02-Feb-2024, 01:35 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-Feb-2024, 01:36 PM door Wim -de roetsende.)
[quote].. en dan hebben we het nog niet gehad over die verschrikkelijke grootlichtautomaten die totaal geen rekening houden met fietsers.[/quote]
Die zijn echt zo ongelooflijk
Die krengen dimmen gewoon niet, terwijl ik met mijn motor/tractor-achtig uitziende verlichting daar rijd waar ook automobilisten rijden.
Welke idioot heeft de software voor de aansturing van die shit-lampen geschreven.
Tegenwoordig steek ik schuin over en ga op de verkeerde weghelft rijden. Dan dimmen ze totnutoe allemaal wel.
NB: ik rijd vooral in het buitengebied op 60km-wegen die niet zo druk zijn.
Die zijn echt zo ongelooflijk
Die krengen dimmen gewoon niet, terwijl ik met mijn motor/tractor-achtig uitziende verlichting daar rijd waar ook automobilisten rijden.
Welke idioot heeft de software voor de aansturing van die shit-lampen geschreven.
Tegenwoordig steek ik schuin over en ga op de verkeerde weghelft rijden. Dan dimmen ze totnutoe allemaal wel.
NB: ik rijd vooral in het buitengebied op 60km-wegen die niet zo druk zijn.
Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - M5 Minimal.Bike - M-SUB - VNR BT Freewheeler