16-Jan-2024, 11:23 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 16-Jan-2024, 11:24 AM door Bob Hagendijk.)
Vanochtend 16 km gefietst, in onze wijk was nog niks gebeurd. Doorgaande fietspaden buiten de wijk waren wel gestrooid maar nog niet echt ingereden dus opletten, fietssnelweg was sneeuwvrij geschoven. B-weg was wel gestrooid maar alleen de bandensporen van auto's waren goed te berijden. Maargoed, sneeuw geeft overlast en het was redelijk te doen dus daar wil ik niet over klagen.
Aan het einde een smal fietspad van 2 km, niet gestrooid, vol met ijzel en opgevroren sneeuw. Daar heb ik diverse keren de voeten aan de grond gehad en gehoopt dat ik niet de naastliggende sloot in zou schuiven.
Ik hoopte ook dat het vandaag overdag weg zou smelten maar het blijft bewolkt dus ik hoop dat ik op de terugweg geen opgevroren sneeuw tegen ga komen want dat is wel echt drama.
Aan het einde een smal fietspad van 2 km, niet gestrooid, vol met ijzel en opgevroren sneeuw. Daar heb ik diverse keren de voeten aan de grond gehad en gehoopt dat ik niet de naastliggende sloot in zou schuiven.
Ik hoopte ook dat het vandaag overdag weg zou smelten maar het blijft bewolkt dus ik hoop dat ik op de terugweg geen opgevroren sneeuw tegen ga komen want dat is wel echt drama.