01-Dec-2023, 12:38 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 01-Dec-2023, 12:43 PM door Hoekie.)
Ik dacht op een gegeven moment dat ik een lekke band had, bij de lage temperatuur + slecht wegdek + dicht mist.
Maar na een paar 100 meter verder voelde het toch weer niet als een lekke band.
Ik heb het idee dat ik zelfs merk dat het vlotter rolt een tijdje na ik uit de garage ben rijden.
De hele nieuwe Pro One SuperRace zou een oplossing zijn, 'snel' bij kou en toch lekbestendig, maar daar lees ik van dat ie (b)lijkt ook weer lastig van de velg te krijgen te zijn.
Een CCU krijg ik bijna met de hand van de velg.
En ja mistig. Heb 2x een 'noodstop' moeten maken om niet een afslag te missen. Niet eerder zo meegemaakt. CCU blijven lekker grip houden. Vooral fijn op het deel dat ik landbouw wegen met scherpe rand naar greppels heb.
Foto van mijn licht spuwende QV. En toch zag ik regelmatig geen kl*te. Met het licht op 'ver' stand had ik net zo goed thuis kunnen blijven.
Maar na een paar 100 meter verder voelde het toch weer niet als een lekke band.
Ik heb het idee dat ik zelfs merk dat het vlotter rolt een tijdje na ik uit de garage ben rijden.
De hele nieuwe Pro One SuperRace zou een oplossing zijn, 'snel' bij kou en toch lekbestendig, maar daar lees ik van dat ie (b)lijkt ook weer lastig van de velg te krijgen te zijn.
Een CCU krijg ik bijna met de hand van de velg.
En ja mistig. Heb 2x een 'noodstop' moeten maken om niet een afslag te missen. Niet eerder zo meegemaakt. CCU blijven lekker grip houden. Vooral fijn op het deel dat ik landbouw wegen met scherpe rand naar greppels heb.
Foto van mijn licht spuwende QV. En toch zag ik regelmatig geen kl*te. Met het licht op 'ver' stand had ik net zo goed thuis kunnen blijven.