03-Jan-2024, 09:12 PM
ik ben blij dat ik mijn nieuwe dakdrager eindelijk snap. De dakdrager heb ik ook verbouwd zodat er een velomobiel op kan. Ik ben vooral blij dat het er naar uitziet dat ik daarmee dan over 1,5 week mijn tweedehands nieuwe Velomobiel kan gaan ophalen. Van een particulier, en het is me iets te ver om de gok te wagen om het met de fiets te doen. Mijn vrouw is blij dat we er een weekeindje samen weg mee combineren en de kinderen zijn best blij dat ze dan het rijk alleen hebben.
Ik ben ook nog wel een beetje blij omdat ik op 1 januari de kans gepakt heb, toen ik toch wakker werd in een verder slapend huis, om in de Velomobiel te stappen en te gaan fietsen. Heb er toch nog een aardig rondje van gemaakt, Kalkar, Louisendorf, Pfalzdorf, Asperden, Kessel (D) en via Kleve weer terug. Af en toe de zon ook nog gezien, onderweg een Appje van een eveneens velomobielende vriend. Hij was ook lekker aan het fietsen.
Ik ben ook nog wel een beetje blij omdat ik op 1 januari de kans gepakt heb, toen ik toch wakker werd in een verder slapend huis, om in de Velomobiel te stappen en te gaan fietsen. Heb er toch nog een aardig rondje van gemaakt, Kalkar, Louisendorf, Pfalzdorf, Asperden, Kessel (D) en via Kleve weer terug. Af en toe de zon ook nog gezien, onderweg een Appje van een eveneens velomobielende vriend. Hij was ook lekker aan het fietsen.