27-Jun-2018, 03:10 PM
Vandaag mijn fiets weer naar mijn eigen huis gefietst (vanaf het najaar tot het late voorjaar overwintert de fiets bij mijn moeder in de schuur, en maak ik daar in die periode mijn tochten). Een tocht van 184,6 kilometer in iets meer dan zeven uur. Mijn doelstelling van 25 per uur gemiddeld ruim gehaald, zelfs nu precies op 26,0 uitgekomen. Dus daar mag ik trots op zijn, zeker gezien de wind niet zoveel baat bood als het 'zou moeten'. Het leek veelal uit noordelijke richting te komen in plaats van het noordoosten. Ik fietste uit de regio Doetinchem richting Den Haag, dus zou bij oostenwind beter profiteren.
Ook mag ik blij zijn dat ik een afstandsrecord heb gefietst. Mijn vorige stond op 174 kilometer. Dus een mooi opstapje om later deze zomer die 200 eens te halen in een rit naar Leeuwarden. Wil al een tijdje over de afsluitdijk fietsen. Vast loeisaai, maar wil er in ieder geval eens geweest zijn (de Houtribdijk ken ik al, en vond ik wel leuk).
Ben er wel om 5:30 voor de deur uitgegaan, om zoveel mogelijk de warmte van de dag te kunnen ontlopen. Was een verstandig besluit, ook al ben ik van het uitslapen...
Ook mag ik blij zijn dat ik een afstandsrecord heb gefietst. Mijn vorige stond op 174 kilometer. Dus een mooi opstapje om later deze zomer die 200 eens te halen in een rit naar Leeuwarden. Wil al een tijdje over de afsluitdijk fietsen. Vast loeisaai, maar wil er in ieder geval eens geweest zijn (de Houtribdijk ken ik al, en vond ik wel leuk).
Ben er wel om 5:30 voor de deur uitgegaan, om zoveel mogelijk de warmte van de dag te kunnen ontlopen. Was een verstandig besluit, ook al ben ik van het uitslapen...