10-Dec-2023, 04:27 PM
(10-Dec-2023, 02:38 PM)ZoefZoef schreef:(10-Dec-2023, 02:25 PM)Roepers schreef: Was het een bewaakte NS-fietsenstalling?
Groet,
Marco
Lees op facebook dat ie is gestolen vanuit de NS fietsenstalling in Gouda in het weekend. Googlen leert me dat dat een bewaakte fietsenstalling is, waar de eerste dag gratis is en daarna 0,55 euro per dag. Dan zou je de NS aansprakelijk kunnen stellen, gezien het een bewaakte fietsenstalling is.
https://radar.avrotros.nl/artikel/fiets-...ding-54788
Ik lees dit:
De vervoerder vergoedt tot maximaal 750 euro. Voor elektrische fietsen is dat maximaal 1.250 euro.
Mijn velomobiel zet ik er regelmatig in een bewaakte NS stalling. Omdat de huidige aanschafwaarde rond de € 10.000,- ligt, mag ik hem in Den Bosch op een plek in het zicht van de bewakingscamera's zetten, omdat de gereserveerde plek voor bakfietsen (als enige plek) geen camerabewaking heeft.
Omdat de vergoeding voor elektrische fietsen hoger is; is de vergoeding voor velomobielen ook hoger?
Zijn er in Gouda camerabeelden? Bij diefstal uit een bewaakte stalling naar camerabeelden informeren; opvragen en aangifte doen. Misschien is de dief zichtbaar en te achterhalen.
Niels, fief, van der Wal
De verrijking zit in de beperking