21-Feb-2024, 11:43 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 21-Feb-2024, 11:45 PM door 365cycle.)
(21-Feb-2024, 06:40 PM)Wim -de roetsende schreef: Jij blijft dit zeggen, maar ik ben het daar zo niet mee eens.Klopt. Ik heb inmiddels ook een Milan GT Mk7 gereden en die lijkt meer op de Bülk qua aandrijflijn. De Mk6 en Mk5 zijn iets minder rigide, maar ook daar kan ik me voorstellen dat er minder flex waarneembaar is als je er gewoon minder kracht op zet. Toch blijf ik ook vanaf de Bülk verschil zien in het voordeel van de DF en de Tuna wanneer het korte hoge belastingen betreft.
Met mijn kracht en manier van rijden is er wel iets verschil met de DF, maar niet zoveel als dat jij aangeeft.
Het is overigens ook een pluspunt hoor; het contrast wanneer je stopt met trappen in een Milan t.o.v. de DF is ook gewoon groot, zeker met wat wind schuin op de neus. De Milan die je net met wat meer moeite op gang hebt gebracht stopt gewoon niet met rollen.
(21-Feb-2024, 06:40 PM)Wim -de roetsende schreef: Ik kan met de SL ook echt wel net zo knallend wegrijden als met de DF.Ik kon met de Milan GT ook heel explosief rijden, en ik zat daarin redelijk rechtop (voornamelijk om m'n benen zoveel mogelijk ruimte te geven). Maar een DF was ook toen duidelijk rapper.
Ik zit weer iets rechterop met nu 3 'groentjes' achter mijn stoel. Misschien dat dit nog iets uitmaakt?
HT Lifestyle en Arend-Jan merken dit verschil volgens mij ook beide op tussen de Milan en de Snoek/Snoek L.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.