26-Dec-2023, 09:07 PM
De velgen die ik heb zijn niet geschikt voor tubeless. CCS is er vanaf 28mm, dat is mij te breed op 14mm velgen. Een Schwalbe One vouwband is het proberen waard, dank voor de tip! Jammer dat de Durano er niet meer is, dat waren ook altijd klotebanden om op/ van een velg te krijgen, precies wat ik nodig heb...
Ik zal eerst eens één band kopen om te proberen, ik kan het oude voorwiel blijven gebruiken met een band uit mijn voorraad. Deze wielset is een stoplap (ik wilde ineens een achterrem en het oude achterwiel had geen remvlak) tot ik een keer tijd heb/ maak om wat nieuwe te bouwen, banden kan ik uiteraard geheel in de traditie van deze fiets later overzetten.
Ik zal eerst eens één band kopen om te proberen, ik kan het oude voorwiel blijven gebruiken met een band uit mijn voorraad. Deze wielset is een stoplap (ik wilde ineens een achterrem en het oude achterwiel had geen remvlak) tot ik een keer tijd heb/ maak om wat nieuwe te bouwen, banden kan ik uiteraard geheel in de traditie van deze fiets later overzetten.
2x Dries Baron | Optima Stinger | Challenge Hurricane