01-Feb-2024, 11:26 PM
Ik ben vandaag blij omdat ik er vanmorgen op tijd aan dacht om even een andere route te nemen zodat ik niet weer langs het bieten inlaad station langs het veldweggetje zou moeten rijden. Heb er nog nooit een uit zien vliegen, maar helemaal veilig voel ik me niet als er zo'n stroom bieten van enige kilo's per stuk met een boogje, vier meter hoog in die bak landt terwijl ik er langs rijdt. Op de terugweg ging het automatisch, dan heb ik een iets andere route.
Ik ben ook blij dat ik lekker kan fietsen onderweg naar huis, is goed voor de stress regulering bij mij en dat is deze week wel even nodig.
Ik ben ook nog steeds erg blij met de Milan, want die gaat ontiegelijk hard. Vooral ook omdat ik niet zie hoe hard omdat ik nog geen tellertje heb gekocht. Mogelijk valt het met tellertje toch wat tegen, dus ik stel het nog even uit.
Groeten, Jeroen
Ik ben ook blij dat ik lekker kan fietsen onderweg naar huis, is goed voor de stress regulering bij mij en dat is deze week wel even nodig.
Ik ben ook nog steeds erg blij met de Milan, want die gaat ontiegelijk hard. Vooral ook omdat ik niet zie hoe hard omdat ik nog geen tellertje heb gekocht. Mogelijk valt het met tellertje toch wat tegen, dus ik stel het nog even uit.
Groeten, Jeroen