06:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 30-Aug-2024, 07:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 30-Aug-2024, 10:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 02-Sep-2024, 06:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 03-Sep-2024, 09:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 02-Sep-2024, 06:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 02-Sep-2024, 08:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 02-Sep-2024, 08:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 02-Sep-2024, 07:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Sep-2024, 10:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 03-Sep-2024, 12:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 03-Sep-2024, 11:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 03-Sep-2024, 04:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Sep-2024, 06:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Sep-2024, 12:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Sep-2024, 06:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Sep-2024, 07:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Sep-2024, 09:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 10-Sep-2024, 09:20 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Sep-2024, 09:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Sep-2024, 10:50 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Sep-2024, 10:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 10-Sep-2024, 11:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Sep-2024, 08:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Sep-2024, 11:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Aernout - 11-Sep-2024, 01:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Sep-2024, 02:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 14-Sep-2024, 10:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 14-Sep-2024, 11:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-Sep-2024, 07:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 17-Sep-2024, 02:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 18-Sep-2024, 07:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Sep-2024, 08:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Sep-2024, 09:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Sep-2024, 10:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 18-Sep-2024, 09:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 19-Sep-2024, 10:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Sep-2024, 05:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Sep-2024, 11:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 19-Sep-2024, 12:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 22-Sep-2024, 10:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 22-Sep-2024, 06:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Sep-2024, 11:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 23-Sep-2024, 03:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 22-Sep-2024, 08:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Sep-2024, 01:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Sep-2024, 10:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Sep-2024, 09:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Sep-2024, 09:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Sep-2024, 05:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 25-Sep-2024, 09:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 25-Sep-2024, 07:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 29-Sep-2024, 07:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 29-Sep-2024, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Sep-2024, 09:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Sep-2024, 02:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-Sep-2024, 03:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 30-Sep-2024, 06:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Sep-2024, 06:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 30-Sep-2024, 06:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 30-Sep-2024, 06:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 30-Sep-2024, 09:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Oct-2024, 06:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 03-Oct-2024, 07:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Piet K - 04-Oct-2024, 01:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 04-Oct-2024, 10:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Oct-2024, 02:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 04-Oct-2024, 03:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Oct-2024, 03:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 04-Oct-2024, 07:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Oct-2024, 04:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 04-Oct-2024, 11:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 04-Oct-2024, 03:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 04-Oct-2024, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 04-Oct-2024, 08:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 04-Oct-2024, 08:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Oct-2024, 10:11 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 06-Oct-2024, 01:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 07-Oct-2024, 07:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Victor - 07-Oct-2024, 08:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 07-Oct-2024, 10:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Oct-2024, 09:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Oct-2024, 04:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Oct-2024, 03:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Oct-2024, 05:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 07-Oct-2024, 06:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Oct-2024, 09:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 15-Oct-2024, 06:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 20-Oct-2024, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Oct-2024, 02:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 21-Oct-2024, 04:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Oct-2024, 04:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Oct-2024, 10:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 22-Oct-2024, 11:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Oct-2024, 07:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 24-Oct-2024, 10:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Oct-2024, 01:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Oct-2024, 12:20 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Oct-2024, 04:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Nov-2024, 02:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Nov-2024, 04:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 10-Nov-2024, 06:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Nov-2024, 06:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Nov-2024, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Nov-2024, 09:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 12-Nov-2024, 10:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Nov-2024, 02:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 13-Nov-2024, 09:05 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 13-Nov-2024, 11:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 15-Nov-2024, 08:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 13-Nov-2024, 11:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 14-Nov-2024, 11:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 14-Nov-2024, 01:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Nov-2024, 09:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 14-Nov-2024, 09:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 14-Nov-2024, 10:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 15-Nov-2024, 09:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Nov-2024, 11:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2024, 02:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 15-Nov-2024, 02:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 15-Nov-2024, 03:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bucovaina - 15-Nov-2024, 03:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Nov-2024, 04:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 15-Nov-2024, 04:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 15-Nov-2024, 05:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 15-Nov-2024, 08:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 15-Nov-2024, 11:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Nov-2024, 12:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 16-Nov-2024, 01:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Nov-2024, 07:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Nov-2024, 09:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Mar-2025, 12:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 13-Mar-2025, 05:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 15-Nov-2024, 05:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 16-Nov-2024, 12:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-Nov-2024, 03:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Nov-2024, 01:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Nov-2024, 07:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 19-Nov-2024, 12:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Nov-2024, 06:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 21-Nov-2024, 08:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Nov-2024, 08:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Nov-2024, 09:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-Dec-2024, 11:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 21-Nov-2024, 09:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Nov-2024, 01:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Nov-2024, 09:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Nov-2024, 10:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 22-Nov-2024, 03:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Nov-2024, 02:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Dec-2024, 09:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Dec-2024, 06:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 02-Dec-2024, 09:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Dec-2024, 11:20 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Dec-2024, 03:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Dec-2024, 10:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Dec-2024, 11:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-Dec-2024, 03:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 03-Dec-2024, 03:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Dec-2024, 05:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Dec-2024, 08:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 13-Dec-2024, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 13-Dec-2024, 07:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 13-Dec-2024, 08:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Dec-2024, 08:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 17-Dec-2024, 09:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Dec-2024, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 17-Dec-2024, 09:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 18-Dec-2024, 05:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 18-Dec-2024, 07:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2024, 02:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 19-Dec-2024, 11:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2024, 11:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 19-Dec-2024, 12:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 18-Dec-2024, 11:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2024, 01:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 19-Dec-2024, 01:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 19-Dec-2024, 02:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Dec-2024, 04:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 20-Dec-2024, 01:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Dec-2024, 09:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Dec-2024, 12:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Dec-2024, 12:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-Dec-2024, 06:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 01-Jan-2025, 11:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jan-2025, 06:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jan-2025, 08:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Jan-2025, 10:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Jan-2025, 11:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 02-Jan-2025, 11:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 02-Jan-2025, 09:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 02-Jan-2025, 11:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 03-Jan-2025, 12:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Jan-2025, 12:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Jan-2025, 04:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 08-Jan-2025, 05:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Jan-2025, 05:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 08-Jan-2025, 10:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 09-Jan-2025, 01:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Jan-2025, 12:57 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 09-Jan-2025, 03:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Jan-2025, 03:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 09-Jan-2025, 07:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 10-Jan-2025, 01:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 10-Jan-2025, 01:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 10-Jan-2025, 09:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 12-Jan-2025, 10:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 31-Jan-2025, 05:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 31-Jan-2025, 06:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 01-Feb-2025, 12:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Feb-2025, 12:50 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Feb-2025, 04:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Feb-2025, 09:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Feb-2025, 11:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 02-Feb-2025, 05:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Feb-2025, 09:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 02-Feb-2025, 11:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 03-Feb-2025, 12:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 02-Feb-2025, 10:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 03-Feb-2025, 02:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Feb-2025, 02:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 03-Feb-2025, 07:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 07-Feb-2025, 03:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Feb-2025, 11:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 09-Feb-2025, 09:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 07-Feb-2025, 11:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 07-Feb-2025, 11:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Feb-2025, 11:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 07-Feb-2025, 11:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 08-Feb-2025, 09:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Feb-2025, 07:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 10-Feb-2025, 08:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Feb-2025, 08:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Feb-2025, 09:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 10-Feb-2025, 08:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 10-Feb-2025, 09:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Feb-2025, 10:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Feb-2025, 12:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 11-Feb-2025, 11:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Feb-2025, 09:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Feb-2025, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 12-Feb-2025, 08:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 12-Feb-2025, 11:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 12-Feb-2025, 12:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 12-Feb-2025, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Feb-2025, 11:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 12-Feb-2025, 11:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Feb-2025, 01:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Feb-2025, 06:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Feb-2025, 06:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 17-Feb-2025, 09:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Feb-2025, 09:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Feb-2025, 10:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 19-Feb-2025, 01:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Feb-2025, 10:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Feb-2025, 10:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 24-Feb-2025, 11:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Feb-2025, 11:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 24-Feb-2025, 01:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 27-Feb-2025, 11:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 27-Feb-2025, 03:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Feb-2025, 11:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door tiemen - 27-Feb-2025, 02:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 28-Feb-2025, 12:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Mar-2025, 01:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Mar-2025, 02:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Mar-2025, 08:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Mar-2025, 01:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Mar-2025, 12:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 11-Mar-2025, 01:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Mar-2025, 01:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 12-Mar-2025, 10:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 12-Mar-2025, 01:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 12-Mar-2025, 03:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 12-Mar-2025, 03:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Mar-2025, 03:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 12-Mar-2025, 09:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Mar-2025, 09:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Mar-2025, 06:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 13-Mar-2025, 09:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Mar-2025, 05:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LigZeeuw - 14-Mar-2025, 10:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 14-Mar-2025, 11:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 14-Mar-2025, 11:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Mar-2025, 08:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 14-Mar-2025, 09:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Mar-2025, 12:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door _Peter - 18-Mar-2025, 12:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Mar-2025, 01:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Mar-2025, 02:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Mar-2025, 02:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 18-Mar-2025, 08:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Mar-2025, 03:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Mar-2025, 04:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-Mar-2025, 05:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 21-Mar-2025, 09:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Mar-2025, 09:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 21-Mar-2025, 10:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 21-Mar-2025, 01:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Mar-2025, 01:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Mar-2025, 01:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 21-Mar-2025, 11:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 22-Mar-2025, 10:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 22-Mar-2025, 11:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Mar-2025, 12:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Mar-2025, 02:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 22-Mar-2025, 02:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 22-Mar-2025, 03:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Lig-hen - 22-Mar-2025, 05:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Mar-2025, 06:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bakkertje - 22-Mar-2025, 06:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Mar-2025, 06:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 23-Mar-2025, 07:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-Mar-2025, 05:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 24-Mar-2025, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Mar-2025, 12:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Mar-2025, 02:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Mar-2025, 08:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Mar-2025, 10:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 28-Mar-2025, 09:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Mar-2025, 02:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 28-Mar-2025, 04:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Mar-2025, 12:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 30-Mar-2025, 10:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 31-Mar-2025, 09:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 30-Mar-2025, 12:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 28-Mar-2025, 09:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 29-Mar-2025, 10:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 29-Mar-2025, 12:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 31-Mar-2025, 09:50 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 09-Apr-2025, 09:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Apr-2025, 09:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 09-Apr-2025, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 09-Apr-2025, 09:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Apr-2025, 01:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 09-Apr-2025, 10:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 11-Apr-2025, 09:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Apr-2025, 09:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Apr-2025, 10:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 19-Apr-2025, 10:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 19-Apr-2025, 11:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 20-Apr-2025, 01:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-Apr-2025, 12:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Apr-2025, 09:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 29-Apr-2025, 08:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-May-2025, 01:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-May-2025, 02:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-May-2025, 04:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 02-May-2025, 05:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-May-2025, 06:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 02-May-2025, 05:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JarnoH - 02-May-2025, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-May-2025, 07:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door JarnoH - 02-May-2025, 07:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-May-2025, 07:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 02-May-2025, 08:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-May-2025, 11:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 03-May-2025, 09:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 03-May-2025, 10:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 03-May-2025, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-May-2025, 09:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 04-May-2025, 10:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 06-May-2025, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-May-2025, 07:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 06-May-2025, 09:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-May-2025, 09:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-May-2025, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-May-2025, 07:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 11-May-2025, 09:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-May-2025, 09:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 15-May-2025, 09:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-May-2025, 09:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 15-May-2025, 10:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-May-2025, 11:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 12:11 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-May-2025, 12:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 08:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 20-May-2025, 10:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 10:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-May-2025, 03:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-May-2025, 09:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-May-2025, 02:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 20-May-2025, 07:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 20-May-2025, 05:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-May-2025, 05:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 20-May-2025, 10:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 21-May-2025, 11:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 21-May-2025, 09:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 22-May-2025, 06:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-May-2025, 07:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Merijn - 22-May-2025, 04:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 22-May-2025, 07:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LowJob - 26-May-2025, 09:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 26-May-2025, 10:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LowJob - 26-May-2025, 11:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-May-2025, 11:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LowJob - 27-May-2025, 08:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-May-2025, 10:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 26-May-2025, 11:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 27-May-2025, 11:05 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-May-2025, 04:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door LowJob - 27-May-2025, 11:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-May-2025, 01:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-May-2025, 05:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-May-2025, 05:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-May-2025, 06:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 27-May-2025, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-May-2025, 06:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-May-2025, 07:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-May-2025, 07:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-May-2025, 09:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 27-May-2025, 06:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 27-May-2025, 07:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door martinus - 27-May-2025, 07:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-May-2025, 07:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 27-May-2025, 10:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Joop99 - 28-May-2025, 09:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Joop99 - 28-May-2025, 10:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 29-May-2025, 11:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 30-May-2025, 07:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 08-Jan-2026, 05:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 08-Jan-2026, 11:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 08-Jan-2026, 01:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Jun-2025, 07:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jun-2025, 08:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 02-Jun-2025, 11:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 02-Jun-2025, 07:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Jun-2025, 08:57 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 02-Jun-2025, 11:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Jun-2025, 02:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Jun-2025, 03:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Jun-2025, 04:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Jun-2025, 04:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 03-Jun-2025, 08:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 03-Jun-2025, 06:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Jun-2025, 07:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 03-Jun-2025, 07:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 06-Jun-2025, 07:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 06-Jun-2025, 07:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Jun-2025, 11:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Jun-2025, 10:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 06-Jun-2025, 11:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Jun-2025, 01:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 11-Jun-2025, 10:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Jun-2025, 09:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 11-Jun-2025, 10:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 12-Jun-2025, 12:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 12-Jun-2025, 05:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Jun-2025, 11:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Jun-2025, 06:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jun-2025, 10:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Jun-2025, 02:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 15-Jun-2025, 02:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 15-Jun-2025, 03:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 15-Jun-2025, 03:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Jun-2025, 03:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Jun-2025, 05:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Jun-2025, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Jun-2025, 06:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Jun-2025, 08:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Jun-2025, 09:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Jun-2025, 10:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Jun-2025, 01:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 19-Jun-2025, 02:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 19-Jun-2025, 02:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 19-Jun-2025, 02:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 19-Jun-2025, 02:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 19-Jun-2025, 02:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jun-2025, 03:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 19-Jun-2025, 04:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Jun-2025, 04:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 19-Jun-2025, 05:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Jun-2025, 07:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 20-Jun-2025, 08:05 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Jun-2025, 10:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jun-2025, 03:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jun-2025, 05:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jun-2025, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 22-Jun-2025, 06:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 22-Jun-2025, 06:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jun-2025, 07:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jun-2025, 06:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 22-Jun-2025, 07:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jun-2025, 09:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 22-Jun-2025, 08:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 22-Jun-2025, 09:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-Jun-2025, 11:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jun-2025, 11:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Jun-2025, 07:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Jun-2025, 04:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 23-Jun-2025, 07:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 23-Jun-2025, 06:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Jun-2025, 04:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Jun-2025, 06:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Jun-2025, 09:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jun-2025, 04:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 28-Jun-2025, 04:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 28-Jun-2025, 05:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jun-2025, 06:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jun-2025, 06:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 28-Jun-2025, 06:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jun-2025, 10:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 28-Jun-2025, 09:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Jun-2025, 10:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Jul-2025, 04:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Jul-2025, 04:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Jul-2025, 08:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Jul-2025, 09:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Jul-2025, 05:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Jul-2025, 06:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Jul-2025, 06:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Jul-2025, 10:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Jul-2025, 12:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Jul-2025, 09:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 06-Jul-2025, 06:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Jul-2025, 04:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Jul-2025, 12:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Jul-2025, 12:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 11-Jul-2025, 05:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 11-Jul-2025, 02:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Jul-2025, 02:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 11-Jul-2025, 04:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 11-Jul-2025, 09:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Jul-2025, 10:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 17-Jul-2025, 09:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Jul-2025, 09:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 17-Jul-2025, 10:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 17-Jul-2025, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Jul-2025, 02:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Jul-2025, 09:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 20-Jul-2025, 07:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 21-Jul-2025, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jul-2025, 10:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Joop99 - 22-Jul-2025, 05:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 21-Jul-2025, 03:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Jul-2025, 10:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Jul-2025, 06:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 23-Jul-2025, 03:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 24-Jul-2025, 01:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-Jul-2025, 02:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 24-Jul-2025, 04:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Jul-2025, 10:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 25-Jul-2025, 08:23 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 25-Jul-2025, 09:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Jul-2025, 10:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 25-Jul-2025, 10:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 25-Jul-2025, 10:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Jul-2025, 11:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 25-Jul-2025, 01:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Jul-2025, 11:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Jul-2025, 01:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Jul-2025, 03:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 26-Jul-2025, 11:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 27-Jul-2025, 01:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 27-Jul-2025, 10:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Jul-2025, 12:11 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 28-Jul-2025, 12:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Jul-2025, 12:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 28-Jul-2025, 12:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Jul-2025, 12:42 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 28-Jul-2025, 01:10 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 28-Jul-2025, 08:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Jul-2025, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Snoek043 - 25-Jul-2025, 02:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 25-Jul-2025, 03:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Jul-2025, 08:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 25-Jul-2025, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Jul-2025, 02:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 26-Jul-2025, 10:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Jul-2025, 11:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 26-Jul-2025, 11:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Jul-2025, 09:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 26-Jul-2025, 03:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Jul-2025, 04:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 26-Jul-2025, 06:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 26-Jul-2025, 06:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 27-Jul-2025, 02:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Jul-2025, 07:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 27-Jul-2025, 08:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Jul-2025, 10:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Jul-2025, 11:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-Jul-2025, 09:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 29-Jul-2025, 12:20 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Jul-2025, 12:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door baron062 - 29-Jul-2025, 10:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 01-Aug-2025, 11:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Aug-2025, 11:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 01-Aug-2025, 11:45 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 01-Aug-2025, 11:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Aug-2025, 12:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Aug-2025, 02:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 01-Aug-2025, 06:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Aug-2025, 06:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 01-Aug-2025, 08:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Aug-2025, 12:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 02-Aug-2025, 01:06 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Aug-2025, 01:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 02-Aug-2025, 01:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Aug-2025, 01:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 02-Aug-2025, 01:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 01-Aug-2025, 11:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 02-Aug-2025, 01:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Aug-2025, 02:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 02-Aug-2025, 06:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 02-Aug-2025, 09:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Aug-2025, 11:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 03-Aug-2025, 12:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Aug-2025, 11:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Aug-2025, 11:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Aug-2025, 08:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Aug-2025, 09:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Aug-2025, 10:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 12-Aug-2025, 12:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 12-Aug-2025, 12:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Aug-2025, 05:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 16-Aug-2025, 06:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Aug-2025, 06:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 16-Aug-2025, 06:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 16-Aug-2025, 07:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 16-Aug-2025, 08:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 17-Aug-2025, 01:26 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Aug-2025, 01:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 17-Aug-2025, 06:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 19-Aug-2025, 06:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 27-Aug-2025, 02:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ligvogel - 08-Sep-2025, 04:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 08-Sep-2025, 06:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 09-Sep-2025, 10:15 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Sep-2025, 09:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Sep-2025, 10:11 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 12-Sep-2025, 02:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 12-Sep-2025, 05:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 13-Sep-2025, 02:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Sep-2025, 04:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 13-Sep-2025, 05:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 13-Sep-2025, 10:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 18-Sep-2025, 10:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 18-Sep-2025, 11:57 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 18-Sep-2025, 05:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door -Nico- - 18-Sep-2025, 10:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 13-Sep-2025, 05:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 13-Sep-2025, 06:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 13-Sep-2025, 08:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Sep-2025, 11:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 18-Sep-2025, 12:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 18-Sep-2025, 12:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 18-Sep-2025, 03:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 18-Sep-2025, 09:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 20-Sep-2025, 08:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 20-Sep-2025, 09:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 20-Sep-2025, 09:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door -Nico- - 20-Sep-2025, 11:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door -Nico- - 21-Sep-2025, 03:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 21-Sep-2025, 10:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 21-Sep-2025, 06:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 21-Sep-2025, 06:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 26-Sep-2025, 04:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Sep-2025, 06:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 26-Sep-2025, 07:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 26-Sep-2025, 07:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Oct-2025, 02:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 01-Oct-2025, 02:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Oct-2025, 04:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Oct-2025, 04:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 01-Oct-2025, 05:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Oct-2025, 06:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 01-Oct-2025, 08:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 01-Oct-2025, 09:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 02-Oct-2025, 02:37 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Oct-2025, 07:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Chepap - 02-Oct-2025, 07:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 03-Oct-2025, 02:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Oct-2025, 12:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 04-Oct-2025, 01:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ligvogel - 10-Oct-2025, 10:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 10-Oct-2025, 11:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Oct-2025, 10:30 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 11-Oct-2025, 08:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 22-Oct-2025, 04:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Oct-2025, 02:38 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Oct-2025, 12:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Oct-2025, 07:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 25-Oct-2025, 12:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Oct-2025, 04:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 29-Oct-2025, 10:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 29-Oct-2025, 09:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 29-Oct-2025, 12:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 29-Oct-2025, 09:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 30-Oct-2025, 06:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door NielsKo - 31-Oct-2025, 10:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 31-Oct-2025, 02:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door NielsKo - 01-Nov-2025, 11:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 02-Nov-2025, 01:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 04:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 05:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Nov-2025, 05:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 05:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 06:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 04-Nov-2025, 06:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 04-Nov-2025, 06:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Nov-2025, 07:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Nov-2025, 09:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 04-Nov-2025, 10:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Nov-2025, 10:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Nov-2025, 11:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 05-Nov-2025, 02:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Nov-2025, 12:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Nov-2025, 12:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 05-Nov-2025, 01:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 05-Nov-2025, 01:28 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Nov-2025, 04:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Nov-2025, 05:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Piet K - 07-Nov-2025, 12:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 07-Nov-2025, 01:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 05-Nov-2025, 06:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Nov-2025, 11:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 05-Nov-2025, 11:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 09:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 06-Nov-2025, 09:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 06-Nov-2025, 10:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 06-Nov-2025, 10:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Nov-2025, 12:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 07-Nov-2025, 11:27 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Piet K - 07-Nov-2025, 03:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Nov-2025, 10:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 07-Nov-2025, 11:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 08-Nov-2025, 03:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 08-Nov-2025, 05:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 07-Nov-2025, 11:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door baron062 - 08-Nov-2025, 10:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 08-Nov-2025, 12:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 08-Nov-2025, 12:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Nov-2025, 01:09 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 09-Nov-2025, 08:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Nov-2025, 12:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 11-Nov-2025, 01:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 11-Nov-2025, 01:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 20-Nov-2025, 05:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Nov-2025, 10:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Nov-2025, 10:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Nov-2025, 11:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Nov-2025, 12:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Nov-2025, 05:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Nov-2025, 07:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Nov-2025, 07:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Nov-2025, 10:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Nov-2025, 11:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-Nov-2025, 02:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 22-Nov-2025, 04:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 21-Nov-2025, 03:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Nov-2025, 03:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 21-Nov-2025, 03:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 21-Nov-2025, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-Nov-2025, 12:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Nov-2025, 11:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Nov-2025, 12:33 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Nov-2025, 04:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Nov-2025, 09:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 23-Nov-2025, 12:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Nov-2025, 12:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-Nov-2025, 08:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Nov-2025, 11:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 25-Nov-2025, 06:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Nov-2025, 08:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 25-Nov-2025, 10:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 26-Nov-2025, 11:20 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Nov-2025, 11:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 26-Nov-2025, 11:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 26-Nov-2025, 07:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 26-Nov-2025, 08:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 26-Nov-2025, 09:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Nov-2025, 09:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 26-Nov-2025, 08:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bobslee - 26-Nov-2025, 10:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Nov-2025, 10:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 27-Nov-2025, 11:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 27-Nov-2025, 11:35 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 27-Nov-2025, 03:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Nov-2025, 03:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 27-Nov-2025, 03:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door NielsKo - 27-Nov-2025, 03:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door tiemen - 27-Nov-2025, 05:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 27-Nov-2025, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 27-Nov-2025, 04:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 27-Nov-2025, 06:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 28-Nov-2025, 08:57 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 28-Nov-2025, 12:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Dec-2025, 04:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 02-Dec-2025, 08:39 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 02-Dec-2025, 09:48 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Dec-2025, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 17-Dec-2025, 01:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 17-Dec-2025, 10:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 03-Dec-2025, 11:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Dec-2025, 12:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Dec-2025, 01:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 13-Dec-2025, 04:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 16-Dec-2025, 10:56 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 17-Dec-2025, 01:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Dec-2025, 03:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 23-Dec-2025, 04:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 23-Dec-2025, 04:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 23-Dec-2025, 07:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Dec-2025, 07:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Dec-2025, 07:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 23-Dec-2025, 07:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Dec-2025, 02:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Dec-2025, 02:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 23-Dec-2025, 04:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 23-Dec-2025, 04:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Dec-2025, 05:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 23-Dec-2025, 06:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Dec-2025, 08:25 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Dec-2025, 08:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 23-Dec-2025, 08:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 24-Dec-2025, 11:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 24-Dec-2025, 02:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 23-Dec-2025, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 23-Dec-2025, 09:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 23-Dec-2025, 11:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Dec-2025, 04:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Dec-2025, 04:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Dec-2025, 12:01 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 25-Dec-2025, 12:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Tijanus - 25-Dec-2025, 12:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 25-Dec-2025, 11:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Dec-2025, 10:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 25-Dec-2025, 02:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Dec-2025, 03:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Dec-2025, 03:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Dec-2025, 09:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 06-Jan-2026, 10:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 06-Jan-2026, 01:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Jan-2026, 03:17 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 06-Jan-2026, 07:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Jan-2026, 08:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 09-Jan-2026, 12:33 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jan-2026, 04:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door NielsKo - 09-Jan-2026, 08:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Jan-2026, 04:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 09-Jan-2026, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door NielsKo - 09-Jan-2026, 10:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 10-Jan-2026, 12:31 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bobslee - 11-Jan-2026, 02:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Jan-2026, 04:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 11-Jan-2026, 06:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 11-Jan-2026, 09:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 11-Jan-2026, 09:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 11-Jan-2026, 10:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 12-Jan-2026, 10:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door NielsKo - 12-Jan-2026, 11:04 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 13-Jan-2026, 01:40 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 13-Jan-2026, 10:08 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 13-Jan-2026, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 13-Jan-2026, 11:21 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 13-Jan-2026, 11:55 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 13-Jan-2026, 12:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 13-Jan-2026, 12:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 13-Jan-2026, 01:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Jan-2026, 01:05 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 13-Jan-2026, 01:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 13-Jan-2026, 02:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 13-Jan-2026, 10:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 18-Jan-2026, 09:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 18-Jan-2026, 11:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 19-Jan-2026, 09:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jan-2026, 12:16 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Piet K - 19-Jan-2026, 06:59 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 19-Jan-2026, 04:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 19-Jan-2026, 06:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jan-2026, 02:11 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Jan-2026, 11:22 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Jan-2026, 10:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jan-2026, 10:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Jan-2026, 10:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 21-Jan-2026, 10:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 22-Jan-2026, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jan-2026, 11:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 22-Jan-2026, 01:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 22-Jan-2026, 07:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 22-Jan-2026, 10:00 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 28-Jan-2026, 05:40 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 28-Jan-2026, 08:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 29-Jan-2026, 08:58 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 02-Feb-2026, 11:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 02-Feb-2026, 09:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Feb-2026, 08:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 04-Feb-2026, 09:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 04-Feb-2026, 09:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Feb-2026, 12:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 04-Feb-2026, 07:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Feb-2026, 10:15 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 05-Feb-2026, 12:13 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-Feb-2026, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 20-Feb-2026, 07:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-Feb-2026, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Feb-2026, 08:47 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Feb-2026, 09:18 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 25-Feb-2026, 08:26 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 25-Feb-2026, 06:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 04-Mar-2026, 03:45 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 04-Mar-2026, 07:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Mar-2026, 08:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 05-Mar-2026, 10:16 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Mar-2026, 11:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 05-Mar-2026, 12:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Mar-2026, 02:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 05-Mar-2026, 02:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 05-Mar-2026, 06:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 05-Mar-2026, 06:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 05-Mar-2026, 07:08 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 05-Mar-2026, 07:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Mar-2026, 07:54 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 11-Mar-2026, 09:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 13-Mar-2026, 09:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 13-Mar-2026, 11:32 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 13-Mar-2026, 11:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 13-Mar-2026, 11:34 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 13-Mar-2026, 11:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 13-Mar-2026, 11:41 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 16-Mar-2026, 11:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door charhof - 24-Mar-2026, 04:24 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 24-Mar-2026, 05:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door charhof - 25-Mar-2026, 08:52 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 06-Apr-2026, 03:51 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 06-Apr-2026, 11:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 07-Apr-2026, 02:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Vlechtje - 06-Apr-2026, 10:13 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 06-Apr-2026, 10:30 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Vlechtje - 06-Apr-2026, 10:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 07-Apr-2026, 06:10 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 06-Apr-2026, 10:47 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 07-Apr-2026, 12:29 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 07-Apr-2026, 01:04 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TvWijk - 07-Apr-2026, 07:49 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 07-Apr-2026, 07:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 07-Apr-2026, 08:46 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 08-Apr-2026, 01:11 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 08-Apr-2026, 05:48 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 10-Apr-2026, 09:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 07-Apr-2026, 11:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 08-Apr-2026, 01:25 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 08-Apr-2026, 09:44 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Roepers - 08-Apr-2026, 12:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 08-Apr-2026, 01:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Coen__ - 09-Apr-2026, 02:58 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bobslee - 10-Apr-2026, 06:09 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 10-Apr-2026, 06:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 13-Apr-2026, 03:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 13-Apr-2026, 05:14 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 13-Apr-2026, 05:42 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Apr-2026, 09:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door blokdoorn - 14-Apr-2026, 03:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Apr-2026, 05:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Apr-2026, 07:01 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 14-Apr-2026, 08:27 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Apr-2026, 09:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 14-Apr-2026, 10:18 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 14-Apr-2026, 10:41 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door SnoekL#35 - 15-Apr-2026, 06:07 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 15-Apr-2026, 06:34 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 15-Apr-2026, 09:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-Apr-2026, 07:53 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Veloquest - 24-Apr-2026, 07:35 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Frutsel - 24-Apr-2026, 10:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Apr-2026, 01:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 25-Apr-2026, 03:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 25-Apr-2026, 03:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 25-Apr-2026, 07:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 25-Apr-2026, 08:20 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 26-Apr-2026, 06:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door melle z - 27-Apr-2026, 12:37 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 27-Apr-2026, 10:57 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Bianca F - 27-Apr-2026, 07:32 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 29-Apr-2026, 06:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door gideon - 29-Apr-2026, 06:39 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 29-Apr-2026, 10:56 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 29-Apr-2026, 08:51 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 30-Apr-2026, 07:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-May-2026, 10:03 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hoekie - 18-May-2026, 01:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-May-2026, 03:55 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-May-2026, 10:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 21-May-2026, 11:52 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 22-May-2026, 06:43 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 24-May-2026, 12:36 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-May-2026, 11:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door qv-tester - 23-May-2026, 08:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 24-May-2026, 10:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-May-2026, 02:03 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-May-2026, 06:28 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 28-May-2026, 07:02 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Atrike - 29-May-2026, 10:12 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 29-May-2026, 11:19 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Jun-2026, 12:49 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door bjscharp - 01-Jun-2026, 09:00 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Jun-2026, 10:43 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 01-Jun-2026, 12:38 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 01-Jun-2026, 09:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 04-Jun-2026, 07:21 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 04-Jun-2026, 09:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 07-Jun-2026, 09:36 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 08-Jun-2026, 08:07 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 08-Jun-2026, 08:19 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 09-Jun-2026, 07:54 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 09-Jun-2026, 09:24 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 11-Jun-2026, 02:29 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 15-Jun-2026, 09:46 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 13-Jun-2026, 10:23 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Jun-2026, 01:17 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door arnovelo - 16-Jun-2026, 06:12 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door 365cycle - 16-Jun-2026, 01:14 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 15-Jun-2026, 03:57 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 15-Jun-2026, 10:50 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door TimSch - 16-Jun-2026, 10:31 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 16-Jun-2026, 11:26 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 16-Jun-2026, 08:44 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 17-Jun-2026, 02:06 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Marten - 20-Jun-2026, 05:02 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door ZoefZoef - 20-Jun-2026, 04:22 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Dharm2004 - 20-Jun-2026, 04:53 PM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Gideonaut - 21-Jun-2026, 05:59 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Jeroen S - 21-Jun-2026, 11:26 AM
RE: Vandaag ben ik niet blij omdat..... - door Hardloper - 21-Jun-2026, 12:05 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door ZoefZoef - 28-Dec-2022, 09:49 PM
RE: ZoefZoef - Verhuizen (gesplitst) - door Bart Verbeek - 29-Dec-2022, 10:52 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Uit ervaring kan ik ...Gideonaut — 12:30 AM
beginner lasapparaat advies gevraagd.
Heel lang geleden he...Jeroen S — 12:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Op het werk is de ko...Jeroen S — 11:51 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
De status van de fra...liggende daan — 11:42 PM
Marco's ligfietstochten
Ook mijn laatste ont...Roepers — 09:10 PM
Banden, banden en nog eens banden
Toch even dit plaa...Hoekie — 08:58 PM
Banden, banden en nog eens banden
Lek vandaag op weg...Arend-Jan — 08:14 PM
Medeliggers onderweg
Ik werd aangesprok...Hoekie — 07:40 PM
Medeliggers onderweg
Even advocaat van de...365cycle — 06:36 PM
Medeliggers onderweg
Ik rijd al jaren ron...Bobslee — 06:03 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ...Wim -de roetsende — 05:19 PM
Mijn CHR Carbon High Racer
"M5 heeft nog...Wim -de roetsende — 05:11 PM
Milan 4.2
Jaaaaa, dit is cool,...Arend-Jan — 02:55 PM
wat ze zeggen
Vanochtend kwam een ...De tovenaar — 12:59 PM
Medeliggers onderweg
Die hoge Trikes ho...SnoekL#35 — 12:51 PM
Banden, banden en nog eens banden
Regelmatig van kant ...LigfietsWilsum — 12:48 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... omdat ik er acht...datakneder — 12:09 PM