30-Dec-2023, 03:34 PM
Vandaag, om 11:30/11:45 op de Rijksstraatweg in Heemskerk een twee wieler ligfiets, hij reed richting Beverwijk, ik richting Castricum. We hebben gezwaaid.
Na mijn lunch bij Gasterij de Kruisberg (heerlijke Hooglander burgers daar) even staan praten in de buurt van de fiets. Een man had een tijd op een lage hurricane geforrenst, 35 km naar en van Amsterdam, alleen het laatste stukje in de stad voelde hij zich niet echt zichtbaar genoeg maar een felle lamp op een helm verbeterde veel.
De andere man had een tijd een hoge M5 gereden.
Beide mannen hadden ook tandem gereden, rechopzitters weliswaar.
Beide mannen hebben ook iets van ik zou weleens een VM willen proberen. Helaas past bijna niemand in de mijne.
Na mijn lunch bij Gasterij de Kruisberg (heerlijke Hooglander burgers daar) even staan praten in de buurt van de fiets. Een man had een tijd op een lage hurricane geforrenst, 35 km naar en van Amsterdam, alleen het laatste stukje in de stad voelde hij zich niet echt zichtbaar genoeg maar een felle lamp op een helm verbeterde veel.
De andere man had een tijd een hoge M5 gereden.
Beide mannen hadden ook tandem gereden, rechopzitters weliswaar.
Beide mannen hebben ook iets van ik zou weleens een VM willen proberen. Helaas past bijna niemand in de mijne.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)