17-Nov-2023, 10:44 AM
(16-Nov-2023, 10:20 PM)melle z schreef:Dat schreef Frutsel helemaal niet(27-Jun-2023, 04:55 PM)Frutsel schreef: Dát is dus ook precies waarom ik hier zit.Zouden er op het AutoWeek forum niet meer zieltje te winnen zijn dan hier?
Zonder gekheid: Nee, maar ik zit inderdaad niet alleen hier te promoten, ook al is dit wel het enige forum waar ik dat doe.
Op het AutoWeek forum is
- 30% niet geinteresseerd in het klimaat.
- 50% op zich wel, maar gelooft dat EVs eigenlijk al een prima oplossing zijn
- 19% op zich ook wel, maar gelooft erin dat we het allemaal met techniek wel gaan oplossen
- bijna 1% ziet de problemen maar denkt dat er geen andere oplossing is
- wat er over blijft zijn mensen zoals wij die toevallig een AutoWeek forum account hebben aangemaakt omdat ze zich op zaten te vreten over een of andere antifietspost.
Percentages deels op basis van mijn ervaringen tot nu toe en deels uit mijn dikke duim.
Zonder gekheid: Behalve de eerste heb ik zelf al die stadia doorlopen. Als je me in mijn beginstadium had geconfronteerd met een velomobiel als DE oplossing voor mijn logistieke uitdaging had jij je energie verspild en ik me afgevraagd wat voor leipo ik nou weer gesproken had.
Degenen die hier al komen zijn al een heel eind op weg, de ambitie om met de fiets te komen waar ze moeten zijn is er al. Zo fit zijn als ik nu ben en doen wat ik nu doe was me zonder stevige input van de Rotte Rijders en Schemerwoude zeker niet gelukt. Ik wil die hulp kunnen zijn voor anderen, en of ze dan op een speed pedelec, een ligfiets of op een velomobiel stappen maakt me eerlijk gezegd niet eens zo heel veel uit.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.