|
Vandaag ben ik blij omdat.....
|
Berichten: 2.562
Topics: 15
Lid sinds: Oct 2020
Bedankt: 1353
5054 x bedankt in 2402 berichten
Hoi Wim, als het goed is zijn er zondag wat foto's gemaakt. Ben niet zo handig met die foto upload websites.
Het weer nodigde ook niet uit.
|
| Berichten in dit topic |
RE: Vandaag ben ik blij omdat..... - door Jeroen S - 05-Feb-2024, 09:01 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: Bob Hagendijk, 32 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|