28-Jan-2024, 02:26 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-Jan-2024, 02:32 AM door ZoefZoef.)
(28-Jan-2024, 01:10 AM)melle z schreef: Het betreffende fietspad is in ieder geval niet van ZoefZoefs belastinggeld aangelegd.
Daar ga ik idd niet vanuit. Het wel door of namens mij afgedragen belastinggeld is ongetwijfeld aan wat anders uitgegeven. Van jouw belastinggeld zal het ook wel niet betaald zijn.
Als je kon aangeven waaraan je belastinggeld besteed zou worden, zou ik wellicht meer bereid zijn belasting te betalen.
Ben ooit begonnen met mn studie aan de EUR met het idee de fiscale kant op te gaan om. Meer specifiek geïnteresseerd in de mogelijkheden een en ander legaal te ontwijken, constructies te bedenken, enz. Helaas liep het anders..
Belasting is er om ontweken te worden . en is mede bedoeld zodat overheden geld uit kunnen geven aan zaken waar de individuele burger zn geld liever niet heen ziet gaan. Belasting is helaas een noodzakelijk kwaad.
(28-Jan-2024, 01:10 AM)melle z schreef: Het betreffende fietspad is in ieder geval niet van ZoefZoefs belastinggeld aangelegd.
Daar ga ik idd niet vanuit. Mijn betaalde belastinggeld is vast wel aan wat anders uitgegeven. Van jou belastinggeld zal het ook wel niet betaald zijn.
Als je kon aangeven waaraan jouw belastinggeld besteed zou worden, zou ik wellicht meer bereid zijn tot belasting betalen.
De enige overheidsbijdrage die ik vrijwillig doe is een half lot kopen van de Staatsloterij eind van het jaar.
Ben ooit begonnen met mn studie aan de EUR met het idee de fiscale kant op te gaan om. Meer specifiek geïnteresseerd in de mogelijkheden een en ander legaal te ontwijken, constructies te bedenken, enz. Helaas liep het anders..
Belasting is er om ontweken te worden . en is mede bedoeld zodat overheden geld uit kunnen geven aan zaken waar de individuele burger zn geld liever niet heen ziet gaan.