19-Dec-2023, 12:43 AM
(19-Dec-2023, 12:24 AM)ZoefZoef schreef: Van stelen is er geen sprake. Ik neem niets wederrechtelijk weg van iemand. Snap eigenlijk ook niet waarom je dat erbij haalt?Ik weet niet of we de discussie hier moeten voeren. Sterker nog: Het interesseert me eigenlijk weinig wat je beweegredenen zijn om te vinden dat je dat gratis account wel moet mogen gebruiken om daar rond te neuzen.
Mogen verkopen op het Duitse forum is een betaalde dienst, tenzij je een echte particulier bent.
Je hield je simpelweg niet aan de regels die daarvoor gelden, of bevond je in ieder geval in grijs gebied; daarom ben je destijds voor de keuze gesteld geblokkeerd te worden of te betalen. Betalen wilde je niet, dus werd het een block. Vervolgens ben je (zonder overleg?) teruggekomen onder een andere naam. Nu word je door Reinhard alsnog aan die afspraken gehouden. Als je dat niet wil, ga dan gewoon met 'm in gesprek, ipv maar weer een nieuw account aan te zwengelen.
Verder: Jij geeft zelf trots aan dat je goedkoop inkoopt en het liefst met winst weer verkoopt als je een fiets om wat voor reden dan ook moe bent, en eigenlijk ook wel als je een buitenkansje voorbij ziet komen. Laat ik er geen oordeel over vellen of dat handel is - als je een second opinion wil zou ik zeggen: bel de Belastingtelefoon eens
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.