02-Mar-2024, 08:59 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 02-Mar-2024, 09:00 PM door Willeke_IGKT.)
Ik ben vandaag blij omdat ik van mijn boodschap ritje (25 km totaal) 56km heb kunnen maken. Dat wordt met de woon-werk ritjes deze week weer meer dan 100.
Polder, pont Buitenhuizen, meer/andere polder, stad Haarlem, binnen duinrand van Bloemendaal tot in IJmuiden, duin naar (bijna) het strand, haven gebied, sluizen bij IJmuiden, en langs de industrie naar huis. Het voelt of ik veel gedaan heb vandaag.
En omdat beide dingen waar ik op uitging besteld moeten worden komen er meer ritjes naar Haarlem in de nabije toekomst.
Polder, pont Buitenhuizen, meer/andere polder, stad Haarlem, binnen duinrand van Bloemendaal tot in IJmuiden, duin naar (bijna) het strand, haven gebied, sluizen bij IJmuiden, en langs de industrie naar huis. Het voelt of ik veel gedaan heb vandaag.
En omdat beide dingen waar ik op uitging besteld moeten worden komen er meer ritjes naar Haarlem in de nabije toekomst.
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)